Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De DJ-equipment thread
Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by The Freezzz
^ Tnx Tiger

Moet ik ook nog rekening houden met de laadtijd van de CD? Want bij sommige CDJ schijnt die nogal lang te zijn en het wel handig om te weten, want dan kan ik meerdere nummers op een cdtje branden.


Da wordt instantly geload

Maar op het internet kunt ge ne gratis manual vinden ervan. Ik zou die eens checken , zodat ge weet hoe ge uw cuepoints precies goed moet vastleggen


Zoals Freezel zei: http://www.pioneerprodj.com/cm/products/doc/CDJ1000MK2_manual_En.pdf

Last edited by Push2005 on Aug-13-2006 at 18:09

Old Post Aug-13-2006 17:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Freezzz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Maarssen, The Netherlands

^ tnx jongens...

Die handleiding ben ik nog niet tegen gekomen op t internet. Heb je misschien een linkje Luc?


___________________
-

Old Post Aug-13-2006 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Freezzz Click here to Send The Freezzz a Private Message Add The Freezzz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by The Freezzz
^ tnx jongens...

Die handleiding ben ik nog niet tegen gekomen op t internet. Heb je misschien een linkje Luc?


http://www.pioneerprodj.com/

Dan ff zoeken naar de CDJ1000MK3 en bij "docs"

Old Post Aug-13-2006 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Freezzz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Maarssen, The Netherlands

quote:
Originally posted by Freezel
http://www.pioneerprodj.com/

Dan ff zoeken naar de CDJ1000MK3 en bij "docs"


das wel logisch.... Tnx iig. T zal wel goed komen volgende week.


___________________
-

Old Post Aug-13-2006 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Freezzz Click here to Send The Freezzz a Private Message Add The Freezzz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

quote:
Originally posted by Push2005
Da wordt instantly geload

Maar op het internet kunt ge ne gratis manual vinden ervan. Ik zou die eens checken , zodat ge weet hoe ge uw cuepoints precies goed moet vastleggen

Ik kan dat secunderen. CDJ1000 > all

Da instantly loading... de 800 zou dat ook moeten doen, maar dat duurt toch gemakkelijk een kleine seconde eer dat ie geladen is... Misschien komt dat omdat ik tegen CD hoesjes ben en gewoon al mijn CDs op een hoopje gooi

Nog zoiets -Ik weet dat dat bij de 800 van mij toch zo is, 1000 is natuurlijk wel stukje beter dus ik weet iet of dat hier ook opgaat-, Als ge het gedacht zou krijgen te gaan scratchen, check eens of dat als ge de track juist begint, hij effectief ook scratcht... Bij mijn 800 blokkeert ie dan als ik de platter aanraak. Da's (zo denk ik toch) omdat die cd spelers toch even de tijd nodig hebben om de muziek in hun geheugen op te slaan. Maar kwestie dat als ge zou scratchen, niet plots u muziek wegvalt... zou genant zijn

Ik weet niet hoe groot uuw versterkers zullen zijn en of ge MP3's zou gebruiken, maar als ge MP3's gebruikt, gaat nooit onder de 256kbps.

quote:
T zal wel goed komen volgende week.

idd. Uuw beta-dj contest setje pwnde


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-13-2006 18:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Brussels

CDJ800 MKII 666€ in duitsland bij www.musik-service.de (ik denk dat de vervoerkosten zijn 20 €)

Old Post Aug-15-2006 08:32  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Dendermonde & Gent

effe een vraagje

ik zou graag wa beginne draaie (enkel bedroom...voor de leut dus) en ik zou dus een degelijke installatie wille aanschaffe zonder echter al te diep in mijn zakken te moeten tasten...

ik heb een CD MIX-2 van numark zien staan (zie link) voor 583 euro, heeft iemand hier ervaring mee?

lijkt mij compact en handig om te beginnen, ma kweet ni of het deftig is... Andere suggesties zijn ook welkom (cd-speler+mengpaneel, prijs liefst onder 750 euro)
en waar schaf je zoiets het best aan? via die internetshop sound2light, of weet iemand iets in de regio Dendermonde?


thnx!

Old Post Aug-15-2006 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sh!fty
where's the booz?



Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel

quote:
Originally posted by De Geert
effe een vraagje

ik zou graag wa beginne draaie (enkel bedroom...voor de leut dus) en ik zou dus een degelijke installatie wille aanschaffe zonder echter al te diep in mijn zakken te moeten tasten...

ik heb een CD MIX-2 van numark zien staan (zie link) voor 583 euro, heeft iemand hier ervaring mee?

lijkt mij compact en handig om te beginnen, ma kweet ni of het deftig is... Andere suggesties zijn ook welkom (cd-speler+mengpaneel, prijs liefst onder 750 euro)
en waar schaf je zoiets het best aan? via die internetshop sound2light, of weet iemand iets in de regio Dendermonde?


thnx!


ik zou je shit HIER kopen. Heel betrouwbare site, je kan met credit card betalen dus ben je veilig, maar het is zoiezo betrouwbaar. Ik heb daar al meerdere malen iets gekocht zonder enige problemen.

En over je keuze van equipement is het natuurlijk altijd wat in het donker tasten. Ik vind het persoonlijk nogal irritant om met zo'n dubbelCD-speler te draaien, maar mss is dat omdat ik anders gewend ben.


___________________
Can an idiot produce music? Judge for yourself....

http://www.myspace.com/incrediblyfunky

Old Post Aug-25-2006 16:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Sh!fty Click here to Send Sh!fty a Private Message Add Sh!fty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by De Geert
effe een vraagje

ik zou graag wa beginne draaie (enkel bedroom...voor de leut dus) en ik zou dus een degelijke installatie wille aanschaffe zonder echter al te diep in mijn zakken te moeten tasten...

ik heb een CD MIX-2 van numark zien staan (zie link) voor 583 euro, heeft iemand hier ervaring mee?

lijkt mij compact en handig om te beginnen, ma kweet ni of het deftig is... Andere suggesties zijn ook welkom (cd-speler+mengpaneel, prijs liefst onder 750 euro)
en waar schaf je zoiets het best aan? via die internetshop sound2light, of weet iemand iets in de regio Dendermonde?


thnx!

Ik zou persoonlijk van die CD MIX afblijven. Das volgens mij eerder onhandig, en ge hebt totaal geen toonregeling per kanaal op uw mengpaneel. En met een budget van 750€ kunt ge normaal gezien wel een gewone dubbele cd-speler met een deftig mengpaneel kopen hoor.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Aug-25-2006 20:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium

ff melden dat ik mezelf een nieuwe cd speler heb aangeschaft

een cdj1000mk3

en ik moet zeggen, het is een zalig toestel! (mag ook voor die prijs )
ben de (voor mij) belangrijkste concurrenten gaan testen (cdj800, cdj200, DN-S3500)

en die kwam er nu eenmaal het best uit, zeker de hot cue's en wave forms die worden opgeslagen op de bijgeleverde 64mb SD kaart (die je dus makkelijk kan vervoeren )

0.02 pitch correctie als ie op 6% staat
0.05 pitch correctie als ie op 10% staat

welja ... wat wens je nog meer ... (0.01 bij de MK4 )

CD-laadtijd is zeer snel (snelste wat ik heb meegemaakt alleszins in vergelijking met mijn stanton s-450 en vele jb-sys dual spelers, zelfs de denon 4500 kan hier niet tegenop)

ook van mp3cds gaat het lekker vlot (stonden wel -maar- 100 mp3's op die cd en niet verdeeld in mapjes, maar toch!)


ochja ... simpelweg: zalige speler ; als ge't geld hebt en ge ziet in uw dj-activiteiten nog een toekomst: geen twijfel mogelijk, koop de cdj1000mk3

(vorige week overigens de 2.0 sofware update uitgekomen zodat het BPM probleempje opgelost is ... like anyone cares about BPM anyway )

Old Post Aug-25-2006 21:53  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2005
Location: Belgium, Antwerp

Ik ben ook aant twijfelen tussen 2x cdj 800 of 2x cd 1000

Probleem is de prijs van die laatste, als ge der zo'n 2 neemt zijde ineens echt een massa aan geld kwijt.

Soit dilemma dilemma. Is er trouwens ergens een shop in antwerpen waar je deze 2 kan gaan testen?


___________________
BeatEvolution.be

Old Post Aug-25-2006 21:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Transfusion


Probleem is de prijs van die laatste, als ge der zo'n 2 neemt zijde ineens echt een massa aan geld kwijt.

120 000 BEF


Das in feite toch pokkeveel geld voor wat uiteindelijk toch "maar" 2 cd-spelers zijn


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Aug-25-2006 22:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De DJ-equipment thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance song female vocals, possibly french [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Freak - "Rising Angel" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:11.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!