Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Vossen had er bij de rust al in moeten komen. De Camargo verdienstelijk, maar dat is niet de killer die we nodig hadden.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Sep-02-2011 18:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Engeland 0-3 voor bij de rust tegen Bulgarije

Het gaat nog oplopen

Old Post Sep-02-2011 19:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Dit vond ik best nog grappig : http://www.sporza.be/cm/sporza/vide...etbal/1.1101938


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Sep-02-2011 19:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by Jakhira
Het gaat nog oplopen

Door de voet van het gaspedaal te halen, is het bij 3 gebleven.
Montenegro is aan het verliezen van Wales, wat de Engelsen goed uitkomt

Nederland staat er vanavond ook zeer goed voor

Old Post Sep-02-2011 20:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vossen had er bij de rust al in moeten komen. De Camargo verdienstelijk, maar dat is niet de killer die we nodig hadden.


bwa, Vossen had ook niet veel geforceerd hoor. Die zit momenteel ook niet in zn beste periode.

ik had er aan de rust Fellaini afgehaald, ook weer extreem zwak vandaag. Odjidja had meer kunnen brengen; die zit momenteel in een extreem sterke periode.

Old Post Sep-02-2011 22:04  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Plus, hij kende het veld al


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Sep-03-2011 14:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14777284.stm

Wat een schot!

Old Post Sep-03-2011 23:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

hieronder een artikel uit februari 2011; de pijnpunten zijn nog altijd hetzelfde precies

quote:
De pijnpunten van de Rode Duivels
Ondanks de 1-1 tegen Finland kunnen we alleen maar vaststellen dat het beter gaat met de Rode Duivels. Het EK 2012 in Polen en Oekraïne is echter nog steeds even ver weg. We bespraken met bondscoach Georges Leekens de pijnpunten van de huidige Duivels. Ludo Vandewalle


1. Flankverdedigers voldoen niet
Laurent Ciman en Jan Vertonghen bezetten de rechts- en linksachterpositie. Beide spelers spelen bij hun respectievelijke clubs Standard en Ajax centraal in de defensie. Ciman werd als rechtsachter bij Club Brugge weggehoond en is bij Standard als centrale pion een sterkhouder. Vertonghen speelde zich als centrale verdediger bij Ajax in de gunst van absolute topclubs maar mist actieradius en snelheid voor de linkerflank.
'Het gaat er bij mij niet om of spelers daar al dan niet spelen bij hun club', aldus Leekens. 'Misschien staan ze bij hun clubs wel op de verkeerde plaats. Ik zeg niet dat dat bij Ciman en Vertonghen zo is. Ik moet het als bondscoach doen met de spelers die ik heb. Ik denk ook alleen aan het evenwicht in de ploeg. Met die twee op de flank is de defensie het best in evenwicht. Daar gaat het om.'

2. De angst voor de laatste minuut
In het EK-kwalificatieduel tegen Oostenrijk in oktober kregen de Rode Duivels in de allerlaatste seconden de 4-4 binnen na een opeenstapeling van fouten. In Rusland (0-2) werd die tegentreffer vermeden, maar ook toen werden er in de slotfase plots veel kansen weggeven. Progrebnyak en Bukharov misten. Woensdag in Gent ging het in de slotfase ook steil bergaf met een niet toegekend doelpunt voor Finland en de gelijkmaker. Alweer in de slotminuut.
'Dat zou ik niet als een gebrek aan concentratie zien maar vooral als een gevolg van de wissels', zegt Leekens. 'In een kwalificatiematch zet ik er altijd een verdediger bij in plaats van aanvallers zoals ik nu deed. Dan houd ik ook zeker een derde vervanging achter de hand om in die prangende slotfase nog een wissel te doen en zo het ritme te breken. Ik wil nu vooral vermijden dat die angst voor de laatste minuut er komt. Het mag geen obsessie worden. Want hoe banger je bent om een doelpunt binnen te krijgen, hoe eerder het gebeurt.'

3. Efficiëntie voor doel
Na vier doelpunten tegen Oostenrijk en twee in Rusland lijkt de efficiëntie maar een tijdelijk probleem. Romelu Lukaku had er in betere dagen tegen Finland minstens twee binnen geknald. Het is echter vooral Georges Leekens zelf die dit een pijnpunt noemt.
'Nooit speelden de Rode Duivels zo offensief. Dan moeten we in staat zijn om minstens twee keer te scoren. Het zat er zeker in. Witsel infiltreerde goed bij het doelpunt maar moet dat nog meer doen. Lukaku scoorde niet maar hij komt er weer door. Ik vond dat hij de jongste weken vermoeid oogde. Over hem maak ik me weinig zorgen.'

4. Hoe Fellaini vervangen?
Zijn manager bij Everton, David Moyes, zei het gisteren nog maar eens: 'Marouane Fellaini moet in de ploeg van het jaar van de Premier League.' Guillaume Gillet stond woensdag op de plaats van de geblesseerde Fellaini en meteen werd duidelijk hoe de lange middenvelder werd gemist. Met de regelmaat waarmee Fellaini kaarten pakt, zullen de Duivels het minstens één keer zonder hem moeten doen in deze voorronde.
'Fellaini is belangrijk, maar dat geldt voor andere spelers ook. Neem Timmy Simons. Die wordt nooit genoemd maar is ook super. Voor hem heb ik evenmin meteen een vervanger. Defour? Die speelt iets hoger. En wat gezegd van Vincent Kompany. Hij speelt bij Manchester City en is daar uitblinker. Hij is op dit moment één van de beste verdedigers ter wereld.'



de flankverdedigers die we hebben zijn natuurlijk geen slechte spelers, maar het zijn ook niet de ideale flankverdedigers. zeker niet voor de match tegen de Azeri's; daarin hadden goed voetballende en oprukkende backs voor veel steun kunnen zorgen aan Mertens en Hazard. Nu was het systeem teveel gebasseerd op die twee en moesten ze teveel op zichzelf forceren.

"de angst voor de laatste minuut", een terugkerend fenomeen, maar wel een beetje overdreven vind ik. mss zijn sommige spelers gewoon te dom om bepaalde zaken in te zien?

efficiëntie is het grootste probleem; zowel verdedigend als aanvallend. verdedigend gaven we bijna niets weg vrijdag, maar hangt er uiteindelijk toch eentje tegen de touwen.
aanvallend had men beter met de mogelijkheden moeten omspringen. ik zie ook hier een beetje dezelfde problemen als bij Club Brugge; ook daar ontbreekt de effiëntie. Bij Brugge ligt het probleem vooral bij het feit dat de flankspelers geen flankaanvallers zijn; het zijn niet de spelers die vlot scoren (zeker Dirar niet). In een 4-3-3 heb je nu eenmaal vlotscorende spelers nodig op de flanken (flank AANVALLERS dus)om voor voldoende gevaar te zorgen. Mertens en Hazard zouden dat eventueel kunnen invullen want beiden vinden toch geregeld de weg naar het doel, maar het zijn geen spitsen natuurlijk. de invulling van Leekens zijn 4-3-3 vind ik dus niet ideaal: de backs en de flankaanvallers zijn er niet ideaal voor en het centrale middenveld vond ik ook niet goed ingevuld afgelopen vrijdag. Een 4-4-2 lijkt mij meer aangewezen.

Hoe Fellaini vervangen?
hij is nu terug, maar verdient het eigenlijk niet om terug te komen. zet die voorlopig maar op de bank; hij was bij de zwakste spelers op het veld en momenteel van geen waarde voor de RD. ik hoop deze avond Vadis in de basis te zien na de wanprestatie van Fellaini. blijkbaar zou Leekens alvast een aantal wijzigingen doorvoeren voor vanavond.

Old Post Sep-06-2011 08:09  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Ik las in de kranten dat Fellaini's optreden een lichtpunt was. Ik vond hem ook zwak.

Op de flanken mogen we hopen op de doorbraak van Odoi en Tsjimanga. Als zij kunnen bevestigen kunnen ze die plaats voor jaren veroveren.

In matchen tegen mindere goden hebben we ook een type Defour nodig. Iemand die de bal kan bijhouden, de lijnen kan uitzetten, het spel kan verdelen. In de thuismatch tegen de Azeri's deed hij dat heel goed.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Sep-06-2011 08:18  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Als het niet moet lukt het blijkbaar

Engeland 1-0 Wales trouwens

Old Post Sep-06-2011 20:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ciman op de rechtsback blijft toch wel een pijnpunt


Lukaku was ook vanavond weer dramatisch. Hij mag zich dringend gaan herpakken. Mertens daarentegen, héérlijke voetballer! Hoe hij daar in de 80ste minuut bij balverlies nog een sprintje van 50 meter trekt om mee te komen verdedigen


Turkije trouwens gelijk tegen Oostenrijk, het kan dus effectief nog hé


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Sep-06-2011 20:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lukaku was ook vanavond weer dramatisch. Hij mag zich dringend gaan herpakken. Mertens daarentegen, héérlijke voetballer! Hoe hij daar in de 80ste minuut bij balverlies nog een sprintje van 50 meter trekt om mee te komen verdedigen


Jah laten we eerlijk zijn he zeg, die goal tegen Azerbeidjan mocht Mertens al voor 90% procent op zijn naam schrijven, dus nu kon hij maar best volgen ipv zijn man te laten lopen.

Als Belgie in Azerbeidjan won en Turkije niet in de 98ste minuut scoort tegen Kazachstaan waren we zelfs gewoon geplaatst.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Sep-06-2011 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help! Song ID ??? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHardy Hard - "The Silversurfer 2003" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!