Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [15.02.2014] : ASOT 650 - New Horizons @ Jaarbeurs, Utrecht (NL)
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Yannick67
tranceaddict



Registered: Aug 2010
Location:

ça s'annonce bien mieux que l'année dernière

Old Post Dec-06-2013 16:35  France
Click Here to See the Profile for Yannick67 Click here to Send Yannick67 a Private Message Add Yannick67 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zenith
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2010
Location: Montbéliard

Bon, je tente sans trop d'espoir comme l'année dernière, mais si y a du covoiturage depuis le Grand-Est, ça peut m'intéresser.

Old Post Dec-07-2013 13:58  France
Click Here to See the Profile for Zenith Click here to Send Zenith a Private Message Visit Zenith's homepage! Add Zenith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

je suis quand même content de voir que le père armin continue toujours autant à motiver les foules, même chez nous, les vieux gronchons de français


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Dec-07-2013 16:14  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Zenith : oui, cette année Yannick et moi on est 2 dans ma voiture, donc on a largement de la place pour te prendre, depuis Strasbourg.
Mais on compte prendre un hôtel sur place si on fait comme l'année dernière ; on devrait tenir à 3 dans une chambre de 2, si on trouve pas une 4e personne.

Il faut que je prenne mon billet pour Asot !


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Last edited by Hank608 on Dec-09-2013 at 09:24

Old Post Dec-09-2013 08:28 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

Suite et fin du Line-Up (sniff pas de Patterson )

MAIN :
Aly & Fila Vs JOC
Andrew Rayel
Armin van Buuren
Audien
Cosmic Gate
Dash Berlin
Jorn van Deynhoven
New World Punx (aka Ferry Corsten & Markus Schulz)


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-13-2013 12:00  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

oué bah je vais rester au 138 quoi


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Dec-13-2013 12:53  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

à voir mais un Aly & Fila vs JOC ça se tente...

et si la telent room est pas trop pourrave j'irai bien voir Allen & Envy aussi !


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-13-2013 13:18  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

oué ce sera en finish de toute façon JOC donc why not selon la time table du 138.


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Dec-13-2013 13:39  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

Idem, 138 mais curieuse du Aly&Fila Vs JOC, ca devrait envoyer ... Autrement, je pige pas trop le thème du stage ASOT invites, vous ?

Sinon, vu que c'est au Jaarbeurs, j'espère que les salles seront pas full comme l'an dernier à Den bosh.


Dommage au passage qu'il n'y ait pas eu de clash of the gods @godskitchen cette année


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Dec-13-2013 14:28  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

Asot invites c'est QUE de la Trouse

Le main c'est du cheese, reste le 138 qui poutre et le Talent où y'a pas mal de petits jeunes qui poussent dont certains très sympa à suivre.


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-13-2013 14:50  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow
Worm Popper



Ouai, donc ça sera 138, main peut-être pr JOC et si le Talent n'est pas le blague stage aka un bout de hall avec du rideau cf TE je sais plus combien alors why not Et bien sûr, le stage apero parking avant^^

tin, ca fera 4 ans depuis ma dernière visite au jaarbeurs


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Dec-13-2013 14:57  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

du markus schulz tout seul ça aurait pu me tenter, très agréablement surpris de ses sets à plusieurs reprises cette année

mais là, avec le père corsten qui nous spam le soundcloud avec ses vieux radioshows et ses jingles pourris, ça donne moins envie

edit : j'avais pas revu ton 1er post defcon, très propre ! y'aura peut être daniela aussi, si elle arrête d'allaiter d'ici là


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Dec-13-2013 15:34  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [15.02.2014] : ASOT 650 - New Horizons @ Jaarbeurs, Utrecht (NL)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep Dish track? PLEASE ID. [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFridge - "Angel" (Club Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!