quote: | Originally posted by JdDark
Jullie top 5/6/10 ???? |
1. 24: is gewoon de beste serie atm, punt aan de lijn en gedaan.
2. Rome: prachtig in beeld gebracht, prachtige acteerprestaties en zeer interessante plotwendingen altijd. Ge weet soms al dingen die zouden moeten gebeuren maar de aanloop is toch altijd wat anders om het boeiend te houden. Topserie. Kijk al uit naar seizoen 2.
3. Lost: blijft me boeien en ook top qua acteerprestaties, regie en verhaal.
4. The 4400: seizoen 1 was soms wat matig, alsook eerste paar episodes van seizoen 2. Maar daarna barste deze serie echt wel goed los in de positieve zin. Toppertje ook.
5. Family Guy: soms idd mindere episodes maar de goeie episodes maken dit meer dan goed. Echt serieus gieren bij momenten
6. ER: niet meer zo goed als vroeger imo, maar ik blijf het toch volgen. Blijft toch boven het gemiddelde uitsteken qua series vind ik.
Dit is men top 6 van de nog lopende series... Anders zag men top 6 er wel totaal anders uit.
Band of brothers en taken zouden er dan bijvoorbeeld zeker nog instaan. Alsook star trek the next generation
___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
|