Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Y'en a qui utilise Netvibes ici ? Bordel ça fait quelque semaine que j'ai des widgets qui ne fonctionnent plus alors qu'il y a aucun souci sur Chrome ou même sur mon iPhone ! Même le fond d'écran de ma page n'apparait plus.
Une idée ?


Chez moi il fonctionne bien? (FF4)


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Mar-28-2011 14:59  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm



Registered: Apr 2004
Location: 06 Nice - Monaco

Tu peux me dire si "vie de merde" et "le chat du jour" apparaissent normalement chez toi ?
FF4 aussi, j'ai rien touché dans les pref, j'pige pas.


___________________
http://www.facebook.com/nickosean

Old Post Mar-28-2011 16:14  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by Mister NjoY
"le chat du jour"


ne pas fyp, ne pas fyp...


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Mar-28-2011 17:12  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa
s

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Tu peux me dire si "vie de merde" et "le chat du jour" apparaissent normalement chez toi ?
FF4 aussi, j'ai rien touché dans les pref, j'pige pas.


Non ils ne fonctionnent pas, le chat reste sur chargement, et l'autre rien du tout.


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Mar-28-2011 20:10  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm



Registered: Apr 2004
Location: 06 Nice - Monaco

AH ! Intéréssant ! Et pourtant ils fonctionnent sur les autres navigateurs...! Étrange. Merci


___________________
http://www.facebook.com/nickosean

Old Post Mar-28-2011 20:50  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Firefox 6 :
on peut ENFIN décrocher un onglet d'une fenêtre sans que l'onglet se recharge ! Par exemple lancer une vidéo Youtube, et au bout de quelques minutes la décrocher du navigateur courant pour continuer à la regarder sur un autre écran sans qu'elle se réinitialise tout en surfant sur la fenêtre initiale.

C'était la fonction que je trouvais génialissime à la sortie de Google Chrome, ça fait longtemps déjà.

(Ah, je viens de vérifier, IE9 le fait aussi déjà...)


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-23-2011 15:41 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Par contre j'ai un "soucis" avec FF, en haut à droite j'ai une icône avec une maison pour aller à la page d'accueil, or avant c'était mes Marque Pages et je trouvais ça bcp plus pratique, comment on fait pour changer ça?


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Aug-23-2011 20:34  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Tu fais un "clic droit -> personnaliser" sur la barre des onglets où il n'y a pas d'onglet, puis tu peux déplacer la maison plus à gauche, et rajouter l'icône des marques page où tu veux.


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-23-2011 21:48 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Yep merci je viens d'en apprendre une bonne tiens, je ne savais même pas qu'on pouvait faire apparaitre/disparaitre des icônes la dessus.

Mais le cirque venait du fait que j'avais la barre des menus apparente, elle faisait donc disparaitre le moindre icône de la barre personnelle...


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Aug-23-2011 22:16  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Depuis la version 11 de Firefox, on peut faire un clic-droit-->Examiner l'élément, puis en bas, on peut cliquer sur 3D pour voir une représentation en relief des imbrications des éléments de la page

Exemple : http://www.cedricrey.fr/atelierWeb/tour_eiffel_3D.html

Totalement inutile, mais tellement indispensable à tester !


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Jun-05-2012 09:12 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart

Y'en a eu du chemin de fait depuis le VRML !!!


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Old Post Jun-05-2012 12:24  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

je connaissais pas, c'est excellent

totalement inutile, pas tant que ça, ça aide bien à voir l'empilage de div


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Jun-05-2012 12:32  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track with electro noize from 2004 [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInterstate - Lift [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!