Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [23.07.16] ElectronicFamily @ Bos, Amsterdam, NL (trance)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow
[23.07.16] ElectronicFamily @ Bos, Amsterdam, NL (trance)

LINE-UP ANNOUNCED!

Family stage:
- Aly & Fila
- Andrew Bayer
- Andrew Rayel
- Ferry Corsten presents Gouryella
- Gareth Emery
- KhoMha
- Markus Schulz presents “Watch the World”
- MaRLo
- DJ Shogun
- Willem de Roo
Hosted by Emma Hewitt

Grotesque:
- Ben Gold
- Cold Blue b2b Amir Hussain (World Exclusive)
- Dimension
- Neelix
- Paul Oakenfold (Perfecto Fluoro set)
- Pure NRG Live
- RAM Official
- ReOrder
- Sean Tyas & Menno de Jong
Hosted by MC Da Silva

Legends:
- Toyax
- FIRST STATE
- Johan Gielen Fanpage Trance Energy Classics Set
- Marcel Woods Classics Set
- M.I.K.E. Push
- Misja Helsloot
- Stadium4 (Andy Moor & Lange)
- Timelapse by Marco V
Hosted by MC Marxman

Anjunabeats:
- ARTY
- Cosmic Gate
- Grum
- Jerome Isma-Ae
- Kyau & Albert
- Maor Levi
- Neil Ribbens

Buy your tickets now: http://electronicfamily.nl/

#ElectronicFamily


Liste des TA à compléter !!!
Diane (bus ou voiture ?)
Chasis
Gogo
Rémi
...


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Mar-24-2016 13:57  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Bon faut que je vois la date là, je suis pas sure de pouvoir, mais le line-up est carrément ouf donc ça me dirait pas mal de faire une petite virée là-bas.

Ca se passe comment côté hébergement ? Hôtel ? Camping possible ??


___________________
.

Old Post Mar-24-2016 15:46 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

Y a voyagenbus enfin pop travel qui propose le broll en bus pour 119€, c'est plutôt pas mal .. Pas de camping dispo... les horaires c'est en gros 12H-23H

L'année dernière on avait fait une voiture et un hotel pas trop cher, c'était revenu à peu pres au meme prix que le bus mais bon, faut conduire la caisse au retour et souvent y a pas foule^^

Perso, si on est 4 refaire le combo hôtel voiture, j'suis partante mais si tlm préfère le bus, ca m'va aussi Je viens de checker les hotels, y a plus grand chose de dispo et faut prendre pres d'Amsterdam zuid pour chopper la navette. Ou l'aeroport mais pas de navette je crois donc taxi etc c'est relou


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Mar-24-2016 17:00  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Ouais pourquoi pas le bus, ça vaut le coup. Pis ouais les hitels sur amserdam, le trajet du retour tout ca, ca tue...

Ça inclut le billet de l'event je suppose?

Si je trouve des billets pr paris pas cher, ça peut le faire


___________________
.

Old Post Mar-25-2016 07:55 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

yes billet inclus ! Ca peut être sympa aussi de se faire un groupe bus ! C'est vrai que la dernière fois, le réveil départ à 6H du mat de Paris, ca avait piqué quand même.. au moins dans le bus, on peut pioncer comme sac !

sylvain, tjrs tenté ? Faudrait qu'on commande tous à peu près en même temps pour être d'être dans le meme !


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Mar-25-2016 13:52  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

je doute qu'il y ait plusieurs bus


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Mar-25-2016 15:48  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Ok bon on se tient au courant, ça me dit bien le bus moi. Pis ce line up

(Ah les smileys TA c'est quand même la vie)


___________________
.

Old Post Mar-25-2016 17:31 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

Bah vu le succès l'année passée, c'est pas improbable .. Bon cool, je vais booker ça quand la paye tombe je pense

+608 sur les smileys, celui qui me manque le plus :


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Mar-25-2016 19:07  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jeff-dj
tranceaddict



Registered: Dec 2009
Location: Saint Quentin en Yvelines / Thionville

Il y a le camping de l’Amsterdam Bos qui permet de booker des chalets et autres logements, plus près que ça je vois pas là bas.

https://www.campingamsterdam.com/fr/

Il était pas mal ce petit festival l'année dernière

Old Post Mar-26-2016 23:56  France
Click Here to See the Profile for jeff-dj Click here to Send jeff-dj a Private Message Add jeff-dj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

OUai c'est pas mal, mais problème : check in à 15H... du coup, arrivée au fsetival pas avant 16H donc ca veut dire sacrifier 4h de festival ... :/


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Mar-27-2016 11:08  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

Je suis bien motivé aussi par ce festival, je ne l'ai jamais fait et y'a 2-3 trucs qui sont bien dont Gielen car l'année dernière il m'avait dit qu'il revenait sur des classics (je lui avais dit qu'il nous manquait son set de la TE2002 !!!!) ; alors si là c'est écrit dessus classic Trance Energy (j'espère qu'il comprend sans remix Gielen 2014 pouet pouet )

2016, c'est reparti finalement


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-28-2016 14:36  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder



Registered: Apr 2006
Location: OKLM

IN, ticket booké et 1 place dispo dans ma caisse depuis Lille si jamais...

Liste des TA à compléter !!!
Diane (bus ou voiture ?)
Chasis
Gogo (Dansal's car)
Rémi
Dansal (Dansal's car)


___________________
PMU Trance : Partagez vos émotions !
Next events :
R.A.S

Old Post Mar-28-2016 15:31  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [23.07.16] ElectronicFamily @ Bos, Amsterdam, NL (trance)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This (From Marco v & Marcel woods liveset) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackParagliders - Oasis [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!