Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Pages (28): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon
Re: Re: [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)

quote:
Originally posted by Mmanu
Je vois que le niveau culturel a atteint des sommets que je ne suspectais pas ici, meme dans mes reves les plus sauvages

La seule difference entre ca et un poisson rouge, c'est (malheureusement) le son...


Et la seule différence entre toi et un poisson rouge c'est (malheureusement) la parole...


Désolée, mais sérieux, qui es-tu pour juger des goûts des autres? et attention, je me sens pas visée, la téléréalité ce n'est absolument pas mon truc pour les mêmes raisons que toi.


___________________
.

Old Post Oct-31-2007 12:20 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France
Re: Re: [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)

quote:
Originally posted by Mmanu
...



Contrairement à une idée recue dénigrer les émissions de télé réalité ne rend pas plus intelligent.

Et réciproquement regarder des conneries ne fait pas de nous des cons.


Par contre avoir des idées toutes faites et étaler sa médiocrité sur un espace de discussion...


S'ils vendent des cds c'est qu'ils font quelque chose qui répond à une demande. En quel honneur se priveraient ils ?



Sinon niveau télé réalité que je suis : Koh Lanta, que je regarde car ca passe le midi quand je mange chez ma moman : Simple Life .


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Oct-31-2007 14:11  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm



Registered: Apr 2004
Location: 06 Nice - Monaco

MDRR : http://org-staracademy.tf1.fr/stara...n-debrief-.html


___________________
http://www.facebook.com/nickosean

Old Post Nov-01-2007 12:37  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location: Unicornland

quote:
Originally posted by Mister NjoY
MDRR : http://org-staracademy.tf1.fr/stara...n-debrief-.html



On dirait qu'il est sous ecsta.

Old Post Nov-01-2007 12:57 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

délire

ce serait la banqueroute pour les fabricants de taz si ça mettait dans cet état


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Nov-01-2007 14:09  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Enorme!


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Nov-01-2007 14:49  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mmanu
Green Pea



Registered: Sep 2006
Location: pas loin
Re: Re: Re: [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)

quote:
Originally posted by anne348
Et la seule différence entre toi et un poisson rouge c'est (malheureusement) la parole...


Désolée, mais sérieux, qui es-tu pour juger des goûts des autres? et attention, je me sens pas visée, la téléréalité ce n'est absolument pas mon truc pour les mêmes raisons que toi.


J'etais ironique en repondant a l'ironie de l'op. Desole d'avoir choque certains. Rassures toi Anne, Je me permettrais pas de juger les gouts des gens. Juste le produit tele-realite...


quote:

Contrairement à une idée recue dénigrer les émissions de télé réalité ne rend pas plus intelligent.


Merci pour l'info. Peut etre que si on denigrait en masse, avec un peu de chance, on aura des programmes de qualite. Sinon, on aura encore la prochaine soupe qui coute pas cher a produire, et qui genere du fric en appels telephoniques/textes/CD/accessoires de mode. En gros, des programmes moins cons. Et moins mauvais gout, accessoirement.

quote:
Sinon niveau télé réalité que je suis : Koh Lanta, que je regarde car ca passe le midi quand je mange chez ma moman : Simple Life .


Ok. 2 questions:

La parishilton , tu la denigres ou pas?

Est ce que, apres l'avoir vue a l'action, tu te sens plus intelligent ou pas ?

Old Post Nov-01-2007 19:31  France
Click Here to See the Profile for Mmanu Click here to Send Mmanu a Private Message Add Mmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raphy
tranceaddict in training



Registered: Oct 2007
Location: Paris

Faut dire que le DJ de la nouvelle star ac' il dépotte, c'est le next #1

Last edited by Raphy on Nov-01-2007 at 22:43

Old Post Nov-01-2007 22:07  France
Click Here to See the Profile for Raphy Click here to Send Raphy a Private Message Add Raphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by Mister NjoY
MDRR : http://org-staracademy.tf1.fr/stara...n-debrief-.html



trop PTDR

Nico, j'ai la tracklist..


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-01-2007 22:41  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm



Registered: Apr 2004
Location: 06 Nice - Monaco

Ce mec est complètement dingue

http://org-staracademy.tf1.fr/stara...-solitude-.html


___________________
http://www.facebook.com/nickosean

Old Post Nov-04-2007 12:52  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Nouvelle saison de Koh-Lanta, la seule émission que je regarde en intégralité de l'année !

1er episode forcément pas encore trop tendu, ils ont pas assez faim mais ça viendra. Sur une couverture de Télé Loisir, d'après Denis Brogniart c'était la saison la pire de toutes... j'attends la suite.

Mon pronostic des prochains jetés pour leur personnalité :
- la géomètre qui a failli dégager ce soir
- Hakim qui a choisi d'arrêter ses 1,5 paquet de clope journalier au moment du début de l'émission, et qui est méga tendu à cause du manque
- le militaire qui va vite énerver ceux qui aiment pas les chefs autoproclamés, ça a toujours été le cas dans les émissions précédentes

Tiesto a intérêt à se défoncer à la Nature One cette année parce que je vais louper un épisode en direct à cause de lui !

Old Post Jul-04-2008 21:22 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

trop mdr le coup du feu !!
La loose qd mm


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-04-2008 22:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow track from a Mauro Picotto live set @ Privilege [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetuous Dreamer - "Dust.Wav" (Armin van Buuren's Rising Star Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:43.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!