Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > du sport oui, mais pas du foot, ni du rugby...
Pages (64): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
matviscafcb
re(t/n)ard



Registered: Jul 2007
Location: dans un buisson


___________________

Old Post Jul-06-2010 11:51  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

F. Schleck out, Armstrong et Contador détachés...

Et c'est que le début!

Deg' pour Schleck, par contre Armstrong... Crève en enfer!


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jul-06-2010 15:01  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

J'étais à 4kms de l'arrivée, en bon ch'ti que je suis
P'tain trop de bol pour moi cette étape... Pas vu de peloton, mais plein de petits groupes de coureurs, la belle aubaine pour les photographes !
C'est que les pavés du Ch'nord ont fait des dégâts !!

> http://picasaweb.google.fr/stanymi/...rsTourDeFrance#


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-06-2010 17:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

http://www.lequipe.fr/Athletisme/br...aitre-9-98.html


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-11-2010 06:52  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

Mais Stan, qu'est ce que tu fous debout à 8h du mat un dimanche de juillet ????


Nice pour Lemaitre il a tourné autour du pot toute la saison de toute façon !

Old Post Jul-11-2010 09:27  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by Migoa
Mais Stan, qu'est ce que tu fous debout à 8h du mat un dimanche de juillet ????


Nice pour Lemaitre il a tourné autour du pot toute la saison de toute façon !


6h20 en fait
Lève-tôt, toujours. Comme ça je profite pleinement de la journée. Journée qui a commencé par 33 bornes de VTT


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-11-2010 12:01  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

Content de voir que tu as repris le vtt le dos va mieux maintenant ?


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jul-11-2010 15:53  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by _greggy_
Content de voir que tu as repris le vtt le dos va mieux maintenant ?


ben ça me tiraille un peu... le VTT est plus un complément à la course à pied pour le moment. Mais avec Vaness, on va refaire des Run&Bike après notre expérience d'il y a quelques semaines où on a terminé 4ème binôme (sur 13). C'est vraiment sympa comme concept, et je suis sûr qu'on peut faire des podiums

Et alors toi ? J'ai lu je sais plus où que t'avais repris dare-dare le VTT aussi ?! Cool
Je vais enfin pouvoir te mettre la fessée (comme à Ricochet Robots ou Quarto) lol > tiens d'ailleurs, comme d'hab, je me souvenais plus du nom du jeu - quarto je veux dire - et je viens de tomber sur cette page qui t'intéressera peut-être


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-12-2010 07:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans



Mat' tu sais ce qu'il te reste a faire demain quand les coureurs d'Astana passeront


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Jul-23-2010 16:09  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jym
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2010
Location: Paris, France

Maintenant, meme les flics font du triathlon :
http://moreas.blog.lemonde.fr/2010/...qui-se-mouille/

Old Post Jul-26-2010 18:12  France
Click Here to See the Profile for Jym Click here to Send Jym a Private Message Add Jym to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

Excellent !!


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-27-2010 08:20  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

Blanka !!!



enfin à coté de ça, les Français ont bien déchirer cette semaine ça fait plaisir


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Last edited by d&b on Aug-01-2010 at 19:36

Old Post Aug-01-2010 19:28  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > du sport oui, mais pas du foot, ni du rugby...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (64): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1 track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrion - "See Me Here" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:44.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!