Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:

- je suis une très bonne cuisinière
- ça tombe bien, j'ai un four tout neuf


........

L'amour est dans le pré revient.. et ça démarre lundi ! AH je sens que je vais encore bien me poiler...


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-01-2010 15:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jun-01-2010 16:31  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain



Registered: Apr 2003
Location: charges comprises

Chuck Norris peut éliminer Denis Brogniart pendant un conseil de Koh-Lanta.


___________________
"Ceux d'en face c'est des idiots.
Dans leur vallée ils se reproduisent entre eux depuis des générations,
d'ailleurs leur pilier droit il a une oreille au milieu du cul" Laporte, 2007

Old Post Jun-01-2010 17:59  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

rafion ^^

sinon j'ai dû me mater Pekin Express pendant que je mangeais parce que ma soeur regarde tout ce genre de truc. Une question me vient alors, comment faites-vous pour regarder ça depuis des semaines avec cette grognasse qu'est Célia (ou un truc dans le genre) et qui fait que de gueuler avec son accent de connasse

Le couple gay Belche me fait bien marré, sont cools.


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Jun-01-2010 19:38  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

quote:
Originally posted by birante
rafion ^^

sinon j'ai dû me mater Pekin Express pendant que je mangeais parce que ma soeur regarde tout ce genre de truc. Une question me vient alors, comment faites-vous pour regarder ça depuis des semaines avec cette grognasse qu'est Célia (ou un truc dans le genre) et qui fait que de gueuler avec son accent de connasse

Le couple gay Belche me fait bien marré, sont cools.

ha bah on fait pas hin, regarde quelques posts plus haut comment je suis remontée contre elle, tu verra lol


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Jun-01-2010 19:44  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by rafon3
Chuck Norris peut éliminer Denis Brogniart pendant un conseil de Koh-Lanta.



ultimate

ça joue un peu pute pekin express cette année, dommage après l'excellent cru koh lanta


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Jun-01-2010 21:10  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

ouais et là c'est pas Cécilia/Mathieu qui font les putes !
Comme quoi...

Mine de rien le papy et la mamie assurent grave ! J'espère qu'ils iront au bout.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-03-2010 06:05  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by Insigma

Mine de rien le papy et la mamie assurent grave ! J'espère qu'ils iront au bout.


+1, sont excellents


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Jun-03-2010 08:27  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

Nouvelle émission de télé-réalité en prévision sur W9...
http://tele.premiere.fr/News-Tele/V...8gid%29/2340422


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jun-09-2010 10:27  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

quote:
Originally posted by maxxyme
(oui parce que j'aime bien NRJ12... même si j'ai frisé l'overdose de Stargate SG1 dimanche soir... )


Arrête !
5 épisodes d'affilés les mardi et dimanche soir c'est juste über ultimate !!

Le pb c'est que ces boulets mélangent toutes les saisons donc difficile de s'y retrouver

Old Post Jun-09-2010 11:03  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

oh non Stargate c'te tare à regarder. respect au mec qui tient déjà 1 épisode.


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Jun-09-2010 11:31  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by birante
oh non Stargate c'te tare à regarder. respect au mec qui tient déjà 1 épisode.

chuis fan
pour une série qui a l'aval de l'US Air Force... même si bon oui c'est de la SF...


quote:
Originally posted by Migoa
Le pb c'est que ces boulets mélangent toutes les saisons donc difficile de s'y retrouver

c'est ça qui casse le truc en fait...
mais je compte me rattraper en achetant le coffre des 10 saisons
faudrait aussi que je me procure le tout 1er film (avant la série) car il permet de comprendre un certain nombre d'événements auquels les personnages font très souvent allusion (Râ, Abydos, la femme (?) de Daniel Jackson, toussa). j'ai vu qu'il était sorti remasterisé en Bluray (sortie bien notée par les fans apparemment), mais bon, j'ai pas de lecteur pour ça pour le moment...


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jun-09-2010 13:34  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong ID for this track? [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKolsch - Grey [2016]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!