Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr fait même dans la cuisine !!!
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

Trêve de conneries je me suis fait offrir un Blender à Noel, à moi les milk-shake banane/nutella !

recette simple, deux boules de galce à la banane, une grooosse cuillere de nutella, des glaçons, du lait, et en avant bertrand

et puis avec des bananes c'est encore meilleur


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-26-2007 17:59  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

eurk ça m'ecoeure rien que d'y penser ton truc


___________________
.

Old Post Dec-26-2007 19:30 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by Nightflowers
en avant bertrand


Oh putain, l'expression pourrave.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-26-2007 20:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

Tu m'elton, john !


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Dec-26-2007 21:15  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

Qqn a des news de The Corry ?

______________________________________

Questions crêpes aux chefs 3 étoiles du forum.

1. Vous faites comment pour étaler le beurre ds la poele ?
2. Le temps que vous fassiez les crêpes, c'est quoi la technique pour les garder au chaud
3. Si vous avez pas tout bouffer (tel un porc que vous êtes) au goûter, comment vous les réchauffez le soir pour pas qu'elles soient toutes sèches ?


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-14-2008 18:55  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

Alors moi je verse de l'huile dans un bol, et je fais trempé une ou deux feuilles de sopalin pliée avec lesquelle j'huile ( c est pas francais mais c est pas grave) la poele.
Ensuite pour ce qui est de les garder au chaud pendant que tu fais les autres, moi je les mets dans une assiette que je recouvre d'un cloche qui initialement est faite pour couvrir les plats allant au micro-onde.
Euh sinon pour les faire rechauffer je sais pas trop car en générale il n'y en reste pas

Old Post Jan-14-2008 19:03  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Pour les réchauffer, tu les mets au micro-onde avec la cloche en question, qui est sans doute prévue à cet effet


___________________
.

Old Post Jan-14-2008 19:06 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

quote:
Originally posted by birante
Alors moi je verse de l'huile dans un bol, et je fais trempé une ou deux feuilles de sopalin pliée avec lesquelle j'huile ( c est pas francais mais c est pas grave) la poele.

+1 pour l'huile et le sopalin

Et les garder au chaud c'est pas un soucis : je les empile au fur et à mesure sur une assiette quand je les fais, celles du dessous sont gardées au chaud par les nouvelles toutes chaudes qu'on met par dessus. Pas la peine de se faire chier à les recouvrir.

Quand il en reste, je les mange froide sorties du frigo, ça me dérange pas.

Et pour la recette, j'ai pris celle de marmiton.org qui était bien plus légère que celle de ma mère, et j'ai remplacé le mélange bière/lait par du 100% lait parce que j'ai testé une fois avec 25% bière au lieu des 50% qu'ils conseillent, j'ai presque pas pu en manger tellement ça sentait fort.

Old Post Jan-15-2008 00:52 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

quote:
Originally posted by JoeHell
Et pour la recette, j'ai pris celle de marmiton.org qui était bien plus légère que celle de ma mère, et j'ai remplacé le mélange bière/lait par du 100% lait parce que j'ai testé une fois avec 25% bière au lieu des 50% qu'ils conseillent, j'ai presque pas pu en manger tellement ça sentait fort.


Viens pas habiter dun chnord alors!


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jan-15-2008 01:55  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic



Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France

+ 1 pour l'huile (même technique que Joehell)

J'utilise aussi la cloche du micro ondes pour garder les crêpes au chaud.

Et perso, je préfère les crêpes salées (au blé noir) avec jambon ou lard et gruyère. Pour ça, j'ai utilisé cette recette :
http://www.supertoinette.com/recett...oir_lard_in.htm

Rien que d'en parler, ça me donne faim


___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz

Old Post Jan-15-2008 06:46  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

ya des super recettes compliquées sur le site de rtl.



1000 Secondes


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-15-2008 07:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict



Registered: Feb 2005
Location: Nantes

DU beurre salée bien sûr, un palette entre chaque crêpe. Et dans la recette, un peu d'eau de vie local bien sur. Pour les réchauffer, un film plastique si t'as pas de cloche, ou froide c'est pas mauvais non plus.

Old Post Jan-15-2008 08:15  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr fait même dans la cuisine !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this track [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGary Numan - "Cars" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:43.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!