Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > déjà debout ?
Je suis
You do not have permission to vote on this poll.
matinal ! bon pied bon oeil 13 20.00%
matinal car pas le choix 22 33.85%
une feignasse finie 20 30.77%
une ultra feignasse, je me connecte sur TA en fin d'après-midi depuis mon lit. 10 15.38%
Total: 65 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (56): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

quote:
Originally posted by anne348
arf dis pas ça


mmmhhh alors lobotomisez moi jsais pas, coupez moi la tete, arrachez moi le coeur


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Sep-18-2006 09:05  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by Nightflowers
mmmhhh alors lobotomisez moi jsais pas, coupez moi la tete, arrachez moi le coeur


bah qu'est-ce qui se passe??

enfin t'as peut etre pas envie d'en parler. ceci dit, on pourrait peut etre faire un forfait groupé, s'il faut on aurait droit à une réduc


___________________
.

Old Post Sep-18-2006 10:29 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by anne348
enfin t'as peut etre pas envie d'en parler. ceci dit, on pourrait peut etre faire un forfait groupé, s'il faut on aurait droit à une réduc


Si je puis me permettre ma chère, qui me reprochait mes quelques fautes dans toute cette agitation de la nuit du samedi au dimanche, "ceci dit" ne se dit pas.
Il faut lui préférer "cela dit" ou le must, "ceci étant dit".

De rien, c'est gratuit.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-18-2006 10:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by stanymi
Si je puis me permettre ma chère, qui me reprochait mes quelques fautes dans toute cette agitation de la nuit du samedi au dimanche, "ceci dit" ne se dit pas.
Il faut lui préférer "cela dit" ou le must, "ceci étant dit".


OK



si je puis me permettre mon cher stan, les anglicismes ne sont plus autorisés dans la langue française, "le must" devrait donc idéalement être remplacé par "mieux" ou "le top du top" (ce qui est nul je te l'accorde mais bel et bien français)

de rien


___________________
.

Old Post Sep-18-2006 11:06 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

quote:
Originally posted by anne348
bah qu'est-ce qui se passe??

enfin t'as peut etre pas envie d'en parler. ceci dit, on pourrait peut etre faire un forfait groupé, s'il faut on aurait droit à une réduc


c'est ma periode la vie c'est nul ca sert à rien
va pour le forfait


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Sep-18-2006 11:26  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!



Registered: Oct 2003
Location: Ongaku no Kyou

Bon ben le post "votre humeur du moment" va etre up sous peu....

Faites moi signe, j'aurai quelques mots a placer, histoire de faire un tir groupé!


___________________
...

Old Post Sep-18-2006 11:44  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by Atton Tray
Bon ben le post "votre humeur du moment" va etre up sous peu....


vas-y lance toi


___________________
.

Old Post Sep-18-2006 12:14 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!



Registered: Oct 2003
Location: Ongaku no Kyou

quote:
Originally posted by anne348
vas-y lance toi



J'ose po le premier...
Tu me connais j'suis timide comme gars moi....

Tu veux po ouvrir le bal...










(bon anne, merde, a chaque fois qu'on se retrouve en dialogue on devisse... faut trouver une solution! )


___________________
...

Old Post Sep-18-2006 12:30  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by anne348

si je puis me permettre mon cher stan, les anglicismes ne sont plus autorisés dans la langue française, "le must" devrait donc idéalement être remplacé par "mieux" ou "le top du top" (ce qui est nul je te l'accorde mais bel et bien français)



c'est petit...mais petit !!!


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-18-2006 12:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by Atton Tray
bon anne, merde, a chaque fois qu'on se retrouve en dialogue on devisse... faut trouver une solution! )


lol ben là on est "déjà debout" donc ça va

@Stan:


___________________
.

Old Post Sep-18-2006 12:38 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location:

quote:
Originally posted by anne348
si je puis me permettre mon cher stan, les anglicismes ne sont plus autorisés dans la langue française, "le must" devrait donc idéalement être remplacé par "mieux" ou "le top du top" (ce qui est nul je te l'accorde mais bel et bien français)


T'es sûre? je me rappelle que c'est Toubon qui voulait faire passer ça mais finalement ça n'a jamais trop marché.
Après les média doivent avoir des directives pour faire plus "français"... mais bon je continue à dire Chewing gum, mail,...

Old Post Sep-18-2006 13:05  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

J'suis le premier !

Un peu forcé car ma fille m'a réveillé il y a une demi heure. Résultat on est tous prêts pour partir..... dans une heure


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Sep-19-2006 04:24  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > déjà debout ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (56): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome bouncy hardcore track, reminiscent of Scott Brown? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Norman - "Total Seduction" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!