Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

non , je ne connais qu'un bar à Vodka, c'est dans le 14 ou 15eme près de Montparnasse. C'est un paysan normand qui tient ça, mais c'est plus trop fréquentable, y'a que des pochards qui y s'y rendent lors de "before".


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Aug-06-2009 00:51  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by birante
non , je ne connais qu'un bar à Vodka, c'est dans le 14 ou 15eme près de Montparnasse. C'est un paysan normand qui tient ça, mais c'est plus trop fréquentable, y'a que des pochards qui y s'y rendent lors de "before".




Ouais pis il aimerait bien liquider un peu son stock le gars


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-06-2009 07:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

quote:
Originally posted by Insigma

Ouais pis il aimerait bien liquider un peu son stock le gars

j't'en prendrai une sûrement demain ou la semaine prochaine


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Aug-06-2009 08:31  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by Insigma

Ouais pis il aimerait bien liquider un peu son stock le gars

Je suis toujours intéressé par tes Raspberry à prix défiant toute concurrence


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Aug-06-2009 11:51  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by chasis.fan
Quelqu'un auraient des adresses de bar à shooter à me conseiller sur Paris ? Sur Lyon j'en connaissais un super (l'Ayers Rock dans le 1er) mais à Paris j'ai po encore trouver la perle rare


Moi j'ai sur Barcelone, un truc fulgurant : 5 minutes + 5 verres = 10€ = montée express :




___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-06-2009 12:04  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by chasis.fan
Je suis toujours intéressé par tes Raspberry à prix défiant toute concurrence


ai pu ça en magasin

j'ai plus que 15 regular, 7 pêche et 4 poire.
11€/bouteille. Soldes d'été.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-06-2009 12:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by Insigma
ai pu ça en magasin

j'ai plus que 15 regular, 7 pêche et 4 poire.
11€/bouteille. Soldes d'été.


Bon les peach peuvent m'intéresser, je pose une option pour 2 bouteilles. La question est quand les récupérer


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Aug-06-2009 18:23  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by chasis.fan

Bon les peach peuvent m'intéresser, je pose une option pour 2 bouteilles. La question est quand les récupérer


Si t'es là samedi, et que tu veux passer


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-07-2009 07:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

moi aussi je pose une option sur une bouteille, je la récupèrerai dans le courant de la semaine prochaine je pense, tant pour ce WE, ca sera sans mister mprei ..

Sinon, Stan , tu savais qu'il y avait des séances de gym suédoise à Montsouris, le soir le lundi et mercredi jcrois et l'samedi matin ... tout l'été ! J'irai sûrement y faire un tour, si ca vous interesse, dites moi


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Aug-07-2009 09:25  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
moi aussi je pose une option sur une bouteille, je la récupèrerai dans le courant de la semaine prochaine je pense, tant pour ce WE, ca sera sans mister mprei ..

Sinon, Stan , tu savais qu'il y avait des séances de gym suédoise à Montsouris, le soir le lundi et mercredi jcrois et l'samedi matin ... tout l'été ! J'irai sûrement y faire un tour, si ca vous interesse, dites moi


Ouais on a vu ça.
Tsé les trucs de mamies moi ça me botte moyen


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-07-2009 09:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

L'intérêt c'est que c'est des cours fait par des vraies suédoises

Elle a quoi de plus a gym suédoise de notre gym à nous ?


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-07-2009 10:05  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

Hé ho c'est la buvette là hein, c'est sacré ce thread

Bon moi c'est la crise today, c'est l'heure de l'apéro et j'ai toujours rien de prévu... Sick


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Aug-07-2009 10:08  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this vocal track [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTransa - "Supernova" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!