Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

heeh, precis lärt mig bara att från normal läge gå till vanlig butterfly, förstår inte riktigt hur jag ska kunna gå tillbaka sen, men det lär jag mig väll säkert har lärt mig att man kan gå från stor-butterfly till normal läge rätt bra

men vanligt, nja

hehe, det är bara å nöta för min del, jag märker ju själv hjur mkt progress man gör rätt kul! sånt som får en att vilja mera! nu ska jag ut igen!

Old Post Mar-13-2003 15:08 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Thumbs up

Rätta takter, thats the spirit Träna, träna, träna, och träna...när du kan det då SITTER det....sen kan man gå vidare. Så länge du har känslan av att lyckas i magen så kan du hålla på i evigheter...man lär sig när man slår sig


___________________

Old Post Mar-13-2003 15:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you



Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden

tankar svcd versionen i grym fart

Old Post Mar-13-2003 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by mindshooter
Rätta takter, thats the spirit Träna, träna, träna, och träna...när du kan det då SITTER det....sen kan man gå vidare. Så länge du har känslan av att lyckas i magen så kan du hålla på i evigheter...man lär sig när man slår sig


Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att bråka lite, diggar syftningsfel)


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-13-2003 15:58  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm, Sweden

fan vad svårt det verkar. skulle verkligen vilja lära mig det.
kan jonglera med kägglor/facklor eller 4 bollar . mycket träning där också. att jonglera är grymmt kul och man kan i stort sett hela tiden bli bättre och lära sig nyare trick. fast ändå så börjar det kännas enformigt (går väl i perioder). skulle som sagt vara grymmt kul o börja poia. behöver tips. var handlar man utrustning osv?


___________________

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Mar-13-2003 16:02  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

nu skriker iaf handelederna att jag får ta paus
opererade ena handleden för ungefär ett år sen nu.. är väll lite otränad också shit, det är fan jobbigare än vad an tror visst, snurra dem är väll inte så jobbigt, men ska man hålla takten till musiken?

man blir lite anfådd

Old Post Mar-13-2003 16:03 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

hehe, nuhar jag fått in tekniken hur man går ur en butterfly nu också

jag testade att göra en weaver en jävla massa fick tilld et en gång jag vart helt överlycklig! typ kom ur rytmen och fick båda tennisbollarna rätt i mumindalen

jag bara föll ner på marken fyfan va ont det gör!! men så värt det

Old Post Mar-13-2003 19:32 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

nice!!

Låter kul det där med poi, lite för "farligt" för mig kanske..

Dioxys: Har du börjat tända på dina snören än då?

Old Post Mar-13-2003 20:01  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS



Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Smile Tongue

stackars dioxys som måste lida så mycket bara för o träna lite

Old Post Mar-13-2003 20:57  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by Aendy
Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att bråka lite, diggar syftningsfel)


Känslan av att lyckas känns i magen tycker jag...man blir glad..som att ha fjärilar i magen.

Jag har känslan av att lyckas, i magen.

AnD jonglering e grymt mycket svårare än Poi...jag jonglerar oxå, en del kontaktjonglerin och du har helt rätt...det går i perioder. Ibland är det inte alls kul att poia, just nu är jag inne i en feting period där jag inte gör annat än att poia har lärt mig en massa nya coola trix

Skulle gärna lära er alla!


___________________

Old Post Mar-13-2003 21:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Dio du får la springa ner på intersport i Väsby centrum å köpa dig en susp.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Mar-13-2003 23:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dio du får la springa ner på intersport i Väsby centrum å köpa dig en susp.



ojojoj så¨många gånger jag har övervägt detta...minns den gången där jag faktiskt seriöst föll till marken och inte kunde prata....då lånade jag brorsans susp ett tag men det är osmidigt så jag har inte användt det mer än 1 timme eller nåt....


___________________

Old Post Mar-13-2003 23:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed track from 2000... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlexkid - "Come With Me" (Tiga's Acid Death Rave Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!