Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan



Registered: Oct 2002
Location: Toulouse - FRANCE

quote:
Originally posted by stanymi
pour les "djs", c vachement utile car svt sur les sites de vinyles en ligne, les écoutes ne sont qu'en .rm d'ou l'utilité de real


exact


___________________

Old Post Nov-17-2004 14:54  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by stanymi
tu les ouvres avec quoi tes fichiers .mov ?
t'as ps de fichiers .mov ?

Media Player Classic (aka MPC ) en association avec RealAlt. et QuickTimeAlt. cités plus haut

quote:
Et mon Q c du poulet ??? mdr

...













___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Nov-17-2004 15:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by maxxyme
Media Player Classic (aka MPC ) en association avec RealAlt. et QuickTimeAlt. cités plus haut


Plutot que d'installer quick time player, tu peux installer toute la merde dont parle Maxxyme...rulezz


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-17-2004 15:05  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa



Registered: Dec 2002
Location: Nancy, France

quote:
Originally posted by maxxyme
Media Player Classic (aka MPC ) en association avec RealAlt. et QuickTimeAlt. cités plus haut



voilà, j'allais le dire.

Old Post Nov-17-2004 15:07  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by stanymi
Plutot que d'installer quick time player, tu peux installer toute la merde dont parle Maxxyme...rulezz


bah là j'e serai plutot du coté de Maxx là

un lien et c'est le bonheur, c'est léger comme fichier il y a pas besoin de laisser son mail pour récup l'écécutable et tu peux te faire une palylist en mélangeant divx, mpeg, et .mov...

c'est quand meme vachement moins chiant que Windows media player et quicktime réuni.

http://www.majorgeeks.com/download4100.html


___________________

Old Post Nov-17-2004 15:15 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

rien avoir, mais qqun utilise the core media player ?


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Nov-17-2004 17:06  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard



Registered: Oct 2003
Location: Longue dur�e

Après différents tests, je ne suis pas convaincu à 100%.

Il y a encore trop de site "incompatible" avec....notamment certains record shop

Old Post Nov-17-2004 18:15  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by FerryTayle
Il y a encore trop de site "incompatible" avec....notamment certains record shop

ouais... et ils ne comptent rien faire ces salopiauds (merci dancegrooves )

et Only-djs, enfin... 4djsonly j'ai pas (encore) écrit


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Nov-17-2004 23:26  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeroFlash
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Houston, TX

je l'utilise de puis 6 mois. J'adore les tab.


___________________
>d(^_^)b<

Old Post Nov-20-2004 20:52  United States
Click Here to See the Profile for NeroFlash Click here to Send NeroFlash a Private Message Add NeroFlash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Liège - Luik - Luttïch

Moi j'utilise Maxthon, l'ancien MyIE, il a tout ce que je veux et que je trouve super important.

- Onglets
- Possibilité d'ouvrir des liens en drag and drop dans un nouvel onglet sans devoir faire un clic droit "ouvrir dans une nouvelle page"
- Bloqueur de pop up intégré
- Compatible avec tous les sites


___________________

Old Post Nov-20-2004 22:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

J'me sers tout le tps de msn pour ouvrir ma messagerie. Très pratique puisque ca indique cb on a de mails mais le pb c'est que lorsque ca s'ouvre, ca s'ouvre tjs avec IE. Comment faire pour que ca s'ouvre avec mozilla ?

p'tain je me rends compte que je deviens complètement allergique à IE. lol


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-23-2004 09:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by stanymi
J'me sers tout le tps de msn pour ouvrir ma messagerie. Très pratique puisque ca indique cb on a de mails mais le pb c'est que lorsque ca s'ouvre, ca s'ouvre tjs avec IE. Comment faire pour que ca s'ouvre avec mozilla ?

p'tain je me rends compte que je deviens complètement allergique à IE. lol

Bon je pensais que c'était pas possible autrement (merci Microsoft une nouvelle fois au passage )
cf. ce thread sur TA: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=177785

et puis apparemment, certains auraient trouvé le truc (par contre j'ai pas testé... j'ai pas MSN )
=> http://www.neowin.net/forum/lofiver...hp/t230279.html
(par contre ça a l'air assez louche la grande explication d'un des premiers mecs...

Alors un conseil, suuuuurtout n'installez pas MSN Plus
cf. le post de Transa une fois... et c'est arrivé encore y'a pas longtemps sur l'ordi de mon frère... ça t'installe un tas de spywares de m**** qui ne veulent plus partir après


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Nov-23-2004 09:47  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this Please!! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKristine Blond - "Loveshy" (Electrique Boutique's Zardoz Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!