Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nov 2001 - Nov 2011: 10 Ans De Ta-fr
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

Arrivée Vendredi
Val & Flo [Voiture; 3 places dispo]
Defcon & Kym + Bibi + Gomez: arrivée tgv 21h02 à Metz
Dine (en caisse)
Greggy [joue à domicile]
Pez
BlackHole (assez tard je pense)


Arrivée Samedi
PyrofraG (train)
Chasis (train)
Cloe ?
Jym (train)
Diane (train)


Date Inconnue
Anne & Thib
Zenith
Mat tbc
Mat07 tbc









Djs

Bibi vs Borat: The Come Back ! Goa/AcidTrance
Flo
BlackHole
Gogo (Random Music)
Defcon (tribute to Rave Mission & Tracid Traxx)


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Sep-27-2011 07:49  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by Defcon_7
tribute to Rave Mission




z'avez intérêt à record !


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Sep-27-2011 08:50  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Hello, bon nous c'est un peu le bordel en ce moment pour organiser des trucs vu qu'on déménage à Lyon vendredi et qu'on est bien occupés... mais on essaie de voir avec Rafon pour le transport, et si pas possible, alors on verra peut-être avec toi Pierre si c'est possible de nous prendre quelque part. Parce que côté train, ça douille bien là

On vous tient au courant!

ps: y avait pas un autre Lyonnais à chercher un moyen de transport?


___________________
.

Old Post Sep-27-2011 11:01 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

Y'a Christian qui habite à 20km de Lyon, il sera de la partie, j'lui ai proposé que vous fassiez tous la route ensemble


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Sep-27-2011 11:12  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

fu le fond noir

quote:
Originally posted by Defcon_7
Defcon (tribute to Rave Mission & Tracid Traxx)


vala comme ca, on voit les bras ^^



___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Last edited by chasis.fan on Sep-27-2011 at 11:19

Old Post Sep-27-2011 11:13  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

Tant qu'on est dans le covoiturage, je repose ma question si y'a des personnes intéressées depuis Paris le samedi car comme Anne les billets douillent sévère quand même!!!

Sinon trop hâââââââte !!!!


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Sep-27-2011 11:48  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location:

quote:
Originally posted by anne348
Hello, bon nous c'est un peu le bordel en ce moment pour organiser des trucs vu qu'on déménage à Lyon vendredi et qu'on est bien occupés... mais on essaie de voir avec Rafon pour le transport, et si pas possible, alors on verra peut-être avec toi Pierre si c'est possible de nous prendre quelque part. Parce que côté train, ça douille bien là

On vous tient au courant!

ps: y avait pas un autre Lyonnais à chercher un moyen de transport?


Le mieux ça serait de vous prendre à Chalons sur Saône c'est parfaitement sur ma route.

Old Post Sep-27-2011 11:48  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by BlackHole
Le mieux ça serait de vous prendre à Chalons sur Saône c'est parfaitement sur ma route.


Yes ce serait pas mal ça! les billets sont pas trop chers et si on est 4 dans la voiture, ça peut le faire côté budget

Par contre on ne pourrait pas arriver avant 19h45 à Chalons, ça irait côté timing?

Greggy, ce serait ok comme point de rdv pour Christian?


___________________
.

Old Post Sep-27-2011 15:14 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mat07
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2010
Location: Drôme, France

Arrivée Vendredi
Val & Flo [Voiture; 3 places dispo]
Defcon & Kym + Bibi + Gomez: arrivée tgv 21h02 à Metz
Dine (en caisse)
Greggy [joue à domicile]
Pez
BlackHole (assez tard je pense)


Arrivée Samedi
PyrofraG (train)
Chasis (train)
Cloe ?
Jym (train)
Diane (train)


Date Inconnue
Anne & Thib
Zenith
Mat tbc









Djs

Bibi vs Borat: The Come Back ! Goa/AcidTrance
Flo
BlackHole
Gogo (Random Music)
Defcon (tribute to Rave Mission & Tracid Traxx)

C'est mouru pour moi, transport trop couteux pour mon portefeuille de lycéen...


___________________
- Next -
30.11.2013 - Transmission @ 0² Arena, Prague (CZ)
14.02.2014 - Luminosity Trance Gathering @ Amsterdam (NL)
15.02.2014 - ASOT 650 @ Jaarberus, Utrecht (NL)
4-6.07.2014 - Luminosity Beach (NL)

Old Post Sep-27-2011 16:37  France
Click Here to See the Profile for Mat07 Click here to Send Mat07 a Private Message Visit Mat07's homepage! Add Mat07 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clo24
tranceaddict



Registered: Jun 2010
Location: Bourg en Bresse

Hello !!
I come back!
Désolée pour le silence radio, le dernier mois a été très chaud (vol de mon PC, plus de mdp TA, les vacances, et autres trucs persos...)

Donc OUIIIII je viens!! J'ai trop hâte!

Arrivée Vendredi
Val & Flo [Voiture; 3 places dispo]
Defcon & Kym + Bibi + Gomez: arrivée tgv 21h02 à Metz
Dine (en caisse)
Greggy [joue à domicile]
Pez
BlackHole (assez tard je pense)


Arrivée Samedi
PyrofraG (train)
Chasis (train)
Cloe (voiture) -> j'ai une 5 places, disons que si 2 personnes en plus de Pyro et moi voulaient venir en caisse, ça serait pas mal et on économiserait tous un max! Sylvain ? Gogo ?
Jym (train)
Diane (train)


Date Inconnue
Anne & Thib
Zenith
Mat tbc









Djs

Bibi vs Borat: The Come Back ! Goa/AcidTrance
Flo
BlackHole
Gogo (Random Music)
Defcon (tribute to Rave Mission & Tracid Traxx)

C'est mouru pour moi, transport trop couteux pour mon portefeuille de lycéen...

Old Post Sep-27-2011 18:06  France
Click Here to See the Profile for Clo24 Click here to Send Clo24 a Private Message Add Clo24 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location:

quote:
Originally posted by anne348
Yes ce serait pas mal ça! les billets sont pas trop chers et si on est 4 dans la voiture, ça peut le faire côté budget

Par contre on ne pourrait pas arriver avant 19h45 à Chalons, ça irait côté timing?

Greggy, ce serait ok comme point de rdv pour Christian?


Pour le timing je peux difficilement arriver plus tôt ça serait nickel pour moi... Pour info je bosse le vendredi donc je pourrai difficilement me libérer avant 17h. Je prends la route direct en quittant le taf et sur viamichelin ils annoncent un peu moins de 3h entre clermont et chalon

Edit : par contre vous savez comment vous rentrez parce que moi je reste en lorraine jusqu'à mardi... je dors chez mes parents

Old Post Sep-27-2011 18:23  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by BlackHole
Edit : par contre vous savez comment vous rentrez parce que moi je reste en lorraine jusqu'à mardi... je dors chez mes parents


ah merte


___________________
.

Old Post Sep-27-2011 18:31 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nov 2001 - Nov 2011: 10 Ans De Ta-fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother nice one [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - "Paint A Picture" (Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!