Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > du sport oui, mais pas du foot, ni du rugby...
Pages (64): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by matviscafcb
Ca m'inquieterait plutot moi mais bon chacun ses gouts

T'as de la chance que j'ai pas le temps de chercher le thread qui va bien mais ce soir t'y coupes pas


Je t'en prie :
http://www.tranceaddict.com/forums/...911#post9570911


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Apr-07-2009 11:54  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Merci


___________________

Old Post Apr-07-2009 12:02  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by chasis.fan
Je t'en prie :
http://www.tranceaddict.com/forums/...911#post9570911


vendu !


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-07-2009 17:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Insigma
Merci les gens.

Si jamais... j'ai écrit un petit truc ici : http://insigma.free.fr/blog/?p=141

ce qui est rassurant, c'est qu'il y en a plus derrière que devant ^^


Mon patron a mi 5h22!!
on s'est trop foutu de sa gueule

Old Post Apr-09-2009 11:56  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

Au fait Stan sur ton bloghttp://insigma.free.fr/blog/?p=141
, il y a marqué "position gen" et "position réelle", c'est quoi la difference?

Old Post Apr-09-2009 11:59  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Au fait Stan sur ton bloghttp://insigma.free.fr/blog/?p=141
, il y a marqué "position gen" et "position réelle", c'est quoi la difference?


Position officielle, fonction du temps officiel
Position réelle, fonction du temps réel



bon, et pourquoi 2 temps ? Le temps officiel est le temps qui sépare le coup de départ et ton passage sur la ligne d'arrivée. Le temps réel est le temps qui sépare ton passage sur la ligne de départ et celui sur la ligne d'arrivée.
Car faut juste savoir qu'entre le moment où le départ est donné, et le moment où tu passes effectivement la ligne de départ, il peut se passer jusqu'à 15min pour les personnes les plus éloignées... Moi je suis passé 2min après


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-09-2009 12:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow



Nadal sorti de RG ! Cf. ici

Du coup, ça va redevenir un peu plus intéressant ... C'est pas que j'aime pas voir Nadal jouer mais bon.


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post May-31-2009 19:06  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance



Registered: May 2002
Location: 1€/j (soldes)

Trop content, en plus par Sorderling

Bon ben go roger, c'est le moment où jamais

Old Post May-31-2009 19:11  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

Yep, d'autant plus que le serbe là, Djokovic, il s'est fait également sortir !!

Côté FR, pas mal d'out également, reste tjrs Montfils qui j'espère va encore aller loin, il est bon esprit et j'aime beaucoup son jeu !

edit : pour ceux qui veulent, tous les résultats ici


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post May-31-2009 19:18  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles


Nadal sorti de RG ! Cf. ici

Du coup, ça va redevenir un peu plus intéressant ... C'est pas que j'aime pas voir Nadal jouer mais bon.


moi si, un gros boeuf qui hurle à chaque coup qu'il porte c'est soulant.
on croirait une williams


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post May-31-2009 21:08  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

Go Roger Go !

Comme dis Pez c'est l'année ou jamais, y'a pas une concurrence féroce en face à part Davydenko...

Coté dame aussi c'est trés ouvert, Jankovic a une voie royale jusqu'à la demie, où elle devra passer le cap Serenaya Buffle Williams.
Faudra compter sur Sharapova aussi je pense.

Trés bon tournoi cette année, avec plein de rebondissements et des matchs qui peuvent enfin se jouer en un seul jour et pas 3
Dire que je ne peux meme pas le suivre à la télé, pas vu un seul match en live pour l'instant

Old Post May-31-2009 22:14  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by Migoa
Go Roger Go !

Comme dis Pez c'est l'année ou jamais, y'a pas une concurrence féroce en face à part Davydenko...

Coté dame aussi c'est trés ouvert, Jankovic a une voie royale jusqu'à la demie, où elle devra passer le cap Serenaya Buffle Williams.
Faudra compter sur Sharapova aussi je pense.

Trés bon tournoi cette année, avec plein de rebondissements et des matchs qui peuvent enfin se jouer en un seul jour et pas 3
Dire que je ne peux meme pas le suivre à la télé, pas vu un seul match en live pour l'instant


toi parce que tu bosses (c'est la raison ?), moi parce que j'attends ma TV.
Tsonga et Montfils jouent ajd.
On va bouger à l'Hotel de Ville je pense


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-01-2009 05:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > du sport oui, mais pas du foot, ni du rugby...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (64): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playbackFloorfilla - Sex Is Danger [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!