Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Bon Son Inside] TA-FR Productions (Sharing and/or advices)
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by Eddy
Elle t'as montré ses seins





dis donc toi, t'arrête de me faire une sale réputation nan mais?


___________________
.

Old Post Apr-26-2007 21:05 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU



Registered: Mar 2006
Location: Nanterre 92

Magnifique ton titre Atton Tray


___________________

Old Post Apr-26-2007 22:13  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!



Registered: Oct 2003
Location: Ongaku no Kyou

Merci gomez!

bon c'est bon pour ceux qui voulait ecouter?

Je peux enlever la track du ftp?


___________________
...

Old Post Apr-27-2007 20:18  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

javé pas vu !!!

c'est bien, c'est beau mon ami. Continue ! (jdi pas ca paske j'ai pas pris tes bllets o final pour Londres. Je parle comme un kikoololer, ca pue)


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-27-2007 22:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!



Registered: Oct 2003
Location: Ongaku no Kyou

quote:
Originally posted by stanymi
javé pas vu !!!

c'est bien, c'est beau mon ami. Continue ! (jdi pas ca paske j'ai pas pris tes bllets o final pour Londres. Je parle comme un kikoololer, ca pue)


ha bon?? quelle crapule!!!

Allez hop, removed! merci a tous pour vos comments!


___________________
...

Old Post Apr-27-2007 22:51  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZöR
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Nancy, France
remix

Bonsoir

voila je voudrais avoir votre avis sur ce remix ??

http://www.sendspace.com/file/whrllt

merci par avance pour vos écoutes ....

bonne soirée

++

Old Post May-12-2007 19:55  France
Click Here to See the Profile for ZöR Click here to Send ZöR a Private Message Add ZöR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France
Re: remix

quote:
Originally posted by ZöR
merci par avance pour vos écoutes ....

J'ai rien contre, mais "Sendpace out of capacity"


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post May-13-2007 12:58 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!



Registered: Oct 2003
Location: Ongaku no Kyou
Re: remix

quote:
Originally posted by ZöR
Bonsoir

voila je voudrais avoir votre avis sur ce remix ??

http://www.sendspace.com/file/whrllt

merci par avance pour vos écoutes ....

bonne soirée

++


Hey zor!

(bon la review qui va suivre est la critique d'un mec qui connait po l'original )
Bon j'ai ecoute, le debut est tt a fait a mon gout! Je sais po si tu de-cut les freq grave du kick a 1.01 ou tu fais rentrer la bass, mais ca cartonne, tres bon!

Par contre a une 1.30, le synth qui rentre est assez cheese a mon gout (je palre po de sonorite, je parle des notes).
Apres en 2e parti de morceaux, ca devient trop "UK-Trance" pour moi, j'adhere pas, dsl.

Sinon pour rester neutre et parler juste technique, ya encore juste un peu de boulot sur le mixage mais ca reste plutot pas mal equilibré ds l'ensemble, bien joué!

Voila


___________________
...

Old Post May-14-2007 16:34  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...
Re: remix

quote:
Originally posted by ZöR
Bonsoir

voila je voudrais avoir votre avis sur ce remix ??

http://www.sendspace.com/file/whrllt

merci par avance pour vos écoutes ....

bonne soirée

++


j'avais pas vu. j'écoute qd c d/l
edit : le temps d'écrire mon message et c t téléchargé


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-14-2007 16:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France
Re: Re: remix

quote:
Originally posted by Insigma
j'avais pas vu. j'écoute qd c d/l
edit : le temps d'écrire mon message et c t téléchargé


Par contre ca a mis le temps à etre écouté


C'est laquelle d'ailleurs c'est le remix de Memories ?


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Jun-06-2007 14:37  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Neptunes
Trance In France



Registered: Dec 2006
Location: Paris / Dijon

Salut à tous. Voilà François Dennig avec qui je suis associé va bientot sortir ses premiers morceaux et je voulais savoir ce que vous pensiez des sonorités (bon je cache pas qu'on a pas mis en full quality et que certains morceaux sont pas encore masterisés, et que c'est des extraits).

www.myspace.com/tom_neptunes


merci d'avance pour les feedbacks

Old Post Jun-23-2007 21:38  France
Click Here to See the Profile for Tom Neptunes Click here to Send Tom Neptunes a Private Message Visit Tom Neptunes's homepage! Add Tom Neptunes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007



Registered: May 2007
Location: London, UK

Tight Gloss: j'aime les bass beats, le break arrive trop tot, la rythmique "à la andrew bennett" un peu aigue (01:25 - 01:30 de la track) domine trop la track, c'est pas que ça manque de peps mais le son pourrait être plus dense en rajoutant des sons plus "sophistiqués" dans les descentes et les montées (des trucs genre samples beatmashés qui imposent bien le rhytme et plus de drumbeats toutes les 4 mesures la aussi pour l'effet crescendo)

Félicitations parsque je pense pas être capable de faire pareil en tout cas pas avant longtemps


___________________
The party to end all parties (part one with Layo & Bushwacka!) (part two with Laurent Garnier)

Old Post Jun-23-2007 22:07  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Bon Son Inside] TA-FR Productions (Sharing and/or advices)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #15 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 09-22-05 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHemstock & Jennings - "Northern Lights" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!