hierjust The Body gezien, gaat over de controverse vanhet ontdekken van de stoffelijke resten van Jezus Christus. Kewle Film, religieuze topics hebben me altijd wel geintrigeerd. No wonder dat Raiders of The Lost Ark en The Last Crusade men favo movies zijn.
Een echt geweldig christen ben ik niet, ma ik geloof wel in dingen als de Ark des Verbonds en stuff. Ooit is een documentaire daarover gezien op canvas daarover, echt . Mystieke dat rond dat artefact hangt is gewoon, dunno kan het niet verwoorden ..
Als archeoloog moet het wel geweldig onderwerp zijn om daar omtrent onderzoek te doen imo
Gisteren Oldboy gezien (http://www.imdb.com/title/tt0364569/). Beetje overrated op IMDB, maar zeker geen slechte film. Verhaal zit soms wa warrig in mekaar maar op het einde wordt het wel allemaal duidelijk. Zeer sterk geacteerd ook. Is een koreaanse film en tegen 2006 is een remake gepland door een Taiwanese regiseur uit Californië. Benieuwd wat dat gaat geven
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-24-2005 15:14
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
jah, ben ook wel benieuwd.
nog wat gezien de afgelopen dagen:
- The Aviator: eindelijk gezien. kritiek dat hij int begin saai zou zijn volledig onterecht imo. Di Caprio zeer goed!
- What's eating Gilbert Grape: eergisteren op tv gezien. met Di Caprio en Johnny Depp. omg, schitterende film. spijtig dat ik die nog niet eerder had gezien. Als di Caprio hierboven goed is, dan was hij hier -in z'n jonge jaren- op zijn best. (hij speeld ne retard).
- Saw: Is (min of meer) ne lowbudget film heb ik gelezen. Te vergelijken met 'Cube', mensen die opgesloten zitten in een kamer en een uitweg proberen te zoeken. Eigenlijk best goed met veel verassende wendingen. Een paar plotholes, maar al bij al ne goeien thriller. (en er komt nen 2)
- Hotel Rwanda: Zoals eerder al beschreven; aangrijpend, zonder echt gruwelijk te zijn (geen overdreven bloedvergieten bv). dikke aanrader.
- Night and the City: gisteren op tv. film van '92 met de Niro. Hij is nen advocaat die in NY bokspromotor probeert te worden. Ik zou hem juist onder de Niro z'n beste films zetten.
wooohoow, morgen Million Dollar Baby in première!
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Mar-27-2005 11:42
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Gladius
jah, ben ook wel benieuwd.
nog wat gezien de afgelopen dagen:
- The Aviator: eindelijk gezien. kritiek dat hij int begin saai zou zijn volledig onterecht imo. Di Caprio zeer goed!
- What's eating Gilbert Grape: eergisteren op tv gezien. met Di Caprio en Johnny Depp. omg, schitterende film. spijtig dat ik die nog niet eerder had gezien. Als di Caprio hierboven goed is, dan was hij hier -in z'n jonge jaren- op zijn best. (hij speeld ne retard).
- Saw: Is (min of meer) ne lowbudget film heb ik gelezen. Te vergelijken met 'Cube', mensen die opgesloten zitten in een kamer en een uitweg proberen te zoeken. Eigenlijk best goed met veel verassende wendingen. Een paar plotholes, maar al bij al ne goeien thriller. (en er komt nen 2)
- Hotel Rwanda: Zoals eerder al beschreven; aangrijpend, zonder echt gruwelijk te zijn (geen overdreven bloedvergieten bv). dikke aanrader.
- Night and the City: gisteren op tv. film van '92 met de Niro. Hij is nen advocaat die in NY bokspromotor probeert te worden. Ik zou hem juist onder de Niro z'n beste films zetten.
wooohoow, morgen Million Dollar Baby in première!
Saw volledig akkoord
The aviater staat in men 'te zien lijst'
En Hotel Rwanda staat klaar om gekeken te worden. Heb ik hoge verwachtingen voor. Kga hem 99% kans dus ook goed vinden (want jij vond hem ook goed )
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-27-2005 16:54
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Phortastic
Gisteren Oldboy gezien (http://www.imdb.com/title/tt0364569/). Beetje overrated op IMDB, maar zeker geen slechte film. Verhaal zit soms wa warrig in mekaar maar op het einde wordt het wel allemaal duidelijk. Zeer sterk geacteerd ook. Is een koreaanse film en tegen 2006 is een remake gepland door een Taiwanese regiseur uit Californië. Benieuwd wat dat gaat geven
Ik vond Old Boy zéér aangenaam om naar te kijken!
Beetje warrig verhaal idd, maar wanneer alles op het einde samenkwam vond ik het net extra sterk! En ook leuk dat er zo veel verwijzingen naar oude oosterse vechtfilms inzaten. En vooral die gevechtsscène in die gang met die hamer -> meesterlijk!
Originally posted by Jasperovitsj
En vooral die gevechtsscène in die gang met die hamer -> meesterlijk!
beetje ongeloofwaardig wel die scene
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-27-2005 17:09
Zillion
tranceaddict
Registered: Feb 2005
Location:
'Der Untergang' heb ik laatst nog gezien en deze film staat zeker in mijn top10 aller-tijden. Echt de moeite waard om te zien, zeker als je The Pianist en Schindler's List ook goed vind - samen de 3 beste WW2 films die gemaakt zijn gemaakt geweest imo.
'Mar Adentro' ook een prachtige film met enorm veel inhoud, niet gewoon over euthanasie. Echt een van de beste Spaanse films en de rol van Ramon San Pedro, fantastisch gespeeld door Javier Bardem.
'Hotel Rwanda' en 'Million Dollar Baby' vond ik ook zeer goed.
Mar-27-2005 22:52
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Zillion
'Mar Adentro' ook een prachtige film met enorm veel inhoud, niet gewoon over euthanasie. Echt een van de beste Spaanse films en de rol van Ramon San Pedro, fantastisch gespeeld door Javier Bardem.
jup ga ik vandaag of morgen kijken. Is topfilm weet ik nu al. IMDB rating en allerlei reviews zeggen genoeg. Oscars zeggen ook genoeg.
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-27-2005 22:56
TranceSeeker
Laurent garnier Addict
Registered: Dec 2001
Location: Genk
Gisteren de INDRINGER gaan kijken.
Zeer goede film vond ik, beter dan de zaak Alzheimer
Sfeervol, spannend, en goed verhaal.
Tis geen Mulholland drive, typisch Belgisch wel eigenlijk, maar dan een hele goeie, zeker aan te raden!
___________________
Best of the best:
Laurent Garnier - sambu
Mar-28-2005 07:58
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
absoluut. enkel dat 1 zinnetje opt laatste vond ik er net iets over: "Nu kan ik eindelijk aan mijn verdriet beginnen" ofzowiet
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Mar-28-2005 09:35
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
american pie 1 en 2
hehehe geestige films.
vanavond nog the wedding
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.