Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Voetbalseizoen 2011 - 2012

Nog een goed uur te gaan en we zijn vertrokken
Ik ben heel benieuwd

Anderlecht kampioen

EDIT: Aston Villa hebben Charles N'Zogbia eindelijk gekocht. Niiice

Last edited by Jakhira on Jul-29-2011 at 18:02

Old Post Jul-29-2011 17:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Re: Voetbalseizoen 2011 - 2012

quote:
Originally posted by Jakhira
Anderlecht kampioen

Niet op die manier

Die Amoah lijkt me een goeie vondst van OHL

Old Post Jul-29-2011 20:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ik ben eens benieuwd naar dit seizoen, want het is nog een beetje koffiedik kijken hoe de grote vijf zich gaan verhouden gezien de relatief ingrijpende veranderingen in de kernen. Genk lijkt me defensief nogal verzwakt (al hebben ze vandaag een Argentijn gekocht blijkbaar?), vooral het vertrek van Courtois en Casteels zal hen wel parten spelen. Offensief zitten ze wel met een ongekende weelde als ze Vossen en De Bruyne kunnen houden. Vooral die laatste wil ik graag een heel seizoen op topniveau zien spelen. Anderlecht is ook een beetje een vraagteken, ze hebben zich dan wel versterkt op de meeste posities, en vooral een Vargas in vorm is een aanwinst (maar de vraag is wanneer hij gaat beginnen renderen na zijn blessure). Maar dan hangt nog altijd het vertrek van Juhasz, Biglia en Lukaku in de lucht, en ik weet niet of die nieuwe aankopen wel van het nodige kampioenenniveau zijn om dat eventueel op te vangen.

Standard lijkt me ook ferm verzwakt zonder Witsel en met het nakende vertrek van zowel Defour als Carcela. Als ze effectief alle drie wegzijn, zie ik de Rouches niet meteen meespelen voor de titel. Brugge lijkt intrinsiek misschien wel de sterkste kern te hebben, maar de vraag is hoe snel er ook een op elkaar ingespeelde ploeg op het veld zal staan met al die nieuwe spelers. En hoe gaan al die spelmakers met elkaar omgaan? Ik kijk in ieder geval wel uit naar de prestaties van Refaelov en Vasquez, dat lijken wel het soort spelers die een competitie erg aantrekkelijk kunnen maken. Gent is precies wat in de luwte gebleven qua transfers, dus geen idee of ze dit seizoen nog een stap voorwaarts kunnen zetten. Ik ben vooral benieuwd of El Ghanassy nu eindelijk definitief kan doorbreken.



Ook voor de Belgen in het buitenland kan het een mooi seizoen worden. Speelt Kompany zich dit seizoen naar de titel of naar een absolute toptransfer? Blijft Hazard bij Lille en kan hij in de CL schitteren? Blijft Vertonghen bij Ajax of gaat hij toch naar Italië? Kan Vermaelen terug sterkhouder worden in het hart van de Arsenalverdediging? Kan Dries Mertens bij PSV bevestigen? En hoe doet Witsel het in Portugal?


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-29-2011 21:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Jasper, ik denk er identiek hetzelfde over... maar had geen zin om dat allemaal te beginnen typen

Als Tevez bij City vertrekt wordt Kompany normaal gezien aanvoerder. Als dát geen eer is weet ik het ook niet meer!

Dat gezegd zijnde blijft het wel de ploeg die ik het meest haat van de hele wereld...

Old Post Jul-29-2011 21:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ze hebben net Agüero gehaald, dus ik vermoed dat Tevez wel zal vertrekken.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-29-2011 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Inderdaad, maar niet elke ploeg kan 40 miljoen euro ophoesten...

Volgens de geruchten wil Inter dat betalen, maar deze tijd van het jaar zeggen ze zo veel...

Overigens:





Dat het maar snel 13 augustus is!

Old Post Jul-29-2011 22:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

mijn visie:

Club Brugge: de ploeg waarvoor ik supporter en waar ik dus het beste zicht op heb. Ze hebben veel transfers gedaan, de grote vraag is dus of er een goed geheel van gemaakt kan worden. Op basis van de 2 matchen die ik heb gezien, de match tegen Leverkussen en die tegen Qarabag donderdag, kan ik zeggen dat het spel al vrij degelijk is. Vooral het centrale middenveld lijkt me al goed op elkaar ingespeeld met Zimling, Vadis en Vasquez. Zimling gaat hier de patron worden die de bal steeds komt ophalen als VM en iedereen stuurt, terwijl Vasquez het spel zal verdelen. Ook van Vadis verwacht ik veel, die kan zich nu aanvallend meer uitleven, en heeft op het middenveld betere voetballers rond zich, hetgeen hem gewoon moet doen renderen.
Ook verdedigend zie ik het wel zitten: met Donk hebben we centraal de beste CV van België. Daarnaast wordt het een strijd tussen Almeback en Van Gijseghem. Ik heb een voorkeur voor VG die voetballend beter is, maar ik denk dat het Almeback zal worden aangezien die iets meer snelheid heeft en gezien het hoge spel van Brugge Koster eerrder hier een voorkeur voor heeft. Op de backs is het momenteel Stenman en Hoefkens. Stenman was gisteren niet goed, maar moet beter kunnen. Hoekens zal op termijn plaats moeten ruimen voor Hogli denk ik.
Aanvallend zal er nog versterking komen, maar hebben we met Vleminck al een goede spits in huis: scorend vermogen en een harde werker. Het is bovendien al duidelijk dat hij progressie heeft gemaakt in NL. Dirar is normaal ook een certitude en ook hij heeft de laatste jaren progressie gemaakt. Dit seizoen moet die echt gaan pieken (hoewel hij gisteren niet echt goed was). Refaelov is een vraagteken. Goeie voetballer, maar hij moet precies nog aan kracht winnen en zal het moeilijk hebben met het fysieke spel in België. Ook het samenspel met Stenman is nog niet perfect op links. Op rechts loopt dat tussen Dirar en Hoekens vlotter. Met Meunier is er toch al een degelijke back-up aanvallend voor links/rechts.

Anderlecht: ze zitten nog met veel vraagtekens en blessures. De vraagtekens zijn natuurlijk de mogelijke transfers van Lukaku, Biglia en Juhasz EN de toekomst van Vargas. Met Vargas hebben ze een heel goeie voetballer, maar ook één die nog geblesseerd is. De vraag blijft of die nog op niveau kan komen. Mijn voorspelling: die gaat te vroeg 'moeten' beginnen spelen waardoor hij zal hervallen en in zijn eerste jaar Anderlecht zal blijven sukkelen met blessures. Naast de geblesseerde Vargas hebben ze ook nog Legaer, Deschacht en Mollins in de ziekenboeg zitten (en eventueel Biglia). Bij Legaer en Deschacht begin ik twijfels te hebben of ze nog aan spelen zullen toekomen op het hoogste niveau zonder continu te hervallen. Mollins leek mij een goeie transfer, maar daar zullen ze voorlopig dus niet op kunnen rekenen. Van Safari verwacht ik ook wel wat. Diogo zal als back-up gebruikt worden op links en Samuel is een vraagteken aangezien die al 5 jaar geen volledig seizoen meer heeft gespeeld. Aanvallend is de spoeling voorlopig nog vrij dun met Lukaku aangezien De Sutter toch ook eerder blessuregevoelig is. Ook wat leiders op het veld betreft missen ze toch iemand. Ik verwacht in ieder geval geen groots spel van Anderlecht, maar wel dat ze vaak toch de punten zullen pakken. Vanavond hebben ze al geen goeie match gespeeld, maar waar ze vorig jaar zouden winnen, hebben ze vandaag dus verloren.

Standard: Witsel is al weg en Mangala staat op het punt om te vertrekken. Defour en Carcela vertrekken ook mss nog. Volgens mij zal er in zo'n geval nog versterking bijkomen, maar hebben ze met Gonzalez en Buyens toch al degelijke spelers aangetrokken. Ik verwacht wel iets van Standard; voetballend zal het niet altijd top zijn, maar ze kunnen altijd terugvallen op krachtvoetbal en stilstaande fases.

Genk: met Courtois hebben ze mss wel hun beste speler van vorig seizoen verloren. Kotoles is een degelijke doelman, maar zal niet de punten redden die Courtois heeft gered. Ook Matoukou is al weg, maar dat lijkt me geen groot verlies; degelijke voetballer, maar niet meer dan dat. Het zal nog afwachten worden of er geen andere spelers vertrekken (Vossen, De Bruyne). Er zal ook nog wel versterking bijkomen, want met de huidige kern zitten ze toch vrij krap. Voordeel blijft vooral dat ze (voorlopig dus) hun kern grotendeels hebben behouden en dus op vroegere automatismen kunnen rekenen. Een te duchten tegenstander!

Gent: hier heb ik geen al te grote verwachtingen bij. Er zijn geen versterkingen bijgekomen, hoewel ze in de PO's er niet in geslaagd zijn om één match te winnen. Met Sollied als trainer heb ik ook twijfels; goed in zijn eerste periode, maar al veel minder in zijn tweede Gent periode. Ik denk niet dat zijn systeem nog grote successen zal hebben in België. Bovendien is hij niet de trainer die veel eisen stelt naar zn groep toe; geen probleem bij een volwassen groep, maar net vorig jaar waren er veel problemen bij Gent qua dicipline ed. Lijkt me een explosieve situatie.

Old Post Jul-29-2011 23:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

Brugge > Genk > Anderlecht > Standard > Gent

Old Post Jul-30-2011 08:33  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by lievez
Brugge > Genk > Anderlecht > Standard > Gent


Ik ga daar geen voorspellingen over doen. t zou leuk zijn als Brugge kampioen wordt, maar ik reken er (nog) niet op. Ik heb in de voorbije matchen zowel positieve als negatieve zaken gezien maar het blijft moeilijk inschatten hoe sterk het 'nieuwe' Club is. Leverkussen was een vriendschappelijke match, en Qarabag was geen topper. Moeilijk dus om al veel conclusies te trekken daaruit

Old Post Jul-30-2011 11:27  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

idd, het is dan ook maar een wilde gok :P

1. Brugge: Omdat ik ze ook supporter en vooral ook omdat ik denk dat ze goede transfers hebben gedaan. Verwacht dan ook 'veel' van Rafaelov en Vazquez.

2. Genk: Als ze hun ploeg zoals nu kunnen houden zijn ze zeker terug top 3 waardig

3. Anderlecht: Veronderstel dat er wel nog een paar zijn die zullen vertrekken, Anderlecht zal wat moeite hebben om hun ploeg te heropbouwen maar zal zoals altijd wel nog wat presteren. Altijd wel top 3 kandidaat.

4. Standard: Met Witsel weg, en allicht ook Defour (Carcela?) zijn ze toch hun 'sterke' pionnen kwijt. Was vorig jaar al met een 'gelukje' in de POI geraakt...

5. Gent: Vrij aardig ploegje maar toch nog altijd niet top 3 materiaal :x

Old Post Jul-30-2011 12:17  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Refaelov was subliem maar nooit in het spel geweest tegen Qarabag. Vond ik toch wel zeer vreemd. In de andere oefenmatchen was hij telkens een van de uitblinkers dus ik denk dat hij er tegen Westerlo wel weer zal staan. Enorm kwieke speler die op de korte ruimte snel kan zijn als geen ander. Vasquez daarentegen lijkt me een bijna omgekeerd type, enorm rustig aan de bal en zoals tegen Qarabag altijd het overzicht bewarend, kan een match met een flits beslissen en heeft ontegensprekelijk het meeste inzicht van de hele ploeg.

Odjidja zal wel blijven bevestigen denk ik. Donk blijft ook progressie maken, wat een verschil met zijn eerste seizoen bij Brugge. Met Almeback heeft ie brute force naast zich, volgens mij geen slechte combinatie, al heeft Van Gijshem inderdaad al bewezen ook enorm sterke matchen te kunnen spelen. Kga wel akkoord wanneer Joeri zegt dat Donk de beste centrale verdediger in Belgie is.

Stenman heeft veel in huis al speelde ie tegen Qarabag een iets mindere wedstrijd, hij kan goed mee oprukken en tot dusver ik gezien heb een sublieme voorzet in de voeten.

Als het gehele plaatje klopt dan zie ik deze ploeg wel ver geraken, ja.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-30-2011 12:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

ik denk dat Brugge vrij los kampioen speelt
die tweede van OHL (Amoah) tegen Anderlecht, heerlijk

en dat van een RSCA supporter :-)


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Jul-31-2011 16:31  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2003 Tune ==== HELP ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuclear Ramjet - "Deep Blue" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!