Originally posted by Antony
1 is den beste
2 begint al te minderen
3 is overdreven
maar alsge fan zijt hebtge ze al apart gekocht toen ze uitkwamen eh, zoals ik
ik vond die eerste 2 wel OK (vond de 2e eigenlijk iets beter als den eerste, ma heb die dan ook het eerst gezien), de derde werd het idd wa te belachelijk. maar ey ge hebt die dan op de meeste plaatsen ook voor 10-12 euro voor ne trilogy voor da geld zijn veel films wel de moeite waard imo.
maar als't op luc besson actiefilms aankomt verkies ik the transporter 1 & 2.
Jan-17-2006 11:53
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by InTeXoR
maar ey ge hebt die dan op de meeste plaatsen ook voor 10-12 euro voor ne trilogy
doeme eh, ik geef precies veel teveel uit aan dvd's en ik woon dan nog in hasselt waar ne mediamarkt is ma het komt er toch nie vaak van om er eens te passeren. na examens maar eens grootschalig gaan inkopen dan
Jan-17-2006 20:50
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
The Great Raid.
Zeer degelijke oorlogsfilm die eens een verhaal verteld wat je zeker moet gezien hebben. Karakteruitbouw had wel beter gekund waardoor de inleving soms wat te wensen overlaat. Ook de acteerprestaties vond ik niet je dat eigenlijk.
Over de rest niet te klagen.
7/10
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Koreaanse film over de Koreaanse oorlog tussen N-Korea en Z-Korea. Maar het verhaal gaat eigenlijk over 2 broers.
Echt wel goede anti-oorlogsfilm die de gruwelijke kanten van de oorlog in beeld brengt. Ook heeft de maker geen problemen om de slechte kanten van Z-Korea in de oorlog in beeld te brengen. Chapeau.
Als je de film met een andere kunt vergelijken: Saving Private Ryan. Deze focusde zich namelijk ook op een heel menselijk aspect binnen een oorlog.
Aanrader!
8/10
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-21-2006 13:28
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
gisteren Saw 2 gaan kijken. Was best wel een aardige film. Het meer suggestieve van de eerste film spreekt me wel iets meer aan. Wel een beetje jammer dat je nu al weet dat er een 3e deel komt en hoogstwaarschijnlijk nog een 4e, 5e, ...
2005 is ongetwijfeld het beste filmjaar op't gebied van horrors, imo. En ik moet er nog verschillende zien.
Jan-23-2006 15:49
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by CygnusX
Gisteren heb ik 'The Skeleton Key' gekeken. Ik verwachtte niet veel, maar de film was best wel goed, vooral dankzij het sterke verhaal.
2005 is ongetwijfeld het beste filmjaar op't gebied van horrors, imo. En ik moet er nog verschillende zien.
Heb die toevallig zaterdag gezien en ik vond hem een beetje tegenvallen.
Gisteren dan A love song for bobby long gezien en dat vond ik wel een pareltje
Originally posted by djcresto
gisteren Saw 2 gaan kijken. Was best wel een aardige film. Het meer suggestieve van de eerste film spreekt me wel iets meer aan. Wel een beetje jammer dat je nu al weet dat er een 3e deel komt en hoogstwaarschijnlijk nog een 4e, 5e, ...
Kben em onlangs ook gaan zien, hij is evenwaardig met de eerste, hoewel het nieuwe er wel van af is.
En ja,sequels zullen er helaas nog komen...
Jan-23-2006 17:18
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
Location: Bokrijk // Leuven
3 goeie films gezien vandaag:
Battle Royale II (goeie opvolger van de eerste)
Natural Born Killers (zalige film over een moordend koppel)
Lock, Stock and 2 smoking Barrels (grappig verhaal over 4 vriende die zich wa in schulde werke)
Jan-23-2006 23:43
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
The Watcher, vond 'm echt wel goed
___________________
Jan-31-2006 22:14
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Iemand The Constant Gardener al gaan zien? Kheb al veel goeie reviews gelezen van mensen wiens smaak redelijk overeenkomt met de mijne, maar ook al enkele minder goeie...
Gisteren gezien. Is wel goede film ja. Goed geacteerd en goed plot.
7.5
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)