TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread #5
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »


Posted by Jasperovitsj on Aug-28-2009 20:38:

quote:
Originally posted by Progrez
Maandag heb ik mijn laatste werkdag. Dan kan ik weer terug wat ambras beginnen maken.

\o/



Ik zal mij alvast wapenen met wat grof anti-Antwerpgeschut ^^


Posted by The_G0dfather on Sep-02-2009 18:46:

Moby - Pale Horses is zoooo goed

orig, gui b & apparat mix, allemaal subliem

just wanted to share that


Posted by Config on Sep-02-2009 22:01:

Apparat Remix is met voorsprong de beste, maar kheb em al een beetje teveel gespeeld nu


Posted by Gladius on Sep-03-2009 11:10:

quote:
Originally posted by Xilver
Led Zeppelin, The Who, Creedence Clearwater Revival, ... Wat een fantastische muziek allemaal toch.

Nice one. Led Zeppelin ben ik van plan zeker te checken, Creedence kende ik al langer, da's inderdaad zalige muziek. oldskool rock ftw!


Posted by The_G0dfather on Sep-03-2009 19:23:

quote:
Originally posted by Config
Apparat Remix is met voorsprong de beste, maar kheb em al een beetje teveel gespeeld nu


inderdaad, weinigen weten evenveel gevoel in een plaat te leggen als hij

Apparat - Useless Information bv


Posted by Dj LPG on Sep-07-2009 19:12:

Ik overweeg het momenteel om een nieuwe cd speler aan te kopen, aangezien de mijnen momenteel regelmatig begint te haperen en da ni echt goe gaat om te mixen

Ik heb een zeer basic Numark CDN22 MK3 setje aangezien ik nog steeds voornamelijk me platen draai, maar ik overweeg om eens uit te kijken naar pioneers of iets dergelijks, eventueel me zo een jogwheel da ge een beetje plaat-effect krijgt... Iemand speciale positieve of negatieve ervaringen met bepaalde merken, types, ...?


Posted by Gladius on Sep-10-2009 13:43:

Iemand toevallig al naar Noorwegen geweest? We gaan met de auto en zoeken nog een beetje hoe we het best gaan en wat te bezoeken...


Posted by Blue Sky 99 on Sep-10-2009 14:59:

quote:
Originally posted by Gladius
Iemand toevallig al naar Noorwegen geweest? We gaan met de auto en zoeken nog een beetje hoe we het best gaan en wat te bezoeken...


Jep, maar niet hoger dan midden-Noorwegen. Wat wil je weten? Want er is immers zo veel over te zeggen, echt een aanrader!


Posted by Gladius on Sep-10-2009 17:32:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Jep, maar niet hoger dan midden-Noorwegen. Wat wil je weten? Want er is immers zo veel over te zeggen, echt een aanrader!

hoger gaan we normaal gezien ook niet hoor, we hebben maar een kleine 2 weken... Misschien hebt ge wat tips/aanraders? We gaan de tent meepakken en proberen zoveel mogelijk eten, zodat we daaraan weinig moeten uitgeven. We gaan van hieruit met den auto, maar zijn nog een beetje aan het bestuderen hoe we het best gaan; ik dacht om in den heenweg langs Zweden te rijden, zodat we Kopenhagen/Stockholm/Oslo kunnen bezoeken, en de terugweg een deel met de ferry naar Noord Denemarken, zodat we niet 2x dezelfde route moeten doen...
Is het toegelaten om daar wild te camperen eigenlijk?


Posted by Blue Sky 99 on Sep-11-2009 08:25:

quote:
Originally posted by Gladius
hoger gaan we normaal gezien ook niet hoor, we hebben maar een kleine 2 weken... Misschien hebt ge wat tips/aanraders? We gaan de tent meepakken en proberen zoveel mogelijk eten, zodat we daaraan weinig moeten uitgeven. We gaan van hieruit met den auto, maar zijn nog een beetje aan het bestuderen hoe we het best gaan; ik dacht om in den heenweg langs Zweden te rijden, zodat we Kopenhagen/Stockholm/Oslo kunnen bezoeken, en de terugweg een deel met de ferry naar Noord Denemarken, zodat we niet 2x dezelfde route moeten doen...
Is het toegelaten om daar wild te camperen eigenlijk?


Wij zijn twee keer met de ferry via Noord Denemarken gegaan. Aankomst in Noorwegen in Kristiansand. Maar ik denk dat het idd beter is van telkens een andere weg te nemen, dan ga je nog veel meer te zien krijgen. Hou er wel rekening mee dat die Scandinavische landen echt (maar dan ook écht) heel erg duur zijn ... en in die grootsteden zal het dus zeker niet beter zijn. Wild camperen lijkt me uitgesloten aangezien Noorwegen echt wel heel strenge wetten heeft. Bovendien valt het niveau van Engels onder de bevolking - ondanks mijn verwachtingen - heel erg tegen dus begin het daar maar is uit te leggen ... 't lijkt met best dat je gewoon zo veel mogelijk rond trekt aangezien er zoveel mooie plaatsen zijn en je vaak zo veel mooie ongerepte natuur onderweg tegenkomt. Er zijn wel heel erg vaak meren en fjorden waardoor je ook vaak plaatselijk een boot moet nemen voor de overzet, dus hou daar ook rekening mee in je budget. Bergen is de enige "echte" grote stad die we bezocht hebben, en die is op zich wel de moeite maar met één dag kom je wel ruimschoots toe. Probeer ook zeker door een plek te rijden waar er kans is om elanden te zien ... als je ginder bent vind je daar wel genoeg info over ... Wanneer ben je van plan te gaan?


Posted by Gladius on Sep-11-2009 14:35:

We vertrekken den 22ste, tot ergens begin oktober, dus wsl nog geen 2 weken. Het kan wel eens frisjes worden denk ik =), dus we moeten echt wel warme kleding meenemen.
Ik weet niet wanneer ge juist gegaan zijt, maar ik lees in de Lonely Planet (& ook internet) over de 'Allemannsretten' of 'right to access':
quote:
On uncultivated land, you may go anywhere you like on foot or on skis and picnic wherever you want. You may also put up a tent for the night - or sleep under the stars - but you must keep at least 150 m away from the nearest house or cabin. If you want to stay for more than two nights in the same place, you must ask the landowner's permission, except in the mountains or very remote areas. However, in the mountains and other remote areas, you may camp without permission.

Dus wildcamperen lijkt met echt geen probleem hoor.
Dat het heel duur is... tja, we gaan zoveel mogelijk kosten besparen natuurlijk, steeds kamperen en veel eten meenemen, en als het weer te slecht is in DNT hutten of desnoods in hostels.
Weet ge toevallig nog hoeveel ge betaalt hebt met de ferry? Ik weet niet of het goedkoper kan dan dit:
quote:
Ferry 'Color Line' Hirtshals (N-Den) - Kristiansand of Larvik (Nor, beide ten W van Oslo): met een ECONOMY CAR PACKAGE €203 heen en terug, 3 personen.


Posted by Kaidreas on Sep-11-2009 16:16:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
. Bovendien valt het niveau van Engels onder de bevolking - ondanks mijn verwachtingen - heel erg tegen dus begin het daar maar is uit te leggen ... '

in welk land is dit anders, er is geen enkel volk in europa dat zoveel talen kan en er moeite voor wil doen dan de belgen

@johan: mijn moeder en vader vertrekken vanavond naar noorwegen, en ze beweren dat het goed te doen is om met de auto tot ginder te rijden. zeker als je kan afwisselen. kpeins dat ze de ferry nemen tot in kristiansand


Posted by Gladius on Sep-11-2009 22:18:

quote:
Originally posted by Kaidreas
in welk land is dit anders, er is geen enkel volk in europa dat zoveel talen kan en er moeite voor wil doen dan de belgen

@johan: mijn moeder en vader vertrekken vanavond naar noorwegen, en ze beweren dat het goed te doen is om met de auto tot ginder te rijden. zeker als je kan afwisselen. kpeins dat ze de ferry nemen tot in kristiansand

merci om het te vragen man!
maar ik dacht toch ook dat ze in Scandinavië vrij goed engels spraken. Mss vooral in de steden dan?


Posted by Dev on Sep-13-2009 12:06:

Sinds gisteren kermis hier in Tongeren.. Dé trance-scene van tegenwoordig.


Posted by Config on Sep-14-2009 16:26:

Kanye's on a drift

http://www.hollyscoop.com/kanye-wes...vmas_21481.aspx

en daarna deze:

http://www.youtube.com/watch?v=yjTkPpUrYTk


Posted by FUSyke on Sep-14-2009 18:25:

Kan er mij iemand wat namen geven van goeie Spaanse resturants in Antwerpen?


Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2009 19:13:

El Pintxo is een goed Baskisch tapas-restaurant vlak aan de gedempte zuiderdokken (Best. Chorizo. Ever.). We zijn ook eens goed gaan eten in een Spaans restaurant op de Suikerrui, maar ik kan zo direct niet meer op de naam komen.

EDIT: Las Tapas dus


Posted by CygnusX on Sep-14-2009 21:40:

comocomo is ook een aanrader! Het is een keer iets anders, zo aan een lopende band eten


Posted by FUSyke on Sep-15-2009 07:25:

Mercie voor de suggesties! Er zijn zoveel Spaanse restaurants in Antwerpen en daarom wou ik eens weten welke goeie zijn en welke ik beter links laat liggen.

Vanaf volgende week begin ik aan mijn brugopleiding in Antwerpen en na de les wil ik wel eens een Spaans restaurantje meepikken


Posted by Jasperovitsj on Sep-15-2009 18:07:

En waarom u beperken tot Spaanse keuken? Er valt in 't Stad serieus goed te bikken


Posted by Bl@ckOut on Sep-15-2009 18:14:

El Valenciano, is eigenlijk een winkel waar ge ook iets kunt eten of drinken.


Posted by FUSyke on Sep-15-2009 20:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En waarom u beperken tot Spaanse keuken? Er valt in 't Stad serieus goed te bikken


Van andere keukens weet ik genoeg goeie adresjes Maar van de Spaanse zijn er zodanig veel dat ik toch wel wilde weten welke de beste zijn.


Posted by Progrez on Sep-15-2009 20:33:

Aan de Dageraadplaats in Berchem is er El Cuerno.

Vraag me niet of het goed is want ik ben er nog nooit binnen geweest. Ik ben meer voor het donkerbruine café Zomerhof en den Italiaan een paar blokken verder.

Het ziet er daar wel altijd proper uit en de Dageraadplaats blijft een mooie locatie. Cafés genoeg om na te tafelen. Meer zelfs: Als ge ze allemaal doet, tafelt ge uzelf gegarandeerd onder tafel.

Succes.


Posted by Progrez on Sep-17-2009 11:23:

Die platenwinkel in Antwerpen is trouwens al enkele weken open, mannen.

Ondertussen ben ik er al een paar keer binnen geweest. Het zijn twee sympathieke gasten die tenminste niet met hun mond vol tanden staan als ge achter een titel vraagt. YDR stond ook een keer achter den toog. Grappig zicht.

Ge vindt er alles van Bonzai, Bonzai TP, Tripomatic, XTC, Camouflage, Zounds en heel de cirque. Ze hebben ook enorm veel van Dance Opera, Yeti, Mackenzie, Nitric, Hooj Choons,... noem maar op. Van ELK label hebben ze een serieuze collectie.

Vorige keer ben ik oa buitengekomen met Jones & Sider - Future Trance, A Homeboy, a hippie & funky dredd - Total Confusion en Pete Lazonby - Sacred Cycles.

Ze hebben natuurlijk ook nieuwe releases maar ik denk niet dat ge de nieuwe Armin Van Buuren ft. een of ander trut moet verwachten.

Straks spring ik er nog eens binnen om een beetje te snuisteren in het verleden.


Posted by Jasperovitsj on Sep-25-2009 15:23:

Zeer interessant en herkenbaar artikel. Het is wel een stevige lap tekst, maar elk woord is zorgvuldig gekozen en slaat de nagel op de spreekwoordelijke kop.

The esoteric art of the opening dj


Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.