Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by severnayaprods
Ah ouais merde quel con... C'est peut etre parceque Hoeren est et restera à jamais appliqué aux nanas et pas aux mecs...


ben c'est nouveau ça!


___________________
.

Old Post Aug-08-2008 16:36 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

Joke of course...

Je vais peut être même me convertir


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-08-2008 17:00  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

une pensée pour le defcon qui doit ressembler à une antiquité à son taf

de mon côté je suis en mode sous merde, je sais pas trop comment je suis rentré chez moi, j'ai pris le métro et un taxi mais je comprend pas trop pourquoi j'ai pris le taxi

je sais juste que j'ai du lui laisser un putain de pourboire (genre 12€) et un petit sachet de beuh qui trainait dans ma poche


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Aug-09-2008 13:47  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!



Registered: Nov 2002
Location: Compiègne



Old Post Aug-18-2008 17:44  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

A peine la fille rentrée de vacances que la buvette ré-ouvre ses portes !


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Aug-18-2008 17:48  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by _greggy_
A peine la fille rentrée de vacances que la buvette ré-ouvre ses portes !


ben c'est pas l'heure de l'apéro là?


___________________
.

Old Post Aug-18-2008 18:26 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

quote:
Originally posted by plouf02



haaa c'est ça que j'avais pour l'anniv sur MSN de Thib'
'fectivement ca s'boit comme du ptit lait !


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Aug-18-2008 18:31  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by _greggy_
A peine la fille rentrée de vacances que la buvette ré-ouvre ses portes !


il était temps !


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-19-2008 04:47  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

putain
ma chef qui vient de dire à ma collègue : "je voudrais être sure que ce soit bien chargé"

Je sais mm pas de quoi elles parlent mais du coup ca m'a interpellé


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-25-2008 14:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

quote:
Originally posted by Insigma
putain
ma chef qui vient de dire à ma collègue : "je voudrais être sure que ce soit bien chargé"

Je sais mm pas de quoi elles parlent mais du coup ca m'a interpellé


T'as rien compris elles parlaient de ton fusil

Ah ces jeunes


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Aug-25-2008 15:02  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

La buvette sert encore les jeunes hein!

Par contre d'ici quelques minutes elle va fermer, jvous laisse lesclés, jmles récupérere demain en fn d'aprem, jcimpte sur vous pour le mettre un San Pellegrino au frais vasui en avoir beosin moi


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-26-2008 02:59  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

putain et il me cause sur MSN là le bougre !


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-26-2008 04:01  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOakenfold @ Kool Haus, April 2006 [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFelix da Housecat - Rock my Body [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!