Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [SOIREE PRIVEE ] Trance In Elsass Super Teuf Organisation @ Defcon's, Haguenau (67)
Pages (62): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

C est bien je vois que tout le monde est motivé

En temps voulu vous voudrez bien écrire quand vous arrivez/repartez et par quel mode de transport

Laloutre et Flo toujours ok pour le matos ?


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-27-2013 19:29  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

Bibi & Dine: arrivée le vendredi à 23h23
départ le dimanche à 14h16


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Jun-27-2013 22:40  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

yep tjs ok pour le matos.
Arrivée le samedi quand tu veux, j'ai 2h00 de route en greggy-mobile.
Si y'a des soucis de transport sur strasbourg-gare -> Defcon's house, envoyez moi un PM, je peux vous récupérer en gare de Saverne (pour ceux venant de Paris), c'est quasi sur ma route.


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jun-28-2013 06:36  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

Bon reste à voir les modalités mais nous on risque de venir avec Rafion par la route


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jun-28-2013 06:57  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

Toujours ok pour le matos arrivée le samedi en milieu d'apres m


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Jun-28-2013 07:34  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

J'suis dispo à partir de 13h /13h30. Si les lyonnais viennent en voiture, je peux récupérer des parigos à la gare de Strasbourg.

PM ou FB

Old Post Jun-28-2013 15:57  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain



Registered: Apr 2003
Location: charges comprises

quote:
Originally posted by Thib'
Bon reste à voir les modalités mais nous on risque de venir avec Rafion par la route





@Ju: Bon c'est pas la meilleure façon de faire les choses, c'est un peu te mettre sur le fait accompli. Mais si ça te dérange pas et si y a une petite place je ferais bien le voyage oui


Et puis si vous me promettez d'être sages et d'en prendre un soin extrême je peux ramener 2 CDJ2000 nexus et une DJM900 nexus.

Mais faut promettre


___________________
"Ceux d'en face c'est des idiots.
Dans leur vallée ils se reproduisent entre eux depuis des générations,
d'ailleurs leur pilier droit il a une oreille au milieu du cul" Laporte, 2007

Old Post Jul-03-2013 20:34  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

[mode encoulay]
C'est quoi la probabilité que ta voiture fasse le chemin sans tomber en panne ?
[/mode encoulay]

Moi je sais toujours pas, je verrai si j'ai encore mes clés d'ici la date


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Jul-03-2013 20:57 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

quote:
Originally posted by rafon3
Et puis si vous me promettez d'être sages et d'en prendre un soin extrême je peux ramener 2 CDJ2000 nexus et une DJM900 nexus.


A son arrivé, Mat te laissera sa CNI en caution ça suffit ?


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Jul-03-2013 21:40  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by low-R
A son arrivé, Mat te laissera sa CNI en caution ça suffit ?



___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jul-04-2013 06:07  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain



Registered: Apr 2003
Location: charges comprises

quote:
Originally posted by Hank608
C'est quoi la probabilité que ta voiture fasse le chemin sans tomber en panne ?



Elle n'est jamais tombée en panne pendant le trajet d'un event!!
Bon entre et juste avant oui.
Mais j'ai changé de toute façon


quote:
Originally posted by low-R
A son arrivé, Mat te laissera sa CNI en caution ça suffit ?


Déjà faudrait qu'il arrive! Et je préfererais qu'ils me file ses 2 ortofons. Etonnamment.


___________________
"Ceux d'en face c'est des idiots.
Dans leur vallée ils se reproduisent entre eux depuis des générations,
d'ailleurs leur pilier droit il a une oreille au milieu du cul" Laporte, 2007

Old Post Jul-04-2013 07:49  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

Content de te voir parmi nous.
Pour les platines c'est comme tu veux, on est jamais contre tester ce genre de bestiaux
Pour les lights si tu as encore la belle rampe de led du PITC t'hésites pas


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jul-04-2013 11:01  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [SOIREE PRIVEE ] Trance In Elsass Super Teuf Organisation @ Defcon's, Haguenau (67)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (62): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed ID plz, some Progressive! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTravel - Pray to Jerusalem [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!