Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA.fr "Retro Arena"
Pages (29): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ponsshin
Trance free since 2007



Registered: May 2007
Location: London, UK

THIS!
Je vote pour


___________________
The party to end all parties (part one with Layo & Bushwacka!) (part two with Laurent Garnier)

Old Post Feb-10-2011 22:15  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

Quand la Trance se meurt, que les elites progistes attaquent, que tout espoir semble perdu.....

Super rolleyes à la rescousse



___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Feb-10-2011 23:21  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

PAYSAN !!

Old Post Feb-10-2011 23:34  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep



Registered: Oct 2003
Location: Paris

Moi j'ai rien contre la trance, c'est les tranceux qui me stressent.

Ca va Mr D. je vais dans le bon sens?


___________________

Old Post Feb-11-2011 01:06  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

mdr Sylvain !!

Personne n'a remarqué le passage furtif d'E-trancer..
Que je salue. Un vieux de la vieille comme moi. (Insigma ex-stanymi ^^)


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-11-2011 07:01  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr. D
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2008
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by JLP
Moi j'ai rien contre la trance, c'est les tranceux qui me stressent.

Ca va Mr D. je vais dans le bon sens?

Je pense que ça va se voir que je t'ai un peu soudoyé


___________________
You can also find me on Soundcloud

Old Post Feb-11-2011 07:52  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

Ouais nan les gars on reste quand même sur un forum trance, et imo je suis de l'avis de Nanou aka LA fille, trop de sticky tue le sticky, ce thread sera bien plus vivant dans le format classique !

Par contre pour ce thème autant si on avait dit "prods de M.I.K.E. sous ses divers aliases on en aurait des centaines" autant là juste "M.I.K.E. remix" j'avoue que je trouve pas forcément des morceaux enthousiasmants pas encore surjoués, je passe donc mon tour sur ce thème


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Feb-11-2011 07:56  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

@chasis : nice

contre l'inversion de stickies également, sinon bientôt on fera le thread annonce de soirées avec :

DE - Mayday @ Dortmund - 30/04/1998
NL - Innercity @ Amsterdam - 11/12/1999
...

La nostalgie c'est bien, mais faut pas s'enfermer dedans non plus


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Feb-11-2011 08:53  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

ROFL comment ça s'est affolé ici

restons sérieux, même si y'a plus que de la merde qui sort en "trance" on va pas le désticker, et même si je n'écoute plus vraiment cette scène c'est quand même "Trance-Addict".

pas d'affolement les gars, mais par contre il est vrai que s'il était déstické, il tomberait en 2ème page en moins d'une semaine avec toute l'attention que vous y portez, et là c'est my 2tcs mais les proggeux l'entretiennent leur thread, le psy on essaye un minimum mais y'a au moins une à deux update par semaine, tandis que le thread trance ...


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Feb-11-2011 10:53  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by greg69
contre l'inversion de stickies également, sinon bientôt on fera le thread annonce de soirées avec :
...

La nostalgie c'est bien, mais faut pas s'enfermer dedans non plus



___________________
.

Old Post Feb-11-2011 11:25 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr. D
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2008
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by greg69
La nostalgie c'est bien, mais faut pas s'enfermer dedans non plus

Pour tout ce qui est nouveauté et innovation y a LE THREAD PROG



___________________
You can also find me on Soundcloud

Old Post Feb-11-2011 11:55  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

Pur en revenir à nos moutons:



Yves Deruyter - To the rhythm (M.I.K.E. Remix) 1998


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Feb-11-2011 12:06  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA.fr "Retro Arena"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (29): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from TV-series [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFast Distance - Heaven's Melody (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!