Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Lolo appreciation thread
Pages (17): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_Jedi
life has just began



Registered: Jul 2004
Location: Ninove

Eentje van hem die bij mij altijd voor het kippevel gevoel zorgt is tochwel:

Capetown - Pitstop

Old Post May-16-2007 16:46  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...



Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo
Oké, men kan soms mijn laatste tracks ni zo goe vinden, en dat respecteer ik. Maar ik voel mij zo goed met hetgeen dat ik recentelijk heb gedaan, en dit is uiteindelijk alles wat telt voor mij.

Samen met Melody heeft Trilogique mij uit een zware depressie getrokken. Ik heb het nu door en jah, je kunt ni iedereen bevallen, so be it.

Met de falling van lightning heb ik het zeer moeilijk gehad. Ik heb wel mijn conclusies getrokken. En eerst was't "altijd mijn ding doen en niet meer nadenken".


Het is zeker de moeite waard van blijven muziek te maken - eens een passie altijd een passie denk ik. Wat je zelf goed vindt blijft uiteraard ook de belangrijkste maatstaf (ongeacht eender welke druk van een label).

Het blijft voor mij ook nog altijd een vorm van zelfrealisatie (ook al spreekt men in België niet echt van mij) en da's iets wat ik zelf steeds in trance muziek zal blijven appreciëren.

quote:

tip: een volgende track van mij noemt "trance will never ever die".


Zeker een goede - als niet de juiste - boodschap


___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post May-18-2007 20:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by Icone
Het is zeker de moeite waard van blijven muziek te maken - eens een passie altijd een passie denk ik. Wat je zelf goed vindt blijft uiteraard ook de belangrijkste maatstaf (ongeacht eender welke druk van een label).

Het blijft voor mij ook nog altijd een vorm van zelfrealisatie (ook al spreekt men in België niet echt van mij) en da's iets wat ik zelf steeds in trance muziek zal blijven appreciëren.



Zeker een goede - als niet de juiste - boodschap


En wat ik zeker zou apprecieren nog, is WEER een echte trance scene in België, want iedereen is nu weg of gestopt van die oude namen (soms zou ik "EINDELIJK" durven zeggen) en het voelt precies alsof ieder artiest van nu in zijn eigen plekje blijft werken, mij inclusief!!

Ik heb een tijdje geleden geprobeerd om mensen bij mij aan te trekken, en anderen, awel, mensen, totaal geen reactie. Ik moet wel toegeven, ik had toen de goede mensen niet gekozen blijkbaar.

Er is toch maar EEN manier om erin te slagen, dit is samen ONZE scene verzorgen en "voeden" zou ik zeggen.

En ik vind dat de BETA's de geniaalste parties hebben gedaan tot nu toe.

Dus voor mij EXIT die oude namen die zich alleen met zichzelf bezig houden en het wordt tijd dat ze is de hele scene opkuisen in de clubs, ik ben het KOTSbeu.

(Wat BeTA parties betreft: Spijtig genoeg was ik al geboekt op 7 juli en sorry Jasper, ik hoop dat je begrijpt, met mijn oogproblemen heb ik WEKEN na mekaar nimeer kunnen werken en jou op de hoogte brengen wat mijn plannen betreft, ik heb er VEEL last van gehad)


Grtjs
L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post May-18-2007 20:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by Lolo
En wat ik zeker zou apprecieren nog, is WEER een echte trance scene in België, want iedereen is nu weg of gestopt van die oude namen (soms zou ik "EINDELIJK" durven zeggen) en het voelt precies alsof ieder artiest van nu in zijn eigen plekje blijft werken, mij inclusief!!

Ik heb een tijdje geleden geprobeerd om mensen bij mij aan te trekken, en anderen, awel, mensen, totaal geen reactie. Ik moet wel toegeven, ik had toen de goede mensen niet gekozen blijkbaar.

Er is toch maar EEN manier om erin te slagen, dit is samen ONZE scene verzorgen en "voeden" zou ik zeggen.

En ik vind dat de BETA's de geniaalste parties hebben gedaan tot nu toe.

Dus voor mij EXIT die oude namen die zich alleen met zichzelf bezig houden en het wordt tijd dat ze is de hele scene opkuisen in de clubs, ik ben het KOTSbeu.

(Wat BeTA parties betreft: Spijtig genoeg was ik al geboekt op 7 juli en sorry Jasper, ik hoop dat je begrijpt, met mijn oogproblemen heb ik WEKEN na mekaar nimeer kunnen werken en jou op de hoogte brengen wat mijn plannen betreft, ik heb er VEEL last van gehad)


Grtjs
L.


Laurent vraagje, wat vind je zelf van de trance scene tegenwoordig (en dan bedoel ik worldwide ni alleen belgie)muziekaalgewijs dan, vind je dat het de goede kant op gaat ?

Bv wat een armin met zijn armada label doet,toegeven aan de verlokkingen van the big bucks, kwantiteit over kwaliteit door mensen als een tyas volledig support toe te kennen.Laatst nog Vandit die filo & peri tekenen met the anthem..

Misschien een wat riskante vraag, als je die mensen/labels afvalt, kun je waarschijnlijk verwachten dat ze je tracks niet meer draaien..


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-18-2007 21:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo


Wat BeTA parties betreft: Spijtig genoeg was ik al geboekt op 7 juli en sorry Jasper, ik hoop dat je begrijpt, met mijn oogproblemen heb ik WEKEN na mekaar nimeer kunnen werken en jou op de hoogte brengen wat mijn plannen betreft, ik heb er VEEL last van gehad


No stress Niets houdt ons tegen om nogmaals de koppen bij elkaar te steken, niet?


___________________
www.dj-vega.net

Old Post May-18-2007 21:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Wat een mooi compliment van Laurent

Hopelijk gaat het ooit terug de goede kant op.. zolang er nog wat trance op de Belgische radio's gedraaid kan worden is er nog wat hoop... misschien kunnen events als Tomorrowland ons daarbij ook wat helpen



quote:
Originally posted by Eagle`
Laurent vraagje, wat vind je zelf van de trance scene tegenwoordig (en dan bedoel ik worldwide ni alleen belgie)muziekaalgewijs dan, vind je dat het de goede kant op gaat ?

Bv wat een armin met zijn armada label doet,toegeven aan de verlokkingen van the big bucks, kwantiteit over kwaliteit door mensen als een tyas volledig support toe te kennen.Laatst nog Vandit die filo & peri tekenen met the anthem..

Misschien een wat riskante vraag, als je die mensen/labels afvalt, kun je waarschijnlijk verwachten dat ze je tracks niet meer draaien..


ewel nu kan je wel mooi Nederlands praten precies


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-18-2007 23:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by Eagle`
Laurent vraagje, wat vind je zelf van de trance scene tegenwoordig (en dan bedoel ik worldwide ni alleen belgie)muziekaalgewijs dan, vind je dat het de goede kant op gaat ?

Bv wat een armin met zijn armada label doet,toegeven aan de verlokkingen van the big bucks, kwantiteit over kwaliteit door mensen als een tyas volledig support toe te kennen.Laatst nog Vandit die filo & peri tekenen met the anthem..

Misschien een wat riskante vraag, als je die mensen/labels afvalt, kun je waarschijnlijk verwachten dat ze je tracks niet meer draaien..


de trance scene is vervuild door een walgelijk mafia-waard gedoe. Ik ben zelf het slachtoffer daarvan geweest, een paar maanden geleden.

Ik ga hier geen namen noemen. Ik kan alleen zeggen dat die mensen zoveel invloed hebben dat ze mijn eigen carrière verpesten. Om het kort te beschrijven, we hebben samen met mijn agentschap hard gepusht om mij op een grote party te laten spelen. Ik ben zelf gratis gaan optreden ergens in Nederland daarvoor. Die mannen waren totaal onder de indruk. Ze hebben dus de persoon gecontacteerd die alle lineups regelt voor grote feesten van een bekende promoter...

Het schijnt dat een ZEER bekend label dat ook met een van hun firma's een partnership doet voor cd's-hard dance events, enz, er iets van heeft gehoord en heeft gezegd dat ze mij niet MOCHT boeken door business problemen met... bonzai.

Mensen die mij per toeval gekruisd hebben op msn weten wel over wie het gaat. Ik heb hier geen schriftelijke bewijzen van hetgeen dak schrijf daarom geen namen, maar wees zeker dak nu eindelijk weet wie mijn vrienden zijn in die scene. En wat mij betreft, ik ga zeer binnenkort oorlog declareren tegen al die mensen, en dit met een ZEER grote mond.

Dus voila, je weet nu waarom bepaalde dj's mijn platen al een tijdje effectief niet meer "willen" of "mogen" spelen. Gelukkig genoeg voor mij hoor ik niet bij die mafia.

Jongens, SAMEN moeten wij die scene laten leven, en SAMEN betekent geen icoontjes, geen sterrekes, maar mensen die met hart en ziel en uit passie werken, en die daarvoor beloond worden. Anders gaat Trance ZEKER dood, maar zoals ik zei, voor zolang dak leef, DAT NOOIT!

Daarom zoveel platen, daarom altijd in het achtergrond gebleven. En alle anderen met hun steralluren, waar zitten die nu, terwijl ik er nog altijd voor blijf werken.

Zo is het altijd geweest, samen met marnik, fly, en zoveel anderen die het wel door hebben.

L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post May-19-2007 13:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...



Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium

Ik vind het zelf een beetje raar hoe het zover is gekomen dat mensen 'alles' niet meer kunnen appreciëren. Ik bedoel daarmee de verschillende 'stijlen' die ik vroeger zo goed kon herkennen (elke producer had er bijna één).

Zo had je Fire & Ice, Dumonde, Green Court, Shokk, Rank 1, onze eigen Airwave/Planisphere, Ferry Corsten, Gouryella, MIKE's herkenbare sound en zo vele anderen die je stuk voor stuk kon herkennen. Je wist ook verdomd goed wat je kon verwachten bij een volgende release of een remix. Kweet niet of deze artiesten bij de 'eindelijk gestopten' behoren, maar 't waren toch vele sounds die tot mij spreken

Plotseling schakelde alles over op de A&B sound en kon niemand blijkbaar nog iets anders 'aanvaarden' (zo hebben de platenlabels ook TALLOZE luisteraars aangepast en beïnvloed). Iedereen wilde plots ook A&B 'zijn'. ASOT werd ongelofelijk gehyped en gepromoot, en vele stijlen gingen verloren of mensen moesten noodgedwongen stoppen, of ze gingen plots iets totaal anders maken dan ze gewend waren (zo is o.a. denk ik ook Rank 1 de dieperik ingegaan). Geld werd (weer eens) blijkbaar alles?? "Played on ASOT" was zelfs een 'kwaliteitslabel' of 'maatstaf' voor VELE platenmatschappijen (complete waanzin volgens mij).

Maar goed, ik wil de bedoeling van deze thread niet verpesten
Ik wil gewoon zeggen dat ik Lolo begrijp.

Laurent; het is goed dat je jezelf blijft uitdrukken zoals je jezelf voelt en niet anders. Het is de enige manier denk ik dat het zal blijven duren.

Ik vind het toch moeilijk om Belgische trance labels te vinden of te kunnen overtuigen... Zelf zijn ze niet meer 100% trance, of ze nemen zelf ook ASOT-'getalenteerde' mensen aan en de rest blijft links liggen. De Belgische trance scene 'voeden' zal dan misschien alleen kunnen door zelf een label te starten?


___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post May-19-2007 15:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Is er eigenlijk nog wel een Belgische trancescene?

Old Post May-19-2007 15:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Belgium

quote:
Originally posted by Icone
De Belgische trance scene 'voeden' zal dan misschien alleen kunnen door zelf een label te starten?

Door on-naast-zich-neer-legbare wereldtracks te produceren denk ik is de beste tactiek. Goeie trance promoten ook, en goeie producers motiveren weer een ander.
Frustreert me wel dat ik als persoon erg weinig kan doen; van producen heb ik (o zo helaas) geen kaas gegeten en om forums en meetings af te reizen is mijn leven te druk momenteel.
Dus wat doe ik, luisteren naar trance en mijn eventuele appreciatie ervoor publiceren. Veel meer kan ik niet, tenzij ik er echt tijd in zou steken om een set te mixen, maar wie zou die beluisteren, en op wat zou dat trekken?
Ik reken op de intrinsieke schoonheid van originele trance om de toekomst veilig te stellen, en dan komt het eigenlijk maar van 1 kant, de producer. Daarom ook heb ik doorgaans meer respect voor de producer dan voor de dj; de eerste creëert, de 2e behandelt; de dj kan niet zonder de producer en een interessante vraag is of het omgekeerde geldt.
Volgens mij is een positieve "I'll show you beautiful Trance" attitude beter dan jump of wat dan ook de oorlog te verklaren; met extreem-rechts is dat ook raar uitgedraaid.

Old Post May-20-2007 21:30  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by Icone
Ik vind het zelf een beetje raar hoe het zover is gekomen dat mensen 'alles' niet meer kunnen appreciëren. Ik bedoel daarmee de verschillende 'stijlen' die ik vroeger zo goed kon herkennen (elke producer had er bijna één).

Zo had je Fire & Ice, Dumonde, Green Court, Shokk, Rank 1, onze eigen Airwave/Planisphere, Ferry Corsten, Gouryella, MIKE's herkenbare sound en zo vele anderen die je stuk voor stuk kon herkennen. Je wist ook verdomd goed wat je kon verwachten bij een volgende release of een remix. Kweet niet of deze artiesten bij de 'eindelijk gestopten' behoren, maar 't waren toch vele sounds die tot mij spreken

Plotseling schakelde alles over op de A&B sound en kon niemand blijkbaar nog iets anders 'aanvaarden' (zo hebben de platenlabels ook TALLOZE luisteraars aangepast en beïnvloed). Iedereen wilde plots ook A&B 'zijn'. ASOT werd ongelofelijk gehyped en gepromoot, en vele stijlen gingen verloren of mensen moesten noodgedwongen stoppen, of ze gingen plots iets totaal anders maken dan ze gewend waren (zo is o.a. denk ik ook Rank 1 de dieperik ingegaan). Geld werd (weer eens) blijkbaar alles?? "Played on ASOT" was zelfs een 'kwaliteitslabel' of 'maatstaf' voor VELE platenmatschappijen (complete waanzin volgens mij).

Maar goed, ik wil de bedoeling van deze thread niet verpesten
Ik wil gewoon zeggen dat ik Lolo begrijp.

Laurent; het is goed dat je jezelf blijft uitdrukken zoals je jezelf voelt en niet anders. Het is de enige manier denk ik dat het zal blijven duren.

Ik vind het toch moeilijk om Belgische trance labels te vinden of te kunnen overtuigen... Zelf zijn ze niet meer 100% trance, of ze nemen zelf ook ASOT-'getalenteerde' mensen aan en de rest blijft links liggen. De Belgische trance scene 'voeden' zal dan misschien alleen kunnen door zelf een label te starten?


Er is nog maar éen label in België dat Trance uitbrengt. Dat is mijn label. De rest springt op hypes, nimeer of ni minder. Tegenwoordig is het vrij simpel. Ieder die met een goede plaat komt is welkom. Met goed bedoel ik een plaat die goe genoeg klinkt om uit te brengen.

Maar er is nog iets duidelijks. Ieder die bij ons komt met een goede track denkt dattem de nieuwe Tiesto gaat worden door iets te tekenen bij ons. Dan is er geen continuiteit, geen plan. Mensen hebben dus ni door dat die tijd waarin je platen uitbracht om de 9 maanden en het waren ineens hits volledig VOORBIJ is.

Maja, bonzai is tegenwoordig ni hype genoeg tov onze Nederlandse buren. Dus het is afwachten tot al da gedoe met Armada achter de rug is.

En om iemand anders zijn vraag te beantwoorden, NEEN, we zijn niet bang om geen support te krijgen van de "grote" mannen, want alhoewel ze ons in het verleden nodig hadden om groot te worden, wij hebben niemand nodig om te overleven.

Ok, jongens, ik ga vandaag de nieuwe Lolos posten en een paar blogs opschrijven ;-)

Grtjs
L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post May-22-2007 04:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

quote:
Originally posted by Lolo
Dus het is afwachten tot al da gedoe met Armada achter de rug is.

Veel succes. Er zit volgens mij een volledige marketingstructuur achter die onderneming. Ik denk dat Armada nog wel enkele jaren gaat doorgroeien hoor, daar hebben we nog zeker het laatste niet van gezien...


___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post May-22-2007 06:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Lolo appreciation thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Me To Id This Track !!!! Please Please [2006] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArome - "Hands Up!" (DJ Scot Project Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!