Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA FR Mix Episode VII : Your Forgotten Underrated Tunes !
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Les Djs n'oubliez pas qu'on joue à l'ID ensuite, alors ne postez pas vos playlists please!


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Apr-27-2012 21:54  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member



Registered: Dec 2001
Location: France (lille)

quote:
Originally posted by anne348
N'oubliez pas que les résultats doivent m'être envoyés le 2 mai les jurés

Ca va pour tout le monde le 2, ou on fait ça le 3?


résultats envoyés ^^

J'ai écouté les mix 3 fois pour bien être sur de mes notes


___________________

Old Post May-01-2012 08:02  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

ah oui putain


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post May-01-2012 16:07  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

On fait comment alors ? Quelqu'un se charge de faire un livestream comme "prévu" la dernière fois ? (Mat ? ). Et on fait ça aujourd'hui ou plutôt demain ? Parce que aujourd'hui ya le débat présidentiel, donc faudrait pas s'y prendre trop tard ^^

Je suis assez impatient de voir ce que ça va donner !

Old Post May-02-2012 10:02  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Y'a foot a 19h aussi

Je sais pas vraiment si ca vaux le coup de faire un stream ou un truc particulier pour les resultats a chaque fois on est 3 ou 4 max en simultané...


___________________

Old Post May-02-2012 10:14  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Je pense qu'on devrait attendre le verdict, ensuite chaque Dj poste son set, et on se fait un ID Contest en oubliant pas de quoter le post précédent si ID il y a eu?!


___________________
Our futur remains possible!

Old Post May-02-2012 11:21  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

quote:
Originally posted by matviscafcb
Y'a foot a 19h aussi

Je sais pas vraiment si ca vaux le coup de faire un stream ou un truc particulier pour les resultats a chaque fois on est 3 ou 4 max en simultané...


Bah comme il y a eu pas mal de jurés pour cette session je me suis dit que ça valait peut-être le coup cette fois ci. A voir si messieurs les jurés sont motivés ou pas ? Mais ça vaut peut-être pas le coup de faire ça ce soir.

A voir si les gens sont motivés et si quelqu'un est prêt à le faire, moi avec ma connexion pourri c'est niet.

Old Post May-02-2012 11:39  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

quote:
Originally posted by Cubess
A voir si les gens sont motivés et si quelqu'un est prêt à le faire, moi avec ma connexion pourri c'est niet.

Même si j'avais voulu, avec une connexion freewifi bridée, c'est même pas la peine.


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post May-02-2012 12:14 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

Malheureusement ce soir je suis plus la tête dans les cartons qu'autre chose ....

Ca me parait dur d'assister à la cérémonie pour cette fois-ci... C'est con pour une fois que j'ai des bières belges en plus ...


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post May-02-2012 15:26  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Deja est ce que tout les jurés ont rendus leurs notes ? (je parle pas de Thib obv)


___________________

Old Post May-02-2012 15:36  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!



Registered: May 2007
Location:

Oui pour les notes c'est même pas sûr et vu les évènements de ce soir je pense que c'est mieux d'organiser ça demain. Mais faut savoir comment on l'organise. Si vous faîtes ça sur MSN faut que j'essaye de régler le problème que j'avais la dernière fois ^^'

Old Post May-02-2012 16:33  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson

Perso demain je suis pas la...


___________________

Old Post May-02-2012 16:54  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA FR Mix Episode VII : Your Forgotten Underrated Tunes !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIndependence2004, Poland (sample 2) [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHotz 'n' Plotz - "Bye Bye Berlin" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!