Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [15.02.2014] : ASOT 650 - New Horizons @ Jaarbeurs, Utrecht (NL)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

comme je l'ai dit sur fb, il serait temps de passer à autre chose... la gue-guerre TA/tif qui dure depuis 6/7 ans on ne sait plus trop pourquoi, c'est un peu bidon


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Feb-21-2014 09:02  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

quote:
Originally posted by greg69
la gue-guerre TA/tif qui dure depuis 6/7 ans on ne sait plus trop pourquoi

Ah, c'est un appel aux déterrages de threads ? Parce que je me rappelle assez bien pourquoi c'était parti dans cette direction

Mais je le ferai pas, je crois même que certains threads ont disparu...


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Feb-21-2014 10:12 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

oh ça va, la "guerre" est un bien grand mot, non ?

c'est juste marrant de voir que les "adeptes" ressortent mot pour mot les grandes lignes que leur gourou nous a rabâché il y'a 6/7 ans.


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Feb-21-2014 10:21  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict



Registered: Feb 2005
Location: Nantes

Y a pas de guerre, tout le monde est content ?!

Old Post Feb-21-2014 10:27  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

quote:
Originally posted by greg69
comme je l'ai dit sur fb, il serait temps de passer à autre chose... la gue-guerre TA/tif qui dure depuis 6/7 ans on ne sait plus trop pourquoi, c'est un peu bidon


C'etait pour souligner le commentaire completement débile de la fille hein, j'en ai rien a carrer de netptune


___________________

Old Post Feb-21-2014 11:06  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

@hank : bien au contraire, c'est un appel à passer à autre chose, c'est plus que répétitif ce sujet...

@bibi : c'est pour ça que j'ai dit "gue-guerre" et ils disent probablement des conneries (comme nous d'ailleurs) mais pourquoi aller les lire si vous ne les aimez pas / vous n'en avez rien à secouer ?

@eddy : sur cette photo, il y a des gens issus d'une dizaine de communautés différentes et les relations sont bonnes... y'a juste TA qui tape sur tif par habitude

@mat : des commentaires débiles, je suppose que tu en vois passer pas mal par jour, tu ne fais pas un screenshot à chaque fois

au final, c'est juste que les TA passent pour des vieux cons à rabâcher les même vannes et à troller de la même manière depuis des années

ça fait plusieurs fois qu'on me fait la remarque (même au sein de TA) et je trouve ça dommage


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Feb-21-2014 13:49  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict



Registered: Feb 2005
Location: Nantes

Old Post Feb-21-2014 15:15  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

ouaip, j'ai failli faire la comparaison


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Feb-21-2014 15:54  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

quote:
Originally posted by greg69
@mat : des commentaires débiles, je suppose que tu en vois passer pas mal par jour, tu ne fais pas un screenshot à chaque fois


Souvent et la j'ai surtout pas mal de temps a tuer


___________________

Old Post Feb-21-2014 17:54  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

Rofl putain la hippie rose! Je comprends mieux pourquoi elle a essayé de monter dans notre bus ahahah On a failli l'écraser quand même, planant comme elle le faisait.

Old Post Feb-21-2014 21:53  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

Effectivement EPIC bus, entre le Monegros et celui pour aller au Boom j'avais du solide mais le coup du pisse dans le bus

Pauvre accompagnatrice !!!!

Je me demande comment elle a su que la nana a ete retrouvé après être parti du Jaarbeus quand même


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-23-2014 01:22  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [15.02.2014] : ASOT 650 - New Horizons @ Jaarbeurs, Utrecht (NL)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Guetta Played it!! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAscension - "For A Lifetime" (Ascension Dub) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!