Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Zehra
aan alle mensen die zich ergeren aan mensen die nie pinken op een rotonde: IK DOE DAT NIET!


Als je goed kijkt kan je vrij snel zien wat een auto gaat doen op een rotonde ook zonder dat ie "pinkt"

Maar toch, beter wel knipperen

Old Post Dec-18-2004 02:18 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Als fietser is het best wel fijn als automobilisten pinken wanneer ze willen afdraaien op een rond punt. Er is er namelijk zo eentje in m'n straat, en ik ben al enkele keren nét niet van m'n sokken gereden doordat ik dacht dat ik gewoon kon oversteken, terwijl de automobilist toch maar ff lekker wou afdraaien zonder te pinken...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-18-2004 02:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

hier hebben fietsers op een rotonde zowiezo voorrang, tenzij anders aangegeven...

Old Post Dec-18-2004 02:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Hier ook, en zelfs logisch gezien heb je als fietser (als je tenminste de juiste rijrichting volgt) altijd voorrang op een auto die afdraait op een rotonde. Maar de praktijk heeft me toch wel geleerd dat een groot deel van de automobilisten die regel blijkbaar niet kennen, of niet willen kennen. Of ze kijken natuurlijk misschien gewoon niet uit hun doppen...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-18-2004 02:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

1) Als ik van mijn school/stage kom en ze beginnen aan mijn hoofd te zagen of debiele vragen te stellen.

2) Mensen die over iets stoefen wat eigenlijk het stoefen niet waard is.

3) Als de ander in een discussie argumenten gebruikt waarvan het kleinste kind weet dat het grote zever is en ze toch blijven volhouden

4) Liegen en bedriegen terwijl je weet dat het niet waar is.

5) Als ze je komen vragen of ze een trance-cd van mij mogen kopiëren terwijl dat ze anders naar q-music donna of Marco Borsato luisteren. Die krijgen van mij een grote NEE!!! En nen shup in hun ...

6) Mensen die al meters op voorhand vertragen als ze ergens moeten inslaan.

7) Als je achter/voor de flikken rijdt

8) Mensen die steeds te laat komen.

9) Mensen die stoer willen doen maar gewoon debiel overkomen.

10) Luie mensen en profiteurs.

Dit waren de eerste die in mij opkwamen

Old Post Dec-18-2004 09:07  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

Mijn auto die de hele nacht buiten staat en volledig bevroren vensters heeft.
Lekker krabben, pijn aan de fikken.
Dan slot ni open krijgen omdat dat ook bevroren is.
Langs passagierskant naar binnen kruipen en zo deur aan bestuurderszijde open doen -> rubbers van deur daardoor bena kapot trekken...
Eindelijk deur open krijgen om dan te mogen vaststellen dat mijn voorruit vanbinnen ook bevroren is.
Nog eens krabben -> dashboard vol ijs.
Dan auto aan de praat krijgen, weer uitstappen omdat ik geen steek zie door mijn achteruitkijkspiegels.
Poort open doen => lekker koud.
Auto achteruit rijden, poort weer dicht doen en dan proberen terug gevoel in men vingers te krijgen.
Pff... soms kan ik maar beter de fiets nemen.


___________________

Old Post Dec-22-2004 16:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Nyah
Mijn auto die de hele nacht buiten staat en volledig bevroren vensters heeft.
Lekker krabben, pijn aan de fikken.
Dan slot ni open krijgen omdat dat ook bevroren is.
Langs passagierskant naar binnen kruipen en zo deur aan bestuurderszijde open doen -> rubbers van deur daardoor bena kapot trekken...
Eindelijk deur open krijgen om dan te mogen vaststellen dat mijn voorruit vanbinnen ook bevroren is.
Nog eens krabben -> dashboard vol ijs.
Dan auto aan de praat krijgen, weer uitstappen omdat ik geen steek zie door mijn achteruitkijkspiegels.
Poort open doen => lekker koud.
Auto achteruit rijden, poort weer dicht doen en dan proberen terug gevoel in men vingers te krijgen.
Pff... soms kan ik maar beter de fiets nemen.


Ik ken het verhaal, vandaag was men auto niet bevroren en ik was bijna een kwartier vroeger als de dag ervoor. En die ruiten die langs binnen aanvriezen zijn echt wel irritant. De weg naar het station en terug elke dag gaat bij mij zeker even snel met de fiets. Maarja kmoet nu eenmaal een beetje oefenen. Daarstraks regende het ook, kwas toch een beetje blij dat ik niet in de kou buiten zat.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Dec-22-2004 17:47  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

fiets pwnz ya'all!


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Dec-22-2004 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Gladius
fiets pwnz ya'all!

Zeker als ge om middernacht met uw kont op dat bevroren zadel moet gaan zitten


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-22-2004 21:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

Ruiten langs binnen bevroren? Da heb ik percies nog nooit meegemaakt...

Old Post Dec-24-2004 04:32  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

^ het zal een cabrio geweest zijn


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Dec-25-2004 09:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Kaidreas
-idiote kerels die zeggen dat ik op frank molnar lijk



___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Jan-24-2008 19:30  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMissing Kiss FM ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJones & Stephenson - "The First Rebirth" (Airwave Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!