Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Pages (28): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-30-2007 13:47  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
daniela69x
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2007
Location:

:::c'est peut être un transe la meuf à crête:::

ou peut être juste une lesbienne

ps : t'as un pb avec les transe en ce moment !!!!!

Old Post Oct-30-2007 14:33  France
Click Here to See the Profile for daniela69x Click here to Send daniela69x a Private Message Add daniela69x to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by Mister NjoY
C'est chaud à la star'ac : http://www.programme-tv.net/actus-t...ar-academy.html


Merde la vidéo marche plus...

Il se passe quoi?

Ils écoutent de la trance a la star'ac?


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Oct-30-2007 15:02  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by severnayaprods
Merde la vidéo marche plus...

Il se passe quoi?

Ils écoutent de la trance a la star'ac?


non ils écoutent la transe












@daniela : ba maintenant que c'est devenu fashion de changer de sexe en real tv...


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Oct-30-2007 15:13  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm



Registered: Apr 2004
Location: 06 Nice - Monaco

quote:
Originally posted by severnayaprods
Merde la vidéo marche plus...

Il se passe quoi?


Tiens voilà, ils en parlent aussi là avec la même vidéo :
http://sansure.over-blog.com/article-13427406.html


___________________
http://www.facebook.com/nickosean

Old Post Oct-30-2007 16:16  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

le pire c'est que "la meuf à crète", elle est très très jolie coiffée normalement


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Oct-30-2007 17:04  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Non mais lol, évidemment qu'elle est lesbienne la fille à crête!


___________________
.

Old Post Oct-30-2007 17:06 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women



Registered: Jan 2004
Location: Paris/Mons

Lol en même temps on s'en fou de son appartenance sexuelle ...

Moi j'trouve qu'elle déboite bien avec un micro dans les mains !

Petit bout de femme, mais elle en a sous le capot !!

ps: J'veux pas savoir quel type de micro elle aime avoir entre les mains lol je vous vois déjà venir


Edit: N'empêche qu'elles sont quand même toutes en manque loool de manière générale MDR


___________________
Je préfère boire avec excès, il est plus sympa que modération!

Run baby run !

Last edited by MajenKa on Oct-30-2007 at 19:57

Old Post Oct-30-2007 19:51 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

quote:
Originally posted by Tashita
Lol en même temps on s'en fou de son appartenance sexuelle ...

Moi j'trouve qu'elle déboite bien avec un micro dans les mains !

Petit bout de femme, mais elle en a sous le capot !!

ps: J'veux pas savoir quel type de micro elle aime avoir entre les mains lol je vous vois déjà venir


Edit: N'empêche qu'elles sont quand même toutes en manque loool de manière générale MDR


Euhh... Tu sais que tes propos sont facilement détournables alors


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Oct-30-2007 21:11  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust



Registered: Apr 2005
Location: de Surf

quote:
Originally posted by Tashita
Edit: N'empêche qu'elles sont quand même toutes en manque loool de manière générale MDR


Ca doit être la saison, couplé avec l'avènement du siècle où la sexualité est très active dès le plus jeune age


___________________
"I don't have anything funny to say."
Pwned -->[COLOR=Yellow]Gameboy

Old Post Oct-30-2007 21:15  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mmanu
Green Pea



Registered: Sep 2006
Location: pas loin
Re: [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)

quote:
Originally posted by JoeHell
Si déjà on parle de foot et de rugby, y'a pas de raison qu'il y ait pas un thread pour la télé réalité. En plus ça fera plaisir à Mmanu, un thread poubelle de plus

Je vois que le niveau culturel a atteint des sommets que je ne suspectais pas ici, meme dans mes reves les plus sauvages

Donc,... Ils font toujours l'usine a fabriquer des, euh, "stars" en France, au lieu d'avoir des vrais artistes ? Quand a l'ile aux bonheur perdus pour gens qui s'engueulent sur une ile deserte comme au beau milieu d'un embouteillage sur le periph',... Je passe, merci.

Alors, ils font quoi ? Laissez moi deviner: ils preparent le CD qu'ils vont vous vendre a noel, avant d'etre remplaces par la prochaine star ac' qui a pour programme,.. de faire le CD pour paques, yessss . Et apres ca, le tube de l'ete...


La seule difference entre ca et un poisson rouge, c'est (malheureusement) le son...

Old Post Oct-31-2007 08:17  France
Click Here to See the Profile for Mmanu Click here to Send Mmanu a Private Message Add Mmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women



Registered: Jan 2004
Location: Paris/Mons

quote:
Originally posted by low-R
Euhh... Tu sais que tes propos sont facilement détournables alors


Même pas peur !!

quote:
Originally posted by Gameboy
Ca doit être la saison, couplé avec l'avènement du siècle où la sexualité est très active dès le plus jeune age


MDR, ça doit être ça


___________________
Je préfère boire avec excès, il est plus sympa que modération!

Run baby run !

Old Post Oct-31-2007 10:44 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Télé réalité (Star Ac', Koh Lanta, Nouvelle Star...)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrjan Nilsen - La Guittara [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!