Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19.04.2013] Remember Trance : Kai Tracid @ BO, Sierentz [68]
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kaijee
tranceaddict



Registered: Nov 2005
Location:
[19.04.2013] Remember Trance : Kai Tracid @ BO, Sierentz [68]

Hello les tranceux

Ca fait plus qu'un bail que je ne suis plus venu sur le forum (m'étant éloigné progressivement de la trance), mais je me suis dis que ca serait bien dommage de ne pas parler de cette soirée ici, sachant que ca peut peut-être intéresser des gens.




Vous pourrez donc retrouver pour cette soirée Kai Tracid pour 2h de set remember, ainsi que mes amis Outrance et Nico, et moi-même...

Le club est situé entre Mulhouse et Basel (CH).

Vous trouverez tous les renseignements ici-même :
http://www.lebestof.eu/fr/agenda/re...ance-kai-tracid
ou
http://www.facebook.com/events/135977713253170/?fref=ts

Si des gens sont intéressés, possibilité de guestlist

Voila!


___________________
Perceptive Rec, Camouflage, Abora Rec,...

Soon :
Kai Jee 'n' Eïdan - Go And See My Love ->>> RELEASE DATE 28/06/10
on Perceptive Recordings UK, including "Original 2Moro Mix", Suncatcher Remix, Karl G Remix, and Manuel Le Saux Remix
supported by Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani, Tom Colontonio, Jon O Bir, Andy Moor, M.I.K.E., Ferry Tayle, Manuel Le Saux, Suncatcher, Stonevalley, Karybde & Scylla...

Old Post Apr-10-2013 15:48  France
Click Here to See the Profile for kaijee Click here to Send kaijee a Private Message Add kaijee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

Alors y'a eu des gens comême ?

Par contre ou c'est les vacances, ou c'est mort de chez mort (vraiment cette fois) le forum, mais un thread comme ça, sans aucune réponse, depuis presque une semaine... woaa....

Bon en même temps, suis mal placé pour dire ça.

Mais bon clairement Facebook a tué TA.


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Apr-25-2013 17:16  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by maxxyme
Mais bon clairement Facebook a tué TA.


ouaip, sadly


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Apr-27-2013 10:17  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kaijee
tranceaddict



Registered: Nov 2005
Location:

Hello!

Navré pour la réponse tardive!
Alors, ca a été plutot calme comme soirée, mais les gens qui étaient présents ont bien kiffé. Kai a commencé assez calme, c'est limite redescendu après l'excellent set d'Outrance, mais il est remonté et a tapé dans le meilleur de Tracid Traxxx.

Je ne sais pas si nous referons des soirées Remember Trance, mais je peux déjà vous dire qu'il y aura une soirée avec des djs trance actuels d'ici la fin du mois de juin. J'espère que le plateau vous conviendra, vous en entendrez bien sur parler ici.


+1 Greg, c'est dingue comme c'est calme TA...


___________________
Perceptive Rec, Camouflage, Abora Rec,...

Soon :
Kai Jee 'n' Eïdan - Go And See My Love ->>> RELEASE DATE 28/06/10
on Perceptive Recordings UK, including "Original 2Moro Mix", Suncatcher Remix, Karl G Remix, and Manuel Le Saux Remix
supported by Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani, Tom Colontonio, Jon O Bir, Andy Moor, M.I.K.E., Ferry Tayle, Manuel Le Saux, Suncatcher, Stonevalley, Karybde & Scylla...

Old Post May-03-2013 07:12  France
Click Here to See the Profile for kaijee Click here to Send kaijee a Private Message Add kaijee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19.04.2013] Remember Trance : Kai Tracid @ BO, Sierentz [68]
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This (From Marco v & Marcel woods liveset) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackParagliders - Oasis [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!