Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Morceaux décalés...
Pages (63): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer



Registered: May 2002
Location: Paris

quote:
Originally posted by LoginZ

Les schiller en général ( c très ambient mais genre décontraction maximal pour uen soirée paisible entre potes c énorme) et essayé cet album
Schiller - Weltreise
Schiller - ruhe
macstar - Studio 33 Schiller In The Mix Full cd.mp3
FULL CD schiller - Zeitgeist.mp3


J'ai les full releases de Schiller ainsi que les remix. Je trouve etrange de voir que l'on peut aimer la meme chose mon petit LoginZ a 12000 km l'un de l'autre

Entre nous Ruhe a ete remixe 5 ou 6 fois, le Humate remix est celui que je prefere, mais ce ne sont que mes gouts.

Old Post Nov-25-2002 08:18  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

CASSIUS "the sound of violence".

M' est avis que tu l' as aussi entendu à IBIZA LoginZ.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-25-2002 10:26  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

haha, Cassius - La Mouche m'avais bien fais délirer


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Nov-25-2002 10:39  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

un morceau que j'ai vraiment trop trop trop adoré :
Goldtrix - It's Love (Trippin')
j'ai trouvé le clip egalement renversant


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Nov-25-2002 10:41  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by Nightflowers
un morceau que j'ai vraiment trop trop trop adoré :
Goldtrix - It's Love (Trippin')
j'ai trouvé le clip egalement renversant


J' écoute que le remix de Tillman UHRMACHER donc pour moi ce titre, c de la trance


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-25-2002 11:05  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by choukri
J'ai les full releases de Schiller ainsi que les remix. Je trouve etrange de voir que l'on peut aimer la meme chose mon petit LoginZ a 12000 km l'un de l'autre

Entre nous Ruhe a ete remixe 5 ou 6 fois, le Humate remix est celui que je prefere, mais ce ne sont que mes gouts.


c'est le genre d'artiste sous méconnu alors qu'il est trop fort cf

disponible sur www.amazon.de j'ia jamais vu une ambiance plus peacfull que sur ces vidéos ce gars c'est un baba kewl blanc...

ces ambainces sont tte bonnement super détendantes. je pense que j'ai dl tt ce qu'il a pu faire de près ou de loin...

PAr contre, Chouk' ça m'étonne pas moi mi qu'on puisse aimé le même genre de truc à 12000 km

yep le humate mix re ruhe il fracasse.

meilleure exploitation dans le GU de dave seaman @ cape town...

trop fort.


Laisse moi deviner pour venir à schiller ça a été ruhe sur awakening qui t'a fait demandé ce qu'il y avait derrière ?

trop facile comme devinette ça =)


___________________

Old Post Nov-25-2002 11:52 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrian Flor
Suspended User



Registered: Jul 2002
Location: ....

j adore kand vous parlez de House

lol :-)

quote:
Goldtrix - It's Love (Trippin')
CASSIUS "the sound of violence"

c vrai que la house c bien kand meme



pour ceux qui veulent de la detente je conseille le dernier de morcheeba ou le dernier de saint germain ian pooley ou encore
benjamin diamond

quote:
En classique : les Basement jaxx, red alert, rendez-vu,bingo bango.
ca c du hit club

Last edited by Adrian Flor on Nov-25-2002 at 17:43

Old Post Nov-25-2002 17:37  France
Click Here to See the Profile for Adrian Flor Click here to Send Adrian Flor a Private Message Add Adrian Flor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by Adrian Flor
ca c du hit club


Ou peut être bien du garage


___________________

Old Post Nov-25-2002 20:29 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer



Registered: May 2002
Location: Paris

quote:
Originally posted by LoginZ
Laisse moi deviner pour venir à schiller ça a été ruhe sur awakening qui t'a fait demandé ce qu'il y avait derrière ?

trop facile comme devinette ça =)


Entre autre mais surtout Timo Maas sur son mix sorti avec Perfecto.

Ya un autre morceau meconnu (pas si meconnu que ca), bien pechu et terriblement bon c'est Luzon - The Barguio track (avec la sirene qui chante). Un nombre hallucinant de remix ont ete fait mais le plus beau c'est le Bedrock remix - et c'est Trance. Je recherche le vynil desesperement.

Last edited by choukri on Nov-26-2002 at 03:40

Old Post Nov-26-2002 03:31  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer



Registered: May 2002
Location: Paris

quote:
Originally posted by Adrian Flor
j adore kand vous parlez de House



Arrete de te toucher

Old Post Nov-26-2002 03:43  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by choukri
Entre autre mais surtout Timo Maas sur son mix sorti avec Perfecto.

Ya un autre morceau meconnu (pas si meconnu que ca), bien pechu et terriblement bon c'est Luzon - The Barguio track (avec la sirene qui chante). Un nombre hallucinant de remix ont ete fait mais le plus beau c'est le Bedrock remix - et c'est Trance. Je recherche le vynil desesperement.



Hé, hé...Renaissance quand tu nous tiens...Mais je connais pas ce titre; j' en ai une que j'a dooooooooore sur Renaissance c' est JSJ "deep love 9"...avec un méchant break ou t' as un passage avec totale saturation d' une guitare, c mooooortel...SI ca intéresse, je peux le ripper ce vinyle


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-26-2002 08:16  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

POur écouter d' autres trucs...

J' ai remis les ziks à jour sur mon site avec notamment le CASSIUS dont je parlais.

Par ICI

ET un remix de LAS KETCHUP , petit clin d' oel à notre ami Georges-Alain qui s' est bien déchiré samedi sur cette chanson...(Jvous rassure, j' ai pas regardé l' émission , juste le résumé.. )


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-26-2002 09:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Morceaux décalés...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (63): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCheck this track... [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfricanism All Stars - Summer Moon (F Me I'm Famous Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!