Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

Hop la, failli aller en 2nde page ce thread


'tain jsuis retombé sur une photo que j'ai prise lors d'un barbec' pour mon anniversaire y'a pas longtemps là...

Les 2 zouaves en photo ce sont mes futurs collocs, mattez les verres de ricard...





___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-28-2008 17:02  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

on fait qd un B4 ?


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-28-2008 17:09  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

C'est vrai que ca fait loin le 24/10 en fait...

J'ai de plus en plus envie de venir pour l'open bar le soir où Andy Moor mixe aux bains là


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-28-2008 17:15  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by severnayaprods


Les 2 zouaves en photo ce sont mes futurs collocs, mattez les verres de ricard...





c'est du ricard pur dans les verre ?


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Aug-28-2008 17:27  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...
Thumbs up

quote:
Originally posted by severnayaprods
C'est vrai que ca fait loin le 24/10 en fait...

J'ai de plus en plus envie de venir pour l'open bar le soir où Andy Moor mixe aux bains là



allez paysan, tu le regretteras pas.
Pis avant l'OB y a le B4 chez votre serviteur


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-28-2008 17:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

André : nan c'est pas pur, c'est du Yaourt (2/3e Ricard, 1/3e élément étranger) On avait déj pas mal piché la veille

Stan : 'tain merde je viens de pister que c'est le WE de la braderie de Lille, et en plus je bosse le Samedi matin...


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-28-2008 17:35  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007



Registered: May 2007
Location: London, UK

quote:
Originally posted by severnayaprods
André : nan c'est pas pur, c'est du Yaourt (2/3e Ricard, 1/3e élément étranger)


UNE BITE DE TAUREAU????


___________________
The party to end all parties (part one with Layo & Bushwacka!) (part two with Laurent Garnier)

Old Post Aug-28-2008 17:42  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by severnayaprods



Dans un verre à Duvel!! Sont fous ces paysans du Nord


___________________
.

Old Post Aug-28-2008 18:56 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

Pour les amateurs de série limitée, préparez vous à partir en chasse :

quote:
vodka-and-co et jewebetvous 1 et jewebetvous 2
Absolut est sans aucun doute la marque proposant les meilleurs éditions spéciales de sa bouteille de vodka : Absolut Bling-Bling, Absolut Disco, Absolut Colors et dernièrement Absolut Shaker. La vodka revient en fin d’année avec une édition limitée Absolut Masquerade (Absolut Mascarade dans la langue de Shakespeare). La bouteille, ornée de 3 238 pastilles brillantes rouges, joue sans équivalence la carte de la fête, la mascarade, les soirées costumées…
Absolut Masquerade Gift Pack Mascarade Vodka

Disponible pour les fêtes de fin d’année et en Duty-Free en septembre.




Je la trouve vraiment sympa, le premier qui la voit dans une boutique fait signe

Si ca ce n'est pas la bouteille absolu(t)e :
Masquerade -> Full on Ferry -> Trance
Fermeture à zip -> Apwal la bouteille toussa
Bah sinon ca reste de la vodka -> Abwaaaare


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Sep-14-2008 23:48  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Il y avait aussi la bouteille "Shaker-qui-soi-disant-s'ouvre-pas"

mais cette série était basée sur la mauvaise foi...


___________________

Old Post Sep-14-2008 23:52  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by matviscafcb
Il y avait aussi la bouteille "Shaker-qui-soi-disant-s'ouvre-pas"

Oui oui c'est suite a cette histoire que je suis tombé sur la nouvelle
J'en ai pas vu la couleur dans mes super marchés habituels de l'edition shaker

Cette série avec le zip, pour se rattraper ceux (ou celles) qui n'ont pas réussie à ouvrir la série shaker, devront l'ouvrir avec les dents (+pics of course)


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Sep-15-2008 00:02  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Vais regarder chez mon épicier préféré si je la trouve pas


___________________
.

Old Post Sep-15-2008 06:11 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Eric Prydz Set [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Gate - The Wave [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!