TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2012 - 2013
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Jakhira on Aug-01-2012 18:23:

Voetbalseizoen 2012 - 2013

Aangezien het seizoen al officieel begonnen is...

Voorspellingen?


Posted by Jasperovitsj on Aug-01-2012 19:52:

Wisselvallig voetbal en hoge Europese verwachtingen die al veel te vroeg gefnuikt worden.

Ik kijk wel uit naar de Belgen in het buitenland. Erg benieuwd naar wat o.a. Kompany, Vertonghen, Hazard, Vermaelen en Witsel kunnen betekenen voor hun club dit seizoen.


Posted by Jakhira on Aug-01-2012 20:00:

Als je met 5-0 wint begint dat inderdaad meteen te dreigen.


Posted by Jasperovitsj on Aug-01-2012 20:11:

Tegen fucking Ekranas Panevezys, echt een graadmeter


Posted by Config on Aug-02-2012 06:51:

indeed.

Kijk eerlijkgezegd ook uit naar de prestaties van de Belgen in het buitenland, en de prestaties van de Rode Duivels in het najaar. Het moet er nu wel eens van komen.

In de competitie een ouderwetse battle tussen Anderlecht en Club.


Posted by FCB_Fanatic on Aug-02-2012 08:36:

quote:
Originally posted by Config
indeed.

Kijk eerlijkgezegd ook uit naar de prestaties van de Belgen in het buitenland, en de prestaties van de Rode Duivels in het najaar. Het moet er nu wel eens van komen.

In de competitie een ouderwetse battle tussen Anderlecht en Club.


de RD gaan het al in hun twee eerste matchen verprutsen hoor

maar als kampioen van de oefenduels zullen ze waarschijnlijk wel een goed resultaat neerzetten tegen Nederland


Posted by Jakhira on Aug-10-2012 20:12:

Lukaku op huurbasis naar West Bromwich Albion


Posted by MikeVee on Aug-15-2012 13:38:

België zal opnieuw oranje kleuren!


Posted by FCB_Fanatic on Aug-15-2012 16:33:

vanavond 2-1 winnen ... en dan in september na 2 matchen de wk kwalificatie kunnen vergeten door een 2/6 (maximaal)


Posted by Jasperovitsj on Aug-15-2012 16:42:

Wat zijn we weer lekker positief


Posted by Jakhira on Aug-15-2012 16:44:

De Nederlanders hebben wat te bewijzen natuurlijk, het zal opletten worden.

Dit weekend begint ook eindelijk het Engels voetbalseizoen


Posted by FCB_Fanatic on Aug-15-2012 17:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat zijn we weer lekker positief


winst voor vandaag is enkel omdat we nu eenmaal de kampioen van de oefenmatchen zijn

als het er echt om gaat presteren ze zelden iets, en zeker met Wilmots als coach is België compleet kansloos voor wk kwalificatie.


Posted by Jakhira on Aug-15-2012 20:37:

Leuke wedstrijd met mooie voetbal én een resultaat


Posted by Jasperovitsj on Aug-15-2012 20:46:

Zo. Dat zien we graag


Drieske <3


Posted by FCB_Fanatic on Aug-15-2012 21:00:

Wilmots stijgt in mijn waardering ... niet owv de prestatie van de ploeg, maar wel owv zijn interview na de match. Haalt toch onmiddellijk een aantal fouten aan en is dus niet blind voor de terkortkomingen. Leekens had hier waarschijnlijk wat omheen geluld


Posted by MikeVee on Aug-15-2012 21:20:

We zien wel over een maand als het er toe doet, nu zijn de verwachtingen nog groter, net zoals de teleurstelling die nog zal volgen


Posted by FCB_Fanatic on Aug-15-2012 21:30:

quote:
Originally posted by MikeVee
We zien wel over een maand als het er toe doet, nu zijn de verwachtingen nog groter, net zoals de teleurstelling die nog zal volgen


mijn eerste voorspelling is al uitgekomen vandaag; benieuwd of ik ook volgende maand gelijk krijg


Posted by Jakhira on Aug-17-2012 22:28:

Morgen Premier League


Posted by Jasperovitsj on Aug-18-2012 08:04:

Mirallas naar Everton. Nog een Rode Duivel naar Engeland. Straks gaan ze nog kick & rush beginnen spelen


Posted by djcresto on Aug-18-2012 11:45:

Mirallas is een goeie maar toch geen echte topper. Die zou ik toch liever niet in de basis zien bij de nationale ploeg.

Ben dan meer fan van Vossen die net zijn contract bij Genk heeft verlengt. Ofwel is het een manier om zijn prijs op te drijven ofwel is het een goeie zaak voor het Belgisch voetbal.


Posted by djcresto on Aug-18-2012 11:47:

Persoonlijk vind ik het feit dat we Brazilië moeten halen ook echt wel zever. Met het aanwezige individueel talent moeten we gewoon een outsider zijn voor de titel. Enkel jammer dat niet alle posities even sterk bezet zijn.


Posted by FCB_Fanatic on Aug-19-2012 00:19:

quote:
Originally posted by djcresto
Mirallas is een goeie maar toch geen echte topper. Die zou ik toch liever niet in de basis zien bij de nationale ploeg.

Ben dan meer fan van Vossen die net zijn contract bij Genk heeft verlengt. Ofwel is het een manier om zijn prijs op te drijven ofwel is het een goeie zaak voor het Belgisch voetbal.


beiden zijn geen toppers; Mirallas niet, en Vossen ook niet. Mirasllas is volgens mij wel de betere voetballer van de twee


quote:
Originally posted by djcresto
Persoonlijk vind ik het feit dat we Brazilië moeten halen ook echt wel zever. Met het aanwezige individueel talent moeten we gewoon een outsider zijn voor de titel. Enkel jammer dat niet alle posities even sterk bezet zijn.


met het aanwezige talent zou zich plaatsen gewoon een must moeten zijn. Ik vind het bijvoorbeeld een schande dat we voor de EK kwalificatie pas na Turkije zijn geeïndigd want dat is echt een enorm matige ploeg. Het feit dat het toen niet lukte doet mij gewoon vrezen dat het deze keer ook niet zal lukken. Talent genoeg, maar te wisselvallig in prestaties ... Voordeel is wel dat Leekens weg is, maar of Wilmots het dan wel gedaan krijgt weet ik zo nog niet.

en van een land als België kan je gewoon niet verwachten dat er op iedere positie een topper speelt. Zelfs Nederland heeft die luxe niet (gebrek aan goeie verdedigers) en zelfs voor een absoluut topland als Brazilië is de keeperpositie lang een enorm probleem geweest


Posted by Jakhira on Aug-27-2012 22:39:

http://www.birminghammail.net/birmi...97319-31709457/


Posted by Config on Aug-28-2012 06:42:

lol, Belgian top flight club, Genk


Posted by FCB_Fanatic on Aug-28-2012 10:09:

zou Anderlecht zich nog altijd geplaatst voelen


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.