Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Lolo appreciation thread
Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

*appreciation*


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post May-04-2007 23:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

zijn Progrez show is zeker de moeite waard, deze maand vond ik vooral het eerste uur geweldig . Kvind wel dat ie der niet zo bescheiden over moet zijn en der wat reclame voor mag maken (zeker gezien de kwaliteit). Tot voor kort wist ik zelf ook niet dat hij nog een show had. Heb het niet op zn site teruggevonden, dat is iets wat hij er zeker op zou mogen vermelden want ik veronderstel dat er naast mij nog wel zullen zijn die er niets van weten

en voor degene die nog niet geluisterd hebben: shame on you (en nu luisteren, link is in het TL forum te vinden )

p.s.: als producer is ie natuurlijk ook goed bezig

Old Post May-05-2007 00:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Hij is altijd sterk bezig geweest, en een van de weinige producers die de verwachtingen altijd inlost als hij met iets nieuws afkomt.

*appreciate*


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post May-05-2007 10:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Zetski
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Kortrijk

Geen slechte producer, maar wat hij nu maakt is niet echt de stijl die mij kan bekoren.
Wat ik best vond van hem is Kings of Club - Revelation (Airwave remix), lijkt heel sterk op Airwave - Save me, de melodie komt eigenlijk van daar. Dat nummer vind ik dan weer minder goed.
Ik zou graag eens terug eens iets horen in 't genre van die remix van Kings of Club. Heeft hij nog zo'n producties?

Old Post May-05-2007 17:14  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ Zetski Click here to Send DJ Zetski a Private Message Add DJ Zetski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by DJ Zetski

Wat ik best vond van hem is Kings of Club - Revelation (Airwave remix),


+1. die track heerst genadeloos.


___________________

Old Post May-06-2007 00:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by DJ Zetski
Heeft hij nog zo'n producties?


Zowat iedere Airwave-productie en/of -remix uit die tijd

Old Post May-06-2007 09:31  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...



Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Pumaz
Bonzai is al even bezig met de backcatalogue op dd-sites te zetten


Da's op zich zéér interessant... Dan zullen ze eindelijk nog eens wat geld aan mij verdienen j/k

Ik hoop alleszins van de ontbrekende links in o.a. mijn "Fire & Ice" collectie op te vullen. En aangezien ze vaak edits van Planisphere tracks op Bonzai albums hebben gezet, omdat die tracks vaak zo verdomd lekker lang waren, kijk ik hier ook wel naar uit

Zijn huidige muziek zegt me iets minder... Maar soms vind je er toch nog wat hints in terug die je doen terugdenken aan hits uit vorige jaren (2000 enzoverder). Voor mij is hij wel nog steeds een icoon!

TOR(Kevin): Welke Belgen zitten er in het slop eigenlijk?


___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post May-10-2007 10:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Icone
TOR(Kevin): Welke Belgen zitten er in het slop eigenlijk?


The usual suspects (M.I.K.E., Fred Baker, Jonas Steur) hebben de laatste tijd toch niet veel noemenswaardigs uitgebracht.

Jonas heeft zich natuurlijk wel schuil gehouden voor de productie van zijn album en Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.

Toch worden ze momenteel overschaduwd door Laurent, die aan sneltempo kwalitatieve releases uitbrengt.

Old Post May-10-2007 12:07  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
The usual suspects (M.I.K.E., Fred Baker, Jonas Steur) hebben de laatste tijd toch niet veel noemenswaardigs uitgebracht.

Jonas heeft zich natuurlijk wel schuil gehouden voor de productie van zijn album en Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.

Toch worden ze momenteel overschaduwd door Laurent, die aan sneltempo kwalitatieve releases uitbrengt.


Yo dudes, Ik wou toch ff reageren.

Ieder met zijn mening (+ of - maakt niet uit) in die topic doet me enorm veel plezier. Ik zal dat ook niet ontkennen.

Begrijp me toch niet verkeerd met wat volgt:

Ik word nog steeds door veel mensen in competitie betrokken met andere artiesten. Eerlijk gezegd, het was ff grappig in de tijd van Lightning, vooral die competitie met mike...

Nu ga ik toch voor andere dingen in het leven.

Oké, men kan soms mijn laatste tracks ni zo goe vinden, en dat respecteer ik. Maar ik voel mij zo goed met hetgeen dat ik recentelijk heb gedaan, en dit is uiteindelijk alles wat telt voor mij.

Samen met Melody heeft Trilogique mij uit een zware depressie getrokken. Ik heb het nu door en jah, je kunt ni iedereen bevallen, so be it.

Met de falling van lightning heb ik het zeer moeilijk gehad. Ik heb wel mijn conclusies getrokken. En eerst was't "altijd mijn ding doen en niet meer nadenken".

Voila, merci voor alle berichten, ik vind het zeer leuk.

Grtjs
L.

tip: een volgende track van mij noemt "trance will never ever die".


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post May-10-2007 17:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

Kvind da elke producer zijn eigen ding moet doen. Wa ist nut als ge naar ander mensen begint te kijken.

Er zullen er ALTIJD zijn die het goed of slecht vinden. That's life


De Wijze raad van Kante Taat

Old Post May-10-2007 18:03  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo
Maar ik voel mij zo goed met hetgeen dat ik recentelijk heb gedaan,


Dat is er ook aan te merken

Mijn bedoeling was eigenlijk niet om de onderlinge competitie opnieuw aan te wakkeren, het viel me gewoon op dat je muziek me tegenwoordig veel meer doet dan die van andere Belgen, terwijl dat vroeger af en toe anders was (met name toen Mike zijn gouden periode kende tussen 1999 en 2002).

Uiteindelijk kunnen we trots zijn op jullie beiden, aangezien er vanaf het begin een unieke sound was die door de jaren heen ook is blijven behouden. Alleen vind ik bij Mike tegenwoordig minder dat spontane gevoel terug.

In ieder geval bijzonder veel respect voor jullie beiden.

Old Post May-11-2007 10:57  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.


Zijn producties ten tijde van The Blackmaster waren toch ook niet echt luchtig te noemen é. Jammmer dat hij daar niet meer onder uitgebracht heeft, vond ik echt enorm louche trance.

Old Post May-11-2007 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Lolo appreciation thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack From Slinky [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMaras Vs. Looperz - Green Fly [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!