Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - Tribal Root @Gend [24.11.2012]
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart
BE - Tribal Root @Gend [24.11.2012]

Bon je m'y colle,

Voici une super soirée psy trance qui fait plein plaisir !!!

TRIBAL ROOTS
November 24 at 11:00pm until November 25 at 10:00am
Line Up :

Le site officiel ca peut servir ^^
http://www.tribalroots.be/

Les eTickets : https://shop.ticketscript.com/chann...tml/language/fr (20€ + 1€50 en prévente encore disponible, 25€ + 1.50 hors préventes).

Pour info, il y a du live et dj set :

Live
MAN WITH NO NAME (dragonfly records - uk)
ASTRAL PROJECTION (trust in trance records - tip world - israel)
TOTAL ECLIPSE (mandala records - france)

DJs
DIGICULT (dacru records - belgium)
GOWAX (dance-a-delic - naturall productions - belgium)
MENTAL GYMNASTICS CREW (dacru records - belgium)
NORION (dacru records - ganjatree records - b2b - belgium )

decoration : ILLUMINATED ART (Berlin, Germany) -> 500m2 animated projections

Bref ça risque d'être bien déglinguos, je connais pas tous les artistes mais c'est l'occasion de découvir !!!!

Motivés :
Thib'
Defcon
Pyro
Chasis ?
Jc ?

Pour le moment je n'ai pas pris mes billets de Thalys mais c'est clairement ça que je vais faire.


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Aug-30-2012 at 17:06

Old Post Aug-28-2012 17:44  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

Nice thread

In bien sûr depuis Bruxelles


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-28-2012 17:47  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

Sur ce lien la :
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/66835

ils mettent ces horaires la : Sat, 24 Nov 12, 23:00h -> Sun, 25 Nov, 08:00h

in tres probablement faut juste que j'étude la logistique (defcon mobile ou possibilité en train jusqu'au bout ? A voir aussi la correspondance avec le Thalys et peut etre pas jusqu'à 10h00 si l'horaire est confirmé )


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Aug-28-2012 17:56  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

On a déjà les tickets putain, Man with no name quoi


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-28-2012 18:52  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

et on prend les billets de train là


___________________
.

Old Post Aug-28-2012 19:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

ah tiens y'a un pote qui m'a demandé tout à l'heure si on y allait, je lui ai répondu que j'en doutais vu le nom

sans nous, pas assez fan de psy


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Aug-28-2012 20:09  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Cette lineup!


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Aug-28-2012 20:22  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zenith
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2010
Location: Montbéliard

In avec un pote ! Faut qu'on prenne nos billets d'ailleurs...

Old Post Aug-28-2012 21:06  France
Click Here to See the Profile for Zenith Click here to Send Zenith a Private Message Visit Zenith's homepage! Add Zenith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

quote:
Originally posted by Zenith
In avec un pote ! Faut qu'on prenne nos billets d'ailleurs...

Vous y allez comment ? Si c'est en bagnole, vous cherchez des gens pour du covoiturage ? On serait peut-être 2 de mon côté.
Je vois que Nancy/Metz c'est sur votre route.


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-28-2012 21:33 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zenith
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2010
Location: Montbéliard

Sans doute en voiture... Reste à voir si on part seulement le samedi matin ou le vendredi.
Et si je prends ma caisse perso je réserve un hôtel pour dormir sur place le dimanche matin.

Faut que je voie ça rapidement avec lui, je retiens au courant, mais si on y va en voiture, pas de problème pour embarquer deux ou trois personnes sur ma route.

Old Post Aug-29-2012 07:09  France
Click Here to See the Profile for Zenith Click here to Send Zenith a Private Message Visit Zenith's homepage! Add Zenith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

quote:
Originally posted by Zenith
Sans doute en voiture... Reste à voir si on part seulement le samedi matin ou le vendredi.
Et si je prends ma caisse perso je réserve un hôtel pour dormir sur place le dimanche matin.

Faut que je voie ça rapidement avec lui, je retiens au courant, mais si on y va en voiture, pas de problème pour embarquer deux ou trois personnes sur ma route.


La solution voiture + hotel peut aussi s'envisager pour nos amis parisiens je pense que c'est clairement plus intéressant que la solution train.

Faut que je vois avec Jc pour confirmer mais je pense que si on est 3 on est déjà sûr d'avoir rentabilisé la caisse.

Bibi tu serais intéressé par une voiture avec Nadine ?


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-29-2012 08:11  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance



Registered: May 2002
Location: 1€/j (soldes)

Wouach , clairement intéressé!

Pourquoi pas un plan caisse + hôtel.
Vu que je pars en vacances 3 semaines, je crois que je vais prendre le ticket tout de suite

Old Post Aug-29-2012 11:15  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - Tribal Root @Gend [24.11.2012]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSuperTune from Sensation black [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAly & Fila - "Spirit of Ka" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!