Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA FR Mix Episode VII : Your Forgotten Underrated Tunes !
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

OK je m'y atèle en fin d'après-midi


___________________
.

Old Post May-07-2012 12:01 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Bon alors... je trouve que ce contest suscite peu d'intérêt, et ça m'embête parce que d'une part les DJ se sont cassés à faire de super sets (que j'ai écoutés et qui sont tous très bons!) et que d'autre part, j'y ai passé du temps... DONC ne comptez pas sur moi pour donner les résultats là, cash, à 17h un lundi, tout d'un coup sans suspense et sans joie ^^

On va donc jouer à un petit jeu. Tout le monde peut participer si ça vous branche et que vous ne savez pas quoi faire en ce long weekend du 8 mai

Je vais vous donner les numéros des DJ, les liens et les résultats du classement, mais PAS LES NOMS. Ce qui fait que les DJ sauront quelle place ils ont (je leur enverrai par PM leurs notes détaillées) mais ne sauront pas qui les précède ou les devance.

Pour cela, il va falloir écouter les sets et deviner QUI EST QUI

Les jurés peuvent donner leur avis puisqu'ils ont écouté les sets plusieurs fois.

Et les autres Ta fr peuvent télécharger les sets, les écouter et faire leurs estimations.

Postez vos pronostics dans ce thread, vous avez jusqu'à vendredi pour deviner qui est qui. Celui qui gagne aura droit à... (je vous laisse deviner aussi )

DJ 1 : http://www1.zippyshare.com/v/16238292/file.html
DJ 2 : http://www3.zippyshare.com/v/93754017/file.html
DJ 3 : http://www64.zippyshare.com/v/802830/file.html
DJ 4 : http://www63.zippyshare.com/v/64817373/file.html
DJ 5 : http://www64.zippyshare.com/v/13136205/file.html


C'est quand même mieux comme procédé nan? :
(notez que je suis sure que les jurés ont confondu les uns avec les autres, et que donc ça peut être marrant comme exercice...)

And the winner is...
Number 1 = DJ 3 aka the winner
Number 2 = DJ 1
Number 3 = DJ 2
Number 4 = DJ 4
Number 5 = DJ 5


___________________
.

Old Post May-07-2012 15:12 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

C'est donc devenu un ID contest et DJ contest, ça peut être marrant Surtout que je suis d'accord, c'est bien dommage qu'on ait pas une cérémonie toussa toussa !
Par contre si les DJ participent c'est un peu grillé nan ? Parce que si j'essaye de deviner 4 DJ sur 5 ça va vite être grillé que le DJ que je n'ai pas nommé bah c'est moi même
Du coup on fait quoi, les DJ ont le droit de nommé genre une personne et pas plus ?

Old Post May-07-2012 16:13  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Essayez de ne pas donner vos pronostics trop tôt disons, sinon en effet, on aura vite les réponses par déduction

Mais bon, c'est ce qui est marrant en même temps


___________________
.

Old Post May-07-2012 16:34 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

J'ai pas encore écouté celui de Mat, mais j'imagine qu'il est facile à trouver
A moins qu'il ait joué trance

Old Post May-07-2012 16:40  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

quote:
Originally posted by Cubess
A moins qu'il ait joué trance


Surprise


___________________

Old Post May-07-2012 16:49  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

je pense avoir retrouvé quasi tout le monde même si je suis pas tout à fait sûr pour certains.

faut que je réécoute vite fait pour me remémorer ça.


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post May-07-2012 17:13  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member



Registered: Dec 2001
Location: France (lille)

je n'ai reconnu que IDS aka the winner


___________________

Old Post May-07-2012 21:00  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

excellente idée ce contest de contest de contest


après on devrait essayer de deviner parmi les propositions qui a donné la bonne







bon je m'en va ecouter cela


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post May-08-2012 06:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Oui on pourrait demander aux jurés de poster leurs propositions de qui est qui, et chacun vote pour un juré ensuite


___________________
.

Old Post May-08-2012 09:01 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson


___________________

Old Post May-08-2012 09:10  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

quote:
Originally posted by anne348
Oui on pourrait demander aux jurés de poster leurs propositions de qui est qui, et chacun vote pour un juré ensuite

J'attends donc les propositions des jurés, en espérant qu'elles soient pas toutes les mêmes

Rofl @ Mat

Old Post May-08-2012 10:16  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA FR Mix Episode VII : Your Forgotten Underrated Tunes !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to Kai Tracid Tracklist Archive (techno tune 2) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!