tranceaddict Forums

tranceaddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Australia
-- DJ whore/promo thread
Pages (65): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 »


Posted by DigDeep on Aug-05-2006 07:37:

quote:
Originally posted by Chris Pana
nice tracklist....good to see a great 'trance' tracklist in amongst all the prog tripe that gets advertised in here.


youre refering to me, arent you....

DAMN YOU PROG!


Posted by Chris Pana on Aug-05-2006 07:41:

lol nah dude, not anyone personally, just a little tired of seeing all the prog on a trance forum.


Posted by simon_hunter on Aug-05-2006 08:42:

quote:
Originally posted by Chris Pana
nice tracklist....good to see a great 'trance' tracklist in amongst all the prog tripe that gets advertised in here.

HAHA yeh fuck yeh!


Posted by jc on Aug-05-2006 09:04:

Adam Jace :: July 06 Mix

Cevin Fisher - Freaks Come Out 2006 (Haji & Emanuel Remix)
Ariel Perazzoli - Paradise (Unrealized Dub)
DJ Wady - High (Salama Mix)
Eddie F - Breather
Paul Harris - Find Yourself a Friend (Seamus Haji Dub)
Paul Thomas - Chemical Reaction
Paolo Mojo - Everybody (2006 Mix)
Unknown - Unknown
Max Graham - Crank
Funkagenda - Underground (Paul Thomas Dex in the City Dub)
Pete Lazonby - Sacred Cycles (Richard K Mix) (edit)

http://216.180.106.33/jace/adamjace_july06.mp3

ps. this mix was thrown down especially for Chris Pana


Posted by DJ_Ballistic on Aug-05-2006 14:01:

nice one you fruit loop, downloading now...


Posted by DJ_Ballistic on Aug-05-2006 14:21:

Paul Harris - Find Yourself a Friend (Seamus Haji Dub)
Unknown - Unknown
Funkagenda - Underground (Paul Thomas Dex in the City Dub)
Pete Lazonby - Sacred Cycles (Richard K Mix) (edit)

my fav tracks


such a solid mix man, all the tracks went well together and overall the set progressed well, and all the tunes sound so nice & crispy.

This is why you're my favourite dj, this set is the fkn bizness.


Posted by aL_mAc on Aug-06-2006 13:36:

link here (save target as)

enjoy


Posted by Philby on Aug-06-2006 13:46:

quote:
Originally posted by simon_hunter

P.s Decks are in dire need of a service but you make do with what you got so thats why some mixes go in and out here and there but i spose it just prooves it wasnt done with one of them stupid mixing programs.


ah excellent i have a new excuse now


Posted by Chris Pana on Aug-07-2006 00:46:

quote:
Originally posted by Philby
ah excellent i have a new excuse now


dude you can't service a computer program so no, that new excuse can't apply to you. hehe


Posted by jc on Aug-07-2006 01:23:

quote:
Originally posted by DJ_Ballistic

This is why you're my favourite dj, this set is the fkn bizness.


haha thanks man!

much <3 for you hunnie bunnie


Posted by Philby on Aug-07-2006 10:43:

quote:
Originally posted by Chris Pana
dude you can't service a computer program so no, that new excuse can't apply to you. hehe


i have the real deal now


Posted by Anomyst on Aug-07-2006 23:08:

Morning, here is teh link from interview:

Ben Evans Live @ Interview 8 (5/8/06)

01: Joy Kitikonti Dirty Summer (Dirty Rock Remix)
02: Unknown Whitelable [ID] A
03: Austin Leeds & Terranova Only You (Electro Mix)
04: Mojado Fuerte (Seniorita Mix)
05: Paul Van Dyk Out There
06: Mr Sam & Mojado Arena (Vision Mix)
07: Unknown Whitelable [ID] B
08: Umek Murder Was The Bass (Umek's Recycled Mix)
09: Roland Klinkenberg Ignite (Original)
10: Victor Calderone & That Kid Chris Reflections
11: Mathew Dekay Clearing the Mind
12: Armin Van Buuren Who is Watching (Remy & Roland Mix)
13: Above and Beyond vs Andy Moor Air For Life (Airwave Mix)
14: Filo & Peri Ordinary Moment (Midnight Mix)
15: Mark Otten So Serene (Original)
16: Karen Overton Your Loving Arms
17: Klea Tic Toc (Majik Musik Remix)

http://www.interview.net.au/djsets/...terview%208.mp3

Let me know what you guys think, i have almost worked out the CDJ's almost hahaha


Posted by MiSSyM on Aug-08-2006 22:43:

Im d/l Ben's, Jace's, Jeff's & Al's mixes......
hahaha
cant wait to listen to em!

ooooo la la Benny boy you've got one of Victor Calderone's tracks, HE FUCKING ROCKS!

Jace-Cevin Fisher ROCKS boyyyyy


Posted by Anomyst on Aug-09-2006 22:36:

quote:
Originally posted by Chris Pana
lol nah dude, not anyone personally, just a little tired of seeing all the prog on a trance forum.


well, your latest mix chris, is er, rather proggy? whats wrong with progressive? good music is good music imo.


Posted by charlee on Aug-09-2006 23:02:

I dont actually see you contributing anything at all Mr Pana


Posted by Dean Millson on Aug-09-2006 23:26:

+1


Posted by DigDeep on Aug-09-2006 23:40:

quote:
Originally posted by MiSSyM
Im d/l Ben's, Jace's, Jeff's mixes


lol - loved the blood daquiri!

how was the mix ?


Posted by Chris Pana on Aug-09-2006 23:53:


shock horror

I find most prog boring to me, whats the problem here?


Posted by Dean Millson on Aug-10-2006 00:35:

My point was that you seem to complain a lot but never offer up any alternatives Chris

Actually i think that was Charlee's point first

Where's your mix then?


Posted by Chris Pana on Aug-10-2006 01:02:

plenty of alternatives Dean, take Simon Hunter's above for example....great tracklist right there with plenty of energy in that mix to take in.

btw, this isn't a paid advertisement by Simon Hunter...just a friend passing on positive feedback

Enjoy!

still though, I find most prog boring!


Posted by pkcRAISTLIN on Aug-10-2006 01:12:

^^ yeah, i just read mr pana\'s post as \'nice mix, nice change from what people normally post\'.

no need for all the tantrums coz someone doesnt like your genre of choice


Posted by MiSSyM on Aug-10-2006 01:36:

quote:
Originally posted by Floorwhore
lol - loved the blood daquiri!

how was the mix ?


hahaha

yes they are very tasty huh? very thick

I downloaded ALL of them, but my sound on my new comp at home is fukt i dont why but its not workin, but will be fixed soon!
lol will let ya know though Jeffy boy!


quote:
no need for all the tantrums coz someone doesnt like your genre of choice



exactly, everyones got their own taste....
anyone can bag whatever the fuck genre they want here, if they really want to that is!





Posted by charlee on Aug-10-2006 03:47:

quote:
Originally posted by pkcRAISTLIN
no need for all the tantrums coz someone doesnt like your genre of choice


Wasnt about the genre. It was about people that just whinge


Posted by Aesthetic on Aug-10-2006 03:56:

fuck prog


Posted by Philby on Aug-10-2006 04:08:

quote:
Originally posted by Aesthetic
fuck prog


fuck talentless hacks stuck in 1999


Pages (65): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2014, Jelsoft Enterprises Ltd.