|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
|
|
quote: | Originally posted by domineesje
prison break aflevering 14 vraagt naar 15 |
inderdaad, één van de beste series momenteel.
Mijn top 6:
1. Grey's Anatomy: ziekenhuisserie over een aantal chirurgen-stagiares. Prachtige karakteruitwerkingen, ongelooflijk goed geacteerd, grappig, emotioneel, spannend, ontroerend... Mijn favoriete serie kortom.
2. Prison Break: serie over kerel die 'inbreekt' in de gevangenis om zijn broer uit te breken. Goed gevonden, en ongeloolfijk spannende serie. Ben hier naar beginnen kijken op aanraden van een vriendin, en stond er wat sceptisch tegenover, maar na één aflevering was ik 'hooked'.
3. 24: verdere uitleg is niet nodig
4. Lost: goede serie, maar ik vrees dat ze het veel te lang zullen uitrekken, aldus de schrijver & bedenker van de serie.
5. Everwood: nog een serie over een chirurg, maar het focust meer op zijn familie, en zijn omgang ermee. Serie waarvan je als je er maar één aflevering hebt gezien niet zoveel van vindt, maar als je alles volgt, leef je echt wel mee met de personages.
6. Top Gear: beste auto programma OOIT, hun tests, hun uitleg, hun humor, ... is gewoon het allerbeste wat er is.
Jullie top 5/6/10 ????
|
|
Mar-22-2006 01:06
|
|
|
|
|
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
|
|
quote: | Originally posted by JdDark
Jullie top 5/6/10 ???? |
Dit zijn de series die ik tegenwoordig volg. In een top 10 :
1.24 : Ijzersterk momenteel, steekt er gewoon bovenuit. De vorige 4 seizoenen waren ook al super, heeft nog nooit teleurgesteld.
2.The Office (US) : Amerikaanse variant van 'The Office' met Steve Carrell (40Y Old Virgin) in de hoofdrol. Kan de vergelijking met het origineel zeker doorstaan. Met momenten vind ik deze zelfs beter.
3.My Name Is Earl : Nog een komische serie. Ook ijzersterk op verschillende gebieden. Jason Lee in de hoofdrol als marginaal geval dat altijd weer pech heeft en dan op een dag tot het besef komt dat het door 'karma' komt. Hij wil zijn leven beteren door alle dingen die hij ooit fout heeft gedaan terug goed te maken (1 fout per aflevering). De verhalen zijn echt origineel en heel de serie is erg vernieuwend. Het voelt aan als een film. Zonder twijfel de revelatie van het jaar voor mij.
4.Seinfeld : Al een tijdje gestopt, maar ik kan ernaar blijven kijken. Tegen de tijd dat ik de 9 seizoenen af heb gekeken, kan ik weer opnieuw beginnen. Kramer rules!
5.Lost : Zeer verslavend. Het 'rekken' stoort me niet, ik vind het 2e seizoen zelfs beter dan het eerste en hoop dat het nog lang duurt. Alleen spijtig dat er zoveel tijd tussen de verschillende afleveringen zit.
6.Family Guy : Ongetwijfeld de serie waar ik het meest mee gelachen heb. Heeft wat mindere afleveringen, maar over 't algemeen blijft het sterk doorgaan.
7.Parelvissers : Sterke vlaamse televisie waar we trots op mogen zijn.
8.Prison Break : Vette serie idd, zit goed in elkaar en is erg meeslepend. Net als bij Lost, spijtig van de lange tijden soms tussen 2 afleveringen.
9.Father Ted : Zotte Britse sitcom over 3 paters op een Iers eilandje. Is net als Seinfeld al een tijdje geleden gestopt, maar blijft lachen. Heb het leren kennen dankzij mijn kotgenoot Johan/Bait, sommigen hier wel bekend.
10.That 70s Show : Enkele jaren terug een van mijn favoriete shows. Alhoewel het nog leuk om te zien is, heeft het veel van zijn charme verloren in het ondertussen 8ste seizoen, vooral door het afhaken van 2 hoofdpersonages : Erik en Kelso.
|
|
Mar-22-2006 02:10
|
|
|
|
|
|
|
|
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
|
|
|
Mar-22-2006 07:12
|
|
|
|
All times are GMT. The time now is 17:17.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|