Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

je pense que si jamais ton chef est au courant, tu passes pour un sacré tarré!

Old Post Jan-26-2010 17:54  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

tu parles, ils le font presque tous alors hin ... d'ici 5 ans, l'usure aura eu raison de tes résistances


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Jan-26-2010 18:15  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
je pense que si jamais ton chef est au courant, tu passes pour un sacré tarré!


et c'est mal ?


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jan-26-2010 18:19  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

Déjà que parfois je passe pour un fou...

Old Post Jan-26-2010 18:20  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

On s'y fait vite

Enfin ca me rassure que y'ai encore quelques personnes qui aient des scrupules parce que moi c'est pas trop le cas alors ca rattrape un peu quoi


___________________

Old Post Jan-26-2010 18:47  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

de toute façon, je préfère avoir la réputation d'un medecin "un peu particulier mais compétent" plutôt qu'un medecin nul et dangereux.

Old Post Jan-26-2010 18:50  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Certes mais c'est pas parce que tu mets un tir ou deux a quelques coquinettes blessées que ca fait de toi un medecin dangereux


___________________

Old Post Jan-26-2010 18:51  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by matviscafcb
Certes mais c'est pas parce que tu mets un tir ou deux a quelques coquinettes blessées que ca fait de toi un medecin dangereux


oui parce qu'un tir sur une bestiole blessée c'est plutôt avoir du coeur




c'est vrai que quand je vois l'image que j'ai au boulot, ça me ferait presque du bien de passer que pour un fou


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jan-26-2010 19:05  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

Ouais c'est sûr, menfin, parfois t'as des tarées aussi, elles peuvent dire que t'as abusé d'elle sur un moment de faiblesse!
je crois que le mieux c'est de se taper les Infirmière des services où tu es passé et ou tu bosses plus.

Old Post Jan-26-2010 19:06  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by matviscafcb
Certes mais c'est pas parce que tu mets un tir ou deux a quelques coquinettes blessées que ca fait de toi un medecin dangereux


non mais pousse le à tromper sa copine tant que t'y es ^^

y en a suffisamment comme ça sur cette terre moi j'dis, t'as raison Marco de te démarquer


___________________
.

Old Post Jan-26-2010 19:06 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Ouais c'est sûr, menfin, parfois t'as des tarées aussi, elles peuvent dire que t'as abusé d'elle sur un moment de faiblesse!


ah oki c'est juste pour ça que tu hésites, tu me rassures


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jan-26-2010 19:09  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

j'ai lu que nous les mecs on arrivait mieux que les nanas a differencier le cul de l'amour!

un petit coup de temps en temps!!

Old Post Jan-26-2010 19:13  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId-5 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuc Poublon - "Quantum Leap" (dc2 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!