Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 17/18.08.2013 Luminosity Beach Festival @Blijburg aan zee, Amsterdam [trance, classic
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008
17/18.08.2013 Luminosity Beach Festival @Blijburg aan zee, Amsterdam [trance, classic

Pas grand chose de plus à ajouter :

LINE-UP LUMINOSITY BEACH FESTIVAL 2013 - A CARIBBEAN EXPERIENCE

PAUL OAKENFOLD
JOHN O'CALLAGHAN
CHICANE (dj set)
SEAN TYAS
SOLARSTONE
DANIEL KANDI
MATT DAREY
ALEX M.O.R.P.H.
MENNO DE JONG
JOHN ASKEW
KAI TRACID
M.I.K.E. PUSH
BRYAN KEARNEY
FERRY TAYLE vs MANUEL LE SAUX
JORN VAN DEYNHOVEN
THE THRILLSEEKERS
AGNELLI & NELSON
TALLA 2XLC
SCOT PROJECT
YVES DERUYTER
DUMONDE
FLUTLICHT
ARCTIC MOON
MISJA HELSLOOT
SEBASTIAN BRANDT
PAUL WEBSTER
INDECENT NOISE
TUCANDEO
MATT BUKOVSKI
SUNCATCHER
SNEIJDER
JAMES DYMOND
WILL ATKINSON
DARREN PORTER
ANGRY MAN
BASIL O’GLUE
WELLENRAUSCH
GAI BARONE
FISHERMAN & HAWKINS

REMEMBER VERY LIMITED €69 WEEKEND TICKETS FOR LBF 2013 THE CARIBBEAN EXPERIENCE ARE ON SALE NOW VIA THIS LINKhttps://luminosity.timoco.eu/

Sharing is caring. Have fun and we’ll meet on the 17th & 18th of August! Cheers! The Luminosity crew

http://www.facebook.com/events/305154686280824/
www.luminosity-events.nl

Un line up de malade, une nouvelle location qui devrait bien envoyer, et une nouvelle date.. bref, j'y serais, en espérant vous y voir aussi, le classic devrait bien envoyer ! oh wait, le weekeend ENTIER en fait^^

Pour les motivés, la veille il y a FSOE 300 à Amsterdam le vendredi soir à l'Escape, c'est gratuit.

Pour les ultra-motivés, il y a aurait une after lumi beach officielle au club Westerunie à Amsterdam.

Old Post Mar-09-2013 13:16  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Clair que le line-up déchire sa maman

Thib me dit que ça ne se passe plus à Zandvoort cette année, mais à Amsterdam, c'est-y-vrai?

Old Post Mar-09-2013 14:17 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

yep c'est à blijburg aan zee, une plageg au sud est d'amsterdam..

Old Post Mar-09-2013 14:30  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

C'est le genre de line up ou forcement tu loupes un truc.

Old Post Mar-09-2013 14:56  France
Click Here to See the Profile for low-R Click Here to Email low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ah la vache

Bon alors moi j'ai un mariage ce week end là mais clairement ENJOY pour moi en plus nouveau lieu alors du coup si j'avais été dispo j'y aurait été

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-09-2013 15:03  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

@Pyro, et les virgules, elles sont où les virgules?

Sinon merci MA pour l'info du lieu! Y a de quoi crécher pas cher? Genre camping, ou alors on va se payer les tarifs d'Amsterdam??

Old Post Mar-09-2013 17:56 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

ouai, il y a un camping pas loin apparemment (http://www.campingzeeburg.nl/index....=route-et-acces) et la semaine dernière, quand j'ai checké pour un hôtel, y avait des hotels deal 3 nuits pour 80€ (les 3 nuits pr une chambre de 2) dans plusieurs hôtels (pas forcément près du club mais sur a'dam, genre le best western blue du côté du westerunie..)

en checkant le site du camping, il y a moyen de louer pr pas cher une wagonette ou une cabine... pour ceux qui sont pas fans de la tente mais veulent rester en mode groupe avec les tentes du camping, ca peut être un bon compromis

Old Post Mar-09-2013 18:19  France
anne348
.

ah ouais c'est super sympa les wagonettes

Old Post Mar-09-2013 19:10 
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

ce line up

Old Post Mar-09-2013 19:21  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Je confirme, gros line up qui envoie le pâté; j'sais pas si je serais de la partie une semaine après une grosse soirée au pays de la choucroute. J'sais pas, je verrai bien mais ça me tente carrement

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Mar-09-2013 21:30  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by _greggy_
Je confirme, gros line up qui envoie le pâté; j'sais pas si je serais de la partie une semaine après une grosse soirée au pays de la choucroute. J'sais pas, je verrai bien mais ça me tente carrement

La meme

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-09-2013 23:13  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
element-y
!Shakawkaw!

Registered: Feb 2006

Every damn year. All the damn time.
This event has the best lineup from any other trance festival.

Not to thread steal, but i cant make this one. Hopefully half of these will at least be at Electronic Family or Tomorrowland. But doubt it.

Old Post Mar-10-2013 00:53  United States
Click Here to See the Profile for element-y Click here to Send element-y a Private Message Add element-y to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 17/18.08.2013 Luminosity Beach Festival @Blijburg aan zee, Amsterdam [trance, classic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:55.

Forum Rules: