TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread #5
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »


Posted by Devilex on Jul-16-2008 07:02:

Vandaag in de krant gelezen dat Leopold 3 ook een eenmalig optreden plant bij Tien Om Te Zien.


Posted by Real on Jul-16-2008 08:51:

quote:
Originally posted by Devilex
Vandaag in de krant gelezen dat Leopold 3 ook een eenmalig optreden plant bij Tien Om Te Zien.





Ze beginnen allemaal centjes te ruiken heb ik zo de indruk.


Posted by djcresto on Jul-22-2008 18:38:

telkens ik Virtual DJ open dan sluit mijn volledige pc zich af na enkele seconden. Iemand weet waar het probleem ligt en hoe ik het kan oplossen?


Posted by Antony on Jul-23-2008 08:23:

Misschien te weinig virtueel geheugen ofzo? Heb da vroeger ook al wel eens gehad. Had toen maar 512mb geheugen, en nog wel een pakje meer virtueel. Maar als ik te lange liedjes in begon te laden sloot ook alles af. Sinds ik 2gig geheugen heb geen last meer gehad. Virtueel geheugen kunde erges in configuratie instellen, misschien staat het nog ni opt maximum en kan da genoeg zijn.


Posted by djcresto on Jul-23-2008 08:37:

quote:
Originally posted by Antony
Misschien te weinig virtueel geheugen ofzo? Heb da vroeger ook al wel eens gehad. Had toen maar 512mb geheugen, en nog wel een pakje meer virtueel. Maar als ik te lange liedjes in begon te laden sloot ook alles af. Sinds ik 2gig geheugen heb geen last meer gehad. Virtueel geheugen kunde erges in configuratie instellen, misschien staat het nog ni opt maximum en kan da genoeg zijn.


Zal ik even moeten checken dan. Aan pc zou het normaal niet mogen liggen. Is nog maar half jaartje oud.


Posted by Jakhira on Jul-27-2008 14:31:

Morgen ga ik naar Ierland


Posted by BZRK on Jul-29-2008 11:47:

RIP Eric Tadla

Normally we bring you good news on this group, but unfortunately now we have to bring you the sad news that one of our respected producers, Eric Tadla, died last Saturday. Eric (together with Randy Boyer) was the man behind the productions of enMass.

We like to send our condolences to his family and friends.


Posted by CygnusX on Jul-29-2008 12:34:

Re: RIP Eric Tadla

quote:
Originally posted by BZRK
Normally we bring you good news on this group, but unfortunately now we have to bring you the sad news that one of our respected producers, Eric Tadla, died last Saturday. Eric (together with Randy Boyer) was the man behind the productions of enMass.

We like to send our condolences to his family and friends.



RIP.

Zo jong nog


Posted by Jakhira on Aug-03-2008 14:00:

Ik krijg mijn sig niet aan de praat

Edit: Ah daar is ie


Posted by The_G0dfather on Aug-06-2008 20:56:

Ik wordt echt ziek van het aantal Deadmaus fakers dat er rondloopt. 't is gvd de ene plaat na de andere met die kick en melodie

enkele voorbeelden:

Kaskade - 4 AM (Adam K & Soga remix)
Adrian Ivan - No One Else (deep mix)
dj hashish - draw the line
Jf presents Smokecream - Retox (houseshaker vocal mix)
...


Posted by FenixStyle on Aug-06-2008 22:55:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Ik wordt echt ziek van het aantal Deadmaus fakers dat er rondloopt. 't is gvd de ene plaat na de andere met die kick en melodie

enkele voorbeelden:

Kaskade - 4 AM (Adam K & Soga remix)
Adrian Ivan - No One Else (deep mix)
dj hashish - draw the line
Jf presents Smokecream - Retox (houseshaker vocal mix)
...


Er kan echter niets op tegen die remix van Celine Dion - My Heart Will Go On..


Posted by The_G0dfather on Aug-07-2008 12:08:

lekker creatief


Posted by Devilex on Aug-08-2008 12:55:

In Illusion worden Kane en Franky Kloeck ontslagen. De volgende uitleg is alvast gegeven:

quote:

The ground level zal zeker geen level worden qua muziek en the level zal blijven wat het is...


MAAR:
er zal wel wat meer feestmuziek gedraaid worden en idd, af en toe ook een level-plaat? Why not? Da's altijd zo geweest in illusion tot de sluiting met de razzia. Er werd toen zeker niet in hokjes gedacht en 't was op beide levels feest.
Je moet wel toegeven dat trance niet écht hot meer is, dus vrees ik dat we daar enkel de nieuwe hitjes en classics gaan van draaien (dat was eigenlijk vroeger ook zo). Illusion is nooit die enorm crediebele zaak geweest, maar een club waar feesten centraal stond en staat.
Als mike, airwave, ... morgen terug muziek maken zoals vroeger, dan zal je die zeker horen. Maar super-crediebele trance werkt nu eenmaal NIET in België: de trance-zaal op illusion at the beach op zondag, armada-tent op tomorrowland en zoveel andere zaken zijn daar getuige van.

de line-up zal er voortaan zo uitzien @ the ground: Jan, Jan Vervloet, Wout, Nico en Jean


Feestmuziek dus, alsof je op een dikke tranceplaat niet uit de bol kan gaan


Posted by BZRK on Aug-08-2008 12:58:

Bring on the R&B!


Posted by Devilex on Aug-08-2008 13:07:

Langs een kant moet hun zaak wel rendabel blijven uiteraard.
Maar ik vrees er nu eerlijk gezegd wel voor dat we ginder nog echte trance avonden gaan krijgen, over Illusion in het sportpaleis is er trouwens ook nog geen woord gerept.


Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2008 13:09:

Haha, altijd grappig om te zien hoe commerciële belangen en opzettelijke kwalitatieve devaluatie altijd goedgepraat worden met dat extreem belachelijke "hokjesdenken" argument. Alsof dezelfde commerciële eenheidsworst als in elk gemiddeld danscafé spelen méér waard zou zijn dan de ballen te hebben om een duidelijke muzikale koers te varen. Alsof er iets mis is met mensen die veel trance verwachten in een club die zich al zijn hele bestaan profileert als dé tranceclub van België.



Maar goe, kzal me maar inhouden voor ik weer het hele Illusion forum op m'n dak krijg


Posted by Devilex on Aug-08-2008 13:14:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar goe, kzal me maar inhouden voor ik weer het hele Illusion forum op m'n dak krijg


Dat bestaat niet meer


Posted by FCB_Fanatic on Aug-08-2008 13:24:

quote:
Maar super-crediebele trance werkt nu eenmaal NIET in België: de trance-zaal op illusion at the beach op zondag,armada-tent op tomorrowland en zoveel andere zaken zijn daar getuige van.


allez nu, zo slecht en zo weinig volk was daar nu toch ook weer niet. Der stond daar een tent (die de dag ervoor de Bonzai was) waar er den hele dag stukken minder volk te zien was


Posted by Push2005 on Aug-08-2008 14:32:

Volgens Armin van Buuren (interview Tomorrowland) was trance heel groot in België; vooral de "melodische variant"


Posted by Devilex on Aug-08-2008 14:41:

Die zegt zeker in elk interview in Belgie hetzelfde?


Posted by Real on Aug-08-2008 15:16:

Marketing he.


Enfin, ik ga vanavond toevallig naar Illusion, ik ben eens benieuwd wat ik er te horen ga krijgen.


edit: ah de Regi en de Wout gaan retrohouse draaien, dat gaat daar nog plezant worden.


Posted by Config on Aug-08-2008 16:26:

quote:
Originally posted by Push2005
Volgens Armin van Buuren (interview Tomorrowland) was trance heel groot in België; vooral de "melodische variant"


de melodische variant haha, Ik wist ni eens dat er een melodische variant bestond


Posted by djcresto on Aug-08-2008 16:49:

quote:
Originally posted by Config
de melodische variant haha, Ik wist ni eens dat er een melodische variant bestond


In 1998 misschien. Toen droegen jullie nog een pamper


Posted by Glexx on Aug-08-2008 18:43:

Jullie vragen allemaal wel dat ze trance blijven draaien in Illusion, maar wie van jullie gaat er meer dan 5x per jaar naar Illusion? Anders heb je niet veel recht van spreken naar mijn mening. Als ze de hele avond trance speelt en de dansvloer staat leeg is het toch niet meer dan normaal dan dat ze veranderingen doorvoeren? Wout is momenteel de populairste dj in Illusion en krijgt altijd de boel in gang, dan moet je daar gebruik van maken.

quote:
Wel, de lucht is wat opgeklaard met Darcon en er zijn terug zaken bespreekbaar. Ok, 20 jaar zal het niet meer worden, maar grote events staan zeker terug in het programma.

We hebben trouwens een paar leuke buiten-huis activiteiten op onze agenda dit najaar. Dus we hebben zeker niet stilgezeten.


Posted by BZRK on Aug-08-2008 18:46:

quote:
Originally posted by Glexx
Jullie vragen allemaal wel dat ze trance blijven draaien in Illusion, maar wie van jullie gaat er meer dan 5x per jaar naar Illusion? Anders heb je niet veel recht van spreken naar mijn mening. Als ze de hele avond trance speelt en de dansvloer staat leeg is het toch niet meer dan normaal dan dat ze veranderingen doorvoeren? Wout is momenteel de populairste dj in Illusion en krijgt altijd de boel in gang, dan moet je daar gebruik van maken.


Mochten ze wat deftige residents in huis halen, mensen met wat naam in de trance wereld bedoel ik dan, dan zou ik misschien moeite doen om meerdere keren per jaar een uur te rijden tot daar.
Voor DJ Jan & Wout, don't think so.


Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.