Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Pages (22): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by anne348
mdr je l'ai mise dans mon frigo telle quelle, càd dans la bouteille d'eau, j'attends le jour où un de mes invités pensera allègrement que c'est de l'eau et boira une belle gorgée de ce breuvage hautement alcoolisé

Erf ca me rappelle le biberon de Bibi quand je me rappelais plus que c'était du 6


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Jul-30-2008 17:31  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

je galère pour trouver de la Bière Hinano, fait chier. Super U, Geant, Attac... Connaissent pas!
c'est saoulant

Old Post Jul-31-2008 12:13  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
je galère pour trouver de la Bière Hinano, fait chier. Super U, Geant, Attac... Connaissent pas!
c'est saoulant


pas mal pas mal...


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-31-2008 12:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
je galère pour trouver de la Bière Hinano, fait chier. Super U, Geant, Attac... Connaissent pas!
c'est saoulant


Et moi, grand expert en bières de qualitay s'il en est, je ne connais point non plus ta bière de gueux mon ami


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jul-31-2008 12:37  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

C'est de la bière tahitienne, blonde assez légère rien de sensationnel!


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-31-2008 12:38  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by Defcon_7
C'est de la bière tahitienne, blonde assez légère rien de sensationnel!


Bière de fiottes donc, aucun interet


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jul-31-2008 12:41  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

quote:
Originally posted by severnayaprods
Bière de fiottes donc, aucun interet


plus connue sous le nom de "Bière de chantier"


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jul-31-2008 12:44  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

en gros de la Kro avec de la flotte


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jul-31-2008 12:44  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

De la Tourtel


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Jul-31-2008 13:38  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User



Registered: Mar 2005
Location:

Vou etes vaches les gars! chacun ses goûts! moi j'adore les bières légères. Les bières d'Abbaye me font gerber, l'arrière goût de levure je trouve ça atroce

Old Post Jul-31-2008 14:32  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Vou etes vaches les gars! chacun ses goûts! moi j'adore les bières légères. Les bières d'Abbaye me font gerber, l'arrière goût de levure je trouve ça atroce



Ah vi je chambre mais j'aime pas la bière

J'en rebois un peu mais à part la Faro ou la Kriek qui sont pas véritablement des bières je boit rien.

Style une Leffe je la boit pas


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Jul-31-2008 14:59  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!



Registered: Nov 2002
Location: Compiègne

Hop, une chimay bleue

Old Post Aug-07-2008 18:21  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La buvette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Sasha @ Sensation White Belgium 2005 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCRW - I Feel Love [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!