Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
hoewel het deze week vrij goed meeviel, blijft de NMBS nog altijd één van de grootste ergernissen in mijn leven



+1

Old Post Jan-06-2010 22:01  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

Het hele haïti geode komt mijn strot uit.


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Jan-21-2010 21:57  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by MikeVee
Het hele haïti geode komt mijn strot uit.


No offence, maar wtf kunt ge daar nu tegen hebben?!


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jan-22-2010 15:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Ik wou net hetzelfde komen posten. Het is verschrikkelijk erg dat er aan de andere kant van de wereldbol zoiets gebeurt, maar val mij er niet de godganse dag mee lastig. Als ik wil steunen kies ik daar zelf wel voor, dat moet niet constant in mijn gezicht gesmeten worden.

Ben ik nu zo'n slecht mens?


___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jan-22-2010 16:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by MikeVee
Het hele haïti geode komt mijn strot uit.


goeie doelen tout cours lately


___________________

Old Post Jan-22-2010 19:33  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

een klein beetje medeleven is niet verboden, natuurlijk als ge achter u pc zit te rukken 5keer per dag dan is het leven heel rooskleurig (of wit kleurig) en dan zijn andersmans problemen helemaal niet zo belangrijk tot het moment dat je pc crashed en je niet meer je daily dose pron verkrijgt... dat moment gaat heel de wereld moeten springen zodat jij maar zeker elke dag your own quality-time kunt hebben.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Jan-22-2010 21:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

Ach gast, er is een verschil tussen een beetje medeleven (dat iedereen wel zal hebben) en constant op tv/radio/pers/straat aangesproken te worden om mensen een schuldgevoel te geven. En dit enkel omdat een aantal bv's hierdoor weer eens in de aandacht kunnen komen en omdat een aantal bedrijven/organisaties puur op deze rampen hun omzet halen en hierdoor ontzettend rijk worden.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat er de afgelopen decenia al miljarden in dat land zijn gestoken zonder dat het iets heeft opgebracht; en over het feit dat het geld van de vorige ramp (tsunami) nog steeds gewoon op de rekening staat van diezelfde organisaties die je nu doodsmijten met de vraag voor donaties. Al vergeten welk minimaal deel van die acties er toen terecht gekomen is bij de bevolking aldaar? Het zal ditmaal niet anders zijn.

Daarstraks in Leuven in de wandelstraat buiten het haïtigezeik nog aangesproken geweest om unicef, wwe, azg, groep tegen diereneproeven, ...... te steunen. je kan op een zaterdag geen drukke winkelplaats bezoeken of men spreekt je 10 keer aan om allerlei goede doelen te steunen. Het zorgt gewoon voor desinteresse.


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Jan-23-2010 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by MikeVee
en over het feit dat het geld van de vorige ramp (tsunami) nog steeds gewoon op de rekening staat van diezelfde organisaties die je nu doodsmijten met de vraag voor donaties. Al vergeten welk minimaal deel van die acties er toen terecht gekomen is bij de bevolking aldaar? Het zal ditmaal niet anders zijn.


Dat zijn straffe uitspraken. Ik dacht net dat in 2009 alle hulpacties afgerond zijn en dat de hulp van Vlaanderen daar veel heeft geholpen met de heropbouw. 't Laatst heb ik nog een documentaire gezien waarin mensen die toen erg getroffen waren zeiden dat ze er beter uit zijn gekomen, omdat de nutsvoorzieningen nu aanwezig of beter dan vroeger zijn.

Ik zou wel eens willen weten waar je die info haalt, want nu lijkt het alsof je gewoon een excuus zoekt om maar niet te moeten bijdragen.

Old Post Jan-23-2010 15:57 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Visit CygnusX's homepage! Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Het is wel nog maar net Music For Life geweest ook.

Old Post Jan-23-2010 16:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

quote:
Originally posted by CygnusX
Dat zijn straffe uitspraken. Ik dacht net dat in 2009 alle hulpacties afgerond zijn en dat de hulp van Vlaanderen daar veel heeft geholpen met de heropbouw. 't Laatst heb ik nog een documentaire gezien waarin mensen die toen erg getroffen waren zeiden dat ze er beter uit zijn gekomen, omdat de nutsvoorzieningen nu aanwezig of beter dan vroeger zijn.

Ik zou wel eens willen weten waar je die info haalt, want nu lijkt het alsof je gewoon een excuus zoekt om maar niet te moeten bijdragen.



Snel googlen, meer artikels kan je ongetwijfeld zelf vinden:

http://www.nieuwsblad.be/article/de...icleid=HV1AVGA4



De politiekers lopen elkaar al voor de voeten om met een cheque op tv te komen de aafgelopen dagen. Dat is onrechtsreeks al van mijn geld, dus ik draag wel bij.


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Jan-23-2010 17:00  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by MikeVee
Snel googlen, meer artikels kan je ongetwijfeld zelf vinden:

http://www.nieuwsblad.be/article/de...icleid=HV1AVGA4


Dat was begin 2007. Ondertussen zou het geld wel allemaal gebruikt zijn. Dat er werkingskosten zijn is normaal. 6 à 15% valt nog mee.

quote:
Originally posted by MikeVee
De politiekers lopen elkaar al voor de voeten om met een cheque op tv te komen de aafgelopen dagen. Dat is onrechtsreeks al van mijn geld, dus ik draag wel bij.


Nog een veelgebruikt excuus om zelf rechtstreeks niets te moeten geven

Old Post Jan-24-2010 09:52 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Visit CygnusX's homepage! Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Mensen die 'seksen' (werkwoord) zeggen

Old Post Jan-24-2010 15:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha zen afterparty sample 2... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFridge - Paradise (DJ Tom Stevens Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!