|
|
|
|
|
|
|
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
|
|
quote: | Originally posted by Pumaz
21 grams al gezien? Ik weet niet echt of je het dezelfde stijl zou noemen, maar goed is hij zeker wel, net zoals Monster (die film waar de pijnlijk schone Charlize Theron verschrikkelijk lelijk is, en daarnaast ook een oscar kreeg...)
8mm (bwoa tijdverdrijver)
A clockwork orange (beeeeestig. a space ode...something is ook wel goed, maar clockwork toch iets beter in mijn mening)
Airplane ( niet gezien NG)
Alfie (NG)
American history X (een goede film met een sterke acteurprestatie van edward)
Apocalypse now redux (slechtste film allertijden?)
Blow (NG)
Boogie nights (NG)
Boondock Saints (NG)
Chasing Amy (NG)
City of god (NG)
Clerks (NG)
Crouching tiger, hidden dragon (wel ferm gemaakt, maar het deed me niets)
Dancer in the dark (NG kweet alleen da bjork er in zong, en trailer sprak me nie echt aan)
Dances with wolves (WORD goede film)
De zaak Alzheimer (NG en wil ik niet zien ook nie, ik haat nederlandstalige films)
Dirty Harry (bwoa er zijn er beter)
Dogma (NG)
Eyes wide shut (bwoa. twordt wa saai op den duur eigenlijk)
Fight club (Spijtig genoeg nog niet gezien)
Full metal jacket (leuk)
Get Carter (ng. maar stallone spreekt me nie echt aan)
Go (NG)
Goodfellas (can't remember)
Groove (NG)
Groundhog day (NG)
Hannibal (Not my cup of tea)
Hard 8 (NG)
Human traffic (NG)
Jackie Brown (goe maar niet zen beste werk)
Jay & Silent Bob strike back (Nie echt interesses naar)
Kill Bill volume 1 (OOOmg, da is pas films maken zoveel stijlen kunnen mixen en er nog deftig laten uit komen. super)
LA confidential (Boa)
Leaving Las Vegas (ow nooo)
Léon (een van men favo's)
Lock, stock and two smoking barrels (NG, maar kwil em wel is zien)
Lolita (NG)
Lost in translation (NG)
Ocean's eleven (kvond em eigenlijk nie goe)
Out of sight (NG)
Magnolia (NG)
Memento (NG)
Monty Python and the Holy Grail (hilarisch)WORD
Monty Python's the meaning of life (hilarisch)WORD
Natural born killers (de woody op zen best)
Platoon (willem dafoe.. :O)
Pulp fiction (ooooomg)
Raging bull (bwoa nie bijzonder)
Red dragon (zoals ik al zei, niet voor mij)
Resevoir dogs (Stealers wheel-stuck in the middle.. zalige soundtrack)
Rosemary's baby (NG)
Scarface (leuke scenes, soms wel wat langdurig)
Se7en (stukje van gezien)
Shallow grave (TOP)
South Park bigger, larger and uncut (NG)
Stigmata (goed filmpje)
Taxi driver (TOP.. zalige spiegelscene)
The acid house (NG)
The exorcist (niets voor mij)
The game (kan beter)
The gift (NG)
The godfather
The godfather Part II
The godfather Part III
^OOOOMg
The idiots (NG)
The Italian job (NG)
The shawshenk redemtion (beetje saai op den duur)
The silence of the lambs (ik ben, denk ik 1 van de weinige die em slecht vond )
The omen (NG)
The people vs Larry Flynt (echt de moeite)
The usual suspects (bwoa)
Traffic (NG)
Training day (meNG)
Trainspotting (idd een van de betere films)
True romance (NG)
Twelve monkeys (leuk filmke)
U turn (NG)
|
mag ik daaraan toevoegen:
-Brotherhood of the wolf (leuke scene met monica belluci)
-enemy at the gates (soms wel vettig als ge erover nadenkt dat het echt zo was)
-minority report (leuke effects)
-Equilibrium (matrix stijl, maar anders)
Fear and loathing in las vegas (depp, is toch een van men favo acteurs + del toro)
-snatch (brad, benecio(ofzoiets) del toro
-christine (classic)
en deze is geen film maar springt er wel uit---> band of brothers das echt u geld waard om deze in dvd box te hebben
___________________
quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
|
|
Jun-04-2004 17:15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
quote: | Originally posted by CygnusX
Schoon lijstje Pumaz, de meesten heb ik al gezien en de rest zal ik ooit wel eens zien
The Butterfly Effect al gezien? |
Jaaaaaaaaaaa die is echt SUPER!
Heb in het Holland forum daar al een post over gedaan ja. Veel mensen hebben hem daarna bekeken, iedereen vond hem super. Vooral dat nr van Oasis aan het einde. Eerst nam ik Ashton Kutcher niet zo serieus, omdat het een komedie-acteur is, maar hij is wel goed in deze film!
Verdere aanraders die niet SUPERbekend zijn:
- Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring (japanse film)
- Requiem for a Dream (vaaaage film, over drugs)
- Donnie Darko (mijn beste film ooit, maybe komt de Butterfly effect er nog boven..)
- The Salton Sea (supergave rol van Val Kilmer!)
- The Shawshank Redemption
- Infernal Affairs (film uit Hong Kong)
- Hero (Chinese films)
- 100 girls (zeer gave komedie!)
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Jun-05-2004 17:18
|
|
|
|
|
|
|
All times are GMT. The time now is 03:03.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|