Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remofski
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2007
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by Xilver
Ik vul m'n posts gewoon niet graag aan met 90% pseudo-intellectueel gezever, ...


Haha, pseudo-intellectueel. Hij heeft u helemaal door, Progrez. Geen nood jongen, je haalt het ooit wel eens tot de big leagues.

quote:
haha das gelijk iemand die zo'n klutske in de melkdoos laat, dus als ge da in uwe cornflakes wilt gieten, krijgt ge nog drie druppeltjes en dat is het. en de nieuwe doos melk is nog ni fris, want die stond nog ni in de koelkast. en warme melk met cornflakes is bleh


Een wijs mens - zoals ik dus - zet om exact die reden altijd twee pakken melk in de koelkast.

Mag ik hier trouwens ook iets zetten als ergeren een amusante hobby van me is?

Old Post Mar-08-2008 19:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

de nmbs kan haar stakingen steken waar de zon ni schijnt

Old Post Mar-10-2008 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Xilver met dergelijke posts!

Old Post Mar-10-2008 11:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Mar-10-2008 12:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Ja die irritante jongeren herinner ik me ook nog van toen ik nog dagelijks de trein moest nemen. Het irritantste is dat ze elkaars populaire stopwoordjes overnemen en die overdadig gaan gebruiken.

Old Post Mar-10-2008 13:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Alicia Keys.

Wat een overrated crap.

Old Post Mar-10-2008 16:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fomas
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Malle, West-side

Dj Dark-e in een interview voor het event Yellow Fever waar hij een vijftal jaar geleden mocht draaien in de trance/club-zaal: "Ik draai vooral trance, zoals progressive trance en hard trance. Ik draai niet graag andere stijlen. Dan kunnen ze evengoed iemand anders vragen."

Dj Dark-e deze maand in Release: "Mijn eigen stijl leunt soms aan bij (hard)trance; ik maak dus al een beetje een crossover (ik hoop dat hij daarmee niet die verkrachting van strange world bedoelt) en ik hoop dat we stilletjes aan ook met zijn allen zover zijn om een keertje verder dan ons eigen hokje te denken. Ik vind echt duizend-en-één dingen goed; heel veel trance, house en electro, rock, pop, klassiek, noem maar op! Er zijn zoveel nummers die een geweldig gevoel uitdragen; het zou toch zonde zijn als ik die nooit zou horen omdat ik toevallig harde muziek draai?"

-> Hij is jump en hardstyle met andere woorden zo moe als kou pap.

Van zijn website: "To every human, every music lover, every DJ and every producer music has a slightly different place in the soul but it IS and will always BE my cause to create music that touches other people and myself."

Toch maakt hij nog altijd schijtmuziek, zowel in mijn als in zijn ogen. Volgens mij noemen ze dit fenomeen over het water 'Having cake and eating it too'. Een uitspraak die wel meer lijkt op te gaan in dat wereldje.

PS: Dit had ook onder funny kunnen staan, maar dat gun ik het kneusje niet.


___________________
Not influenced by Front 242, Jean Michel Jarre, Miles Davis, New order, Pink Floyd, Giorgio Moroder...

Last edited by Fomas on Mar-10-2008 at 21:43

Old Post Mar-10-2008 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Fomas Click here to Send Fomas a Private Message Visit Fomas's homepage! Add Fomas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

DJ Ghost heeft ook al dergelijke uitspraken gemaakt. Ze ruiken gemakkelijk geldgewin, grabbelen de centen weg door hun ziel te verkopen en jump te producen/draaien, en ze kopen een dikke Audi.

Hetzelfde geldt voor Fred Baker, hoewel die het erg subtiel onder een alias doet.

Old Post Mar-10-2008 21:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

als ik een dikke audi zou kunnen kopen door jump te draaien, zou ik het ook wel weten hoor

Old Post Mar-11-2008 08:15  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remofski
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2007
Location: Antwerp

Ach, wie kan het ze kwalijk nemen? Trance is dood. Ik heb dan nog liever dat ze jump/hardstyle/harddance/hardtrance draaien dan electro/house/techno/minimal/techtrance. Liever wat bass en melodie dan gwn droge korstjes die makkelijk te slikken zijn door een vrouwelijk publiek en de mannen die hen willen versieren. Hetzelfde geldt overigens voor r'nb.

Old Post Mar-11-2008 09:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Haha, hier gaan we weer zenne


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Mar-11-2008 09:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Kom nu Remy, jump verkiezen boven house, let even op je woorden.

Old Post Mar-11-2008 09:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardtrance from 1999 must be id'ed? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFranky Jones - My Obsession [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!