TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Drunk thread
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by Belgian Bonzai on Mar-17-2005 04:32:

Drunk thread

loooong over due imho.
Thing is, I know my gf will be checking this thread (yes, I screwed up, she knows how 2 find this).
Either you are wasting your precious time, either you are treating this as some sort of weblog (=blog), just the way I am; I apologize for the language, I just tend to go all English like that when I've had too much to drink.
5h25 right now. You are experiencing the effects of 8 pintjes & 4 Amaretto-Cointreaux now.
I am currently enjoying 'Fractal Structure - Lost Sequence (Haak's Subliminal Cow Bell Remix)'.
't Is de bedoeling da je hier iets laat weten als je dronken bent, simple as that.
*check*


Posted by colonelcrisp on Mar-17-2005 05:00:

im baked, listening to prism - edge of heaven...

hope your GF situation works out man


Posted by Jakhira on Mar-17-2005 09:29:

Ik heb het gevoel dat sommigen zich gaan ergeren aan deze thread...


Posted by Wildfir3 on Mar-17-2005 09:32:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik heb het gevoel dat sommigen zich gaan ergeren aan deze thread...


Idd... is gewoon geen thread waard imo, wat hebben wij er nu aan dat we weten dat iemand dronken is. 't Is al erg genoeg dat COR hiermee vervuild is, maar goed...


Posted by Jakhira on Mar-17-2005 09:35:

Ja ma gij zijt een uitzondering Steven gij ergert u aan zowat alles

Wat natuurlijk uw recht is


Posted by Bertn on Mar-17-2005 12:10:

ik ben nuchter!


Posted by pooley on Mar-17-2005 12:12:

Re: DRUNK thread

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
loooong over due imho.
Thing is, I know my gf will be checking this thread (yes, I screwed up, she knows how 2 find this).
Either you are wasting your precious time, either you are treating this as some sort of weblog (=blog), just the way I am; I apologize for the language, I just tend to go all English like that when I've had too much to drink.
5h25 right now. You are experiencing the effects of 8 pintjes & 4 Amaretto-Cointreaux now.
I am currently enjoying 'Fractal Structure - Lost Sequence (Haak's Subliminal Cow Bell Remix)'.
't Is de bedoeling da je hier iets laat weten als je dronken bent, simple as that.
*check*


*Backup taken*


gni


Posted by Belgian Bonzai on Mar-17-2005 13:06:

Mmm, potentiële topthread dit; 't gaat em niet niet zozeer over de melding, eerder over wat je op zo'n moment kwijt wilt. Kan lachen worden. Wat is COR?
Ga d'er efkes de caps uithalen in de titel.
Als er aanstoot genomen wordt aan deze thread mag ie gesloten worden, heb ik verder geen probleem mee, maar ik vind em nog altijd een goed idee.


Posted by Jakhira on Mar-17-2005 13:15:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Wat is COR?

Chill Out Room


Posted by Eagle` on Mar-17-2005 14:01:

wtf is het nut van dees, tlaatste wak doen als ek mèrg ben is ne pc opstarten dan liggek ofwel met mijn zatte kloten in den oto, in men berre of wel zit ek in de drie met de manne na nen duvelsoirée


Posted by Kaidreas on Mar-17-2005 14:11:

kvind het wel een leuk gedacht ze, ma ik zal het ook niet snel doen eigenlijk... kvind het raar zelfs... zijt ge eerst uitgeweest, en hebt ge u daar zat gezopen? want op u eentje zitten zuipen thuis is ook maar niks vind ik.


Posted by pooley on Mar-17-2005 14:25:

Ik deed dat veel vroeger, stuk in men oor thuiskomen (als ik alleen was)
Dan nog wa rondhangen , pc opzetten (of achter de pc gaan zitten), ni willen gaan slapen en de mutte uithangen op msn ofzo.
Altijd lachen wel de dag erna :-)


Dees is wel spelen met vuur natuurlijk, tempting !


Posted by djcresto on Mar-17-2005 14:33:

quote:
Originally posted by pooley
Ik deed dat veel vroeger, stuk in men oor thuiskomen (als ik alleen was)
Dan nog wa rondhangen , pc opzetten (of achter de pc gaan zitten), ni willen gaan slapen en de mutte uithangen op msn ofzo.
Altijd lachen wel de dag erna :-)


Dees is wel spelen met vuur natuurlijk, tempting !


kan ik alleen maar beamen. Heb zo verschillende mails gestuurd die ik achteraf bekeken beter nie had verstuurd. Want als ge zat zijt verwoordt ge u gevoelens nog is x100.


Posted by pooley on Mar-17-2005 14:35:

true

zelfde met ne gsm in u pollen hebben als ge zat zijt
SMS ARE VERY EVIL !


Posted by djcresto on Mar-17-2005 14:37:

nog gevaarlijker: de friteks opzetten als ge zat thuiskomt en allerlei hapjes beginnen eten.


Posted by Jasperovitsj on Mar-17-2005 14:40:

quote:
Originally posted by djcresto
nog gevaarlijker: de friteks opzetten als ge zat thuiskomt en allerlei hapjes beginnen eten.

+1

Kheb altijd ne fameuzen boefkick als ik gedronken heb, en wat ge dan soms ineenflanst...


Posted by Kaidreas on Mar-17-2005 14:44:

quote:
Originally posted by pooley
true

zelfde met ne gsm in u pollen hebben als ge zat zijt
SMS ARE VERY EVIL !

inderdaad, heb ik ook al veel slechte ervaringen meegehad. hehehehe damn... als ik eraan terug denk.

kheb er nog spijt van


Posted by pooley on Mar-17-2005 14:58:

Of nen durum gaan eten, koken of iets vettig maken kank ni want anders worden de oudjes wakker.


Posted by Dark Apostle on Mar-17-2005 15:21:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik heb het gevoel dat sommigen zich gaan ergeren aan deze thread...


MIKE = godd




Nu nog meer mensen


BTW u eens goed doordrinken op u eentje kan zijn charmes hebben, vanuitgaande dat ge ni zo depressief zijn als een hond.

quote:
Originally posted by djcresto
kan ik alleen maar beamen. Heb zo verschillende mails gestuurd die ik achteraf bekeken beter nie had verstuurd. Want als ge zat zijt verwoordt ge u gevoelens nog is x100.



Weet ik, en ge voelt u zo dwaas vlak erna....vaak willen doen, maar meestal kom ik op tijd bij men zinnen


Posted by mellow_head on Mar-17-2005 16:22:

quote:
't Is de bedoeling da je hier iets laat weten als je dronken bent, simple as that.



Mag da ook stikbegaaid zijn?


Posted by Belgian Bonzai on Mar-17-2005 16:29:

quote:
Originally posted by mellow_head
Mag da ook stikbegaaid zijn?

Je bedoelt 'stoned als een otter'? Ja.


Posted by djcresto on Mar-17-2005 17:34:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Je bedoelt 'stoned als een otter'? Ja.


conversaties tussen mensen uit de panne en tongeren kunnen nog al eens moeilijk verlopen


Posted by Nyah on Mar-17-2005 19:35:

Mmh, interesting thread, zouden nogal eens wat te weten kunnen komen op deze manier -> ne zatte mens vertelt toch de waarheid, ni?

Maja, gevaarlijk ook, want meestal wilt ge de genante dingen zo snel mogelijk vergeten.

Heb ook al een paar keer zatte mensen aan de lijn gehad, en das vaak wel lachen-wat die dan allemaal uit hun botten slaan. Wel één ding, ni echt bevordelijk voor de gsm rekening: omdat myn naam met een a begint, sta ik meestal op 1e plek in alfabetisch gerangschikte telefoonlijst en heb het dus al vaker meegemaakt dat ik midden in de nacht opeens een oproep krijg - verschrik me dan halfdood en als ik opneem ist "ritsel ritsel hahaha.. blablabla " enz.
Ik heb zo al een paar heel grappige voicemails gehad van mensen die zat zijn en dan iemand anders proberen te bellen, ma het besef ni hebben dat ze al aant bellen zijn met de eerste uit de telefoonlijst.
Dus tip, best onder de naam a: uw eigen nummer opslaan of gewoon een onbestaand nummer en als t dan es voorkomt dat door uw gefrommel uw gsm begint te bellen, kost t tenminste ni zoveel


Posted by djcresto on Mar-17-2005 23:28:

ooit is met ne man of 4, 10 minuten op de voice mail van een meiske gezet na 5 duvels enkel drankspellekes met jenever cognac en triple sec.
Een week erna mochten we van haar luisteren, beschamend maar we lagen wel allemaal strike vant lachen.


Posted by Xilver on Mar-17-2005 23:34:

quote:
Originally posted by djcresto
ooit is met ne man of 4, 10 minuten op de voice mail van een meiske gezet na 5 duvels enkel drankspellekes met jenever cognac en triple sec.
Een week erna mochten we van haar luisteren, beschamend maar we lagen wel allemaal strike vant lachen.



idee


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.