Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

Bah bah wat een klote-avond..

Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is...

Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien..


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Mar-03-2009 23:32  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by FenixStyle
Bah bah wat een klote-avond..

Dan gaat ge net richting het Sportpaleis vertrekken, en krijgt ge telefoon dat het concert van AC/DC afgelast is...

Bon, dan maar Genk-Lierse kijken, en dan krijgt ge daar vervolgens een echte wanprestatie te zien..

haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw?


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Mar-04-2009 12:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Gladius
haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw?


Een van de bandleden was ziek geworden.. Ge kunt nu kiezen voor terugbetaling, ofwel uw ticket kosteloos inruilen tegen tickets voor het concert in de Amsterdam Arena op 23 juni..


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Mar-04-2009 18:42  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Gladius
haha arme jongen =). waarom was het afgelast btw?


door de ziekte van één van de bandleden. Aangezien er geen vervangingsconcert komt kunnen de tickets nu terugbetaald worden ofwel kan men kiezen voor een ticket van hun concert in Amsterdam.

Old Post Mar-04-2009 18:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Yoo Siamese


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Mar-04-2009 18:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Config
Yoo Siamese


ik had het nog niet eens gezien

Old Post Mar-04-2009 19:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

ziek zijn ... en dan toch nog gaan werken

hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen

Old Post Mar-06-2009 09:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ziek zijn ... en dan toch nog gaan werken

hopelijk is't tegen morgenavond beter aangezien ik TE toch niet graag zou missen


dan moete vandaag vooral gaan werken

ziek = dokter = thuisblijven


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Mar-06-2009 10:39  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
dan moete vandaag vooral gaan werken

ziek = dokter = thuisblijven


ik ga enkel naar de dokter als het nodig is, voor een simpel griepke blijf ik niet thuis. Ik voel mij flauw, heb wat koppijn, keelpijn, koorts, maar niet in die mate dat ik er voor thuis moet blijven. Dat kan ik mij momenteel op't werk ook niet permiteren, vééél te druk. Anderen hebben mss die luxe, ik dus niet.

morgen naar TE gaan is natuurlijk nog iets anders als een beetje achter een bureau'ke zitten

Old Post Mar-06-2009 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Is goed op tijd in u bed kruipen kan al veel doen ze

Old Post Mar-06-2009 12:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik ga enkel naar de dokter als het nodig is, voor een simpel griepke blijf ik niet thuis. Ik voel mij flauw, heb wat koppijn, keelpijn, koorts, maar niet in die mate dat ik er voor thuis moet blijven. Dat kan ik mij momenteel op't werk ook niet permiteren, vééél te druk. Anderen hebben mss die luxe, ik dus niet.


gij klinkt als een vrouw...

Trouwens iets als een simpel griepje bestaat volgens mij toch niet. Als je echt griep hebt ben je toch serieus geveld?

Niet kunnen permiteren om afwezig te zijn wegens ziekte vind ik zever. Iedereen kan ziek worden. Daar kiest ge zelf niet voor. En niemand is onmisbaar. In tegenstelling wat velen ook denken. Als je ziek bent kan je ook andere collega's aansteken. En das dan weer economisch slecht voor het bedrijf.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Mar-06-2009 13:04  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Devilex
Is goed op tijd in u bed kruipen kan al veel doen ze


²

is meestal voldoende voor mij om te genezen bij dergelijke symptomen, ne keer de ziekte een nachtje goed uitzweten en tzou tegen morgen in orde moeten zijn (hopelijk toch)


quote:
Originally posted by djcresto
gij klinkt als een vrouw...





quote:
Trouwens iets als een simpel griepje bestaat volgens mij toch niet. Als je echt griep hebt ben je toch serieus geveld?


als ge echte griep hebt zijt ge daar idd serieus door geveld. Hier in de buurt wordt gewoonweg over "een simpel griepke" gesproken bij bovenvermelde symptomen (bij u in de buurt noemen ze da mss een serieuze verkoudheid ). In ieder geval is het voor mij niet voldoende om voor naar de dokter te gaan; de laatste keer dat ik serieus ziek was en het echt nodig was dat ik naar de dokter ging, was in 2003 en toen had ik een infectie in mijn darmkanaal. Als het ECHT nodig is ga ik dus wel


quote:
Niet kunnen permiteren om afwezig te zijn wegens ziekte vind ik zever. Iedereen kan ziek worden. Daar kiest ge zelf niet voor. En niemand is onmisbaar. In tegenstelling wat velen ook denken. Als je ziek bent kan je ook andere collega's aansteken. En das dan weer economisch slecht voor het bedrijf.


de naaste collega's die mijn werk zouden kunnen overnemen waren afwezig vandaag en aangezien ik met een deadline zit was het wel degelijk nodig om vandaag af te komen. Aangezien die collega's er bovendien niet waren is de kans dat ik dus iemand 'aansteek' ook niet bijster groot . Normaal zou ik mij er dus wel kunnen vinden in hetgeen ge daarover zegt, ... maar ik zou er toch niet voor thuisblijven

Old Post Mar-06-2009 14:03  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWicked Chillout Track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeama - "Requiem For A Dream" (Leama's Dream Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!