Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:
e Re: Re: , el

quote:
Originally posted by Insigma
.. et l'infirmière ?


ben elle était toute génée!! c'était une jeune probablement nouvelle diplomée (toute mignonne au demeurant...). En plus je comprenait rien à son truc et j'espère qu'elle a pas cru que j'étais ivre!
Ca craint, enfin de toute façon on a pas à boire en service mais on était pas saoul. D'ailleurs ça me fait penser qu'à l'internat on a une tireuse à bières et les chirurgiens y sont souvent dessus!!

Old Post Jan-24-2010 22:18  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Non mais oui ok, mais fait peter les photos quoi


___________________

Old Post Jan-24-2010 22:26  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

non mais je crois qu'il voulait dire:
et l'infirmière était-elle aussi bonne que la bière ??

(quel langage ce stan, traiter les femmes ainsi...)


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Jan-24-2010 23:13  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by birante
non mais je crois qu'il voulait dire:
et l'infirmière était-elle aussi bonne que la bière ??

(quel langage ce stan, traiter les femmes ainsi...)


ben évidemment !

"à l'internat on a une tireuse à *** et les chirurgiens y sont souvent dessus!!"

Je vais me reconvertir moi !


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-25-2010 08:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

ouais non mais si on commence à remplacer "bière" par "meuf" (ou "nana" ou "femme" ou "infirmière" ou "gonzesse" ou "eh pssst mamzelle z'ete charmante") dans tous nos posts, on est pas sorti de l'auberge

by the way, les 5 litres de fleuriste sont vites descendus samedi, elle était très bonne

bon par contre faut que je taf un peu à la fois sur le dosage en CO² et sur le versement parce que là j'ai illustré pourquoi on appelle ça une "mousse"


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Jan-25-2010 08:39  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by birante
et l'infirmière était-elle aussi bonne que la bière ??

Ouais c'été une jeune bien "coquine"!!!
Non mais c'est pas une légende, ya plein de femmes "vénales" à l'hosto! l'aura du medecin, j'y croyais pas au d"but mais c'est vrai! c'est fou, t'es étudiant personne te regarde, 6mois plus tard t'es interne et là t'en as plein qui te tourne autour. Faut pas se laisser avoir car si t'en tire une ça peut foutre la merde avec des histoires de jalousie entre elle!

En ce moment je suis DR LOVE, car j'en ai plein qui vienne me raconté leur vie "avec mon copain on a plus de rapport sexuel depuis un an", "ca va plus, j'ai plus de désir etc etc..."


quote:
Originally posted by Insigma
"à l'internat on a une tireuse à *** et les chirurgiens y sont souvent dessus!!"


ouais souvent quand g fini mes gardes, je vais me faire une petite pression, c'est super bon!

Last edited by MARCO ERANA on Jan-25-2010 at 11:04

Old Post Jan-25-2010 10:57  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

profites bordel !!!


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Jan-25-2010 12:45  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by birante
profites bordel !!!


je peux rien dire

Old Post Jan-25-2010 12:57  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2007
Location: en plein milieu du pays

quote:
Originally posted by birante
profites bordel !!!


+1
entre 2 patient(e)s faut bien s'occuper

Old Post Jan-25-2010 18:44  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr. D
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2008
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by bendi
+1
AVEC 2 patient(e)s faut bien s'occuper





Old Post Jan-25-2010 19:30  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

ouais d'ailleurs parfois t'as des patientes super jolies!
La semaine dernière, j'en avais une de 26ans bien mignonne, on a bien discuté, elle m'a filé son numero mais bon c'est pas reglo, pas envie d'avoir des soucis

Old Post Jan-26-2010 17:43  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
pas envie d'avoir des soucis


bien sûr que si


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jan-26-2010 17:45  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVERY EASY ID from 2002...Can't beleive i forgot the name of this one*** [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNathan Fake - "Outhouse" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!