Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

nop, pas de soucis de cet esprit non plus


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Sep-21-2010 17:26  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance



Registered: May 2002
Location: 1€/j (soldes)

quote:
Originally posted by maxxyme
Animated comic Sexy! http://bit.ly/dCsWUU /via @paddydonnelly

... et tout ça sans Flash !

dire que Flash savait faire ça y'à 10 ans déjà

Old Post Sep-21-2010 21:28  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator



Registered: Dec 2005
Location: Panam

quote:
Originally posted by PEZ68
dire que Flash savait faire ça y'à 10 ans déjà


mettre du propriétaire dans du libre, c'est de la bêtise

j'ai du, à mon grand regret, intégrer une portion de flash sur une webapp sur laquelle je bosse en ce moment

c'est juste un bouton (un uploader).... et bah putain, qu'est ce que ça fout la merde

le truc il répond à rien, ça obéit pas, il a ses petites exigences dans l'arborescence html... bref, c'est bien relou


___________________
Prochains bus Novo.travel accompagnés par moi même :
DE - Nature One @ Koblenz - 31/07-02/08/2014

Old Post Sep-22-2010 08:04  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by Nightflowers
Je sais pas chez vous, mais pour ma part, depuis l'apparition du plugin-container j'ai régulièrement firefox qui se ferme tout seul, avec une fenêtre d'erreur à la con.
Même après avoir désactivé tous mes add-ons et le plugin-container lui-même, j'ai toujours le problème.

Une idée ?

J'ai ça sur le PC en ce moment au taf, mais je l'avais pas sur le précédent en mission.
Je pense que c'est un manque de mémoire vive, ici je n'ai "que" 760 Mo alors que j'étais à 2Go avant.


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Sep-22-2010 10:51  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover



Registered: Jan 2002
Location: Vallée des Vents Brûlants

quote:
Originally posted by maxxyme
J'ai ça sur le PC en ce moment au taf, mais je l'avais pas sur le précédent en mission.
Je pense que c'est un manque de mémoire vive, ici je n'ai "que" 760 Mo alors que j'étais à 2Go avant.


Bizarre j'ai 2 Go
J'ai l'impression que ça me le fait si je laisse Gmail ouvert trop longtemps, à vérifier


___________________

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Sep-22-2010 12:55  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

quote:
Originally posted by Nightflowers
Bizarre j'ai 2 Go
J'ai l'impression que ça me le fait si je laisse Gmail ouvert trop longtemps, à vérifier

[running-gag de Marcel]
Mais Max a 760Mo sous Win2000, toi t'as peut-être 2Go sous Vista/Seven
[/running-gag de Marcel]


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Sep-22-2010 13:02 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

quote:
Originally posted by JoeHell
[running-gag de Marcel]
Mais Max a 760Mo sous Win2000, toi t'as peut-être 2Go sous Vista/Seven
[/running-gag de Marcel]



___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Sep-22-2010 13:36  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by JoeHell
[running-gag de Marcel]
Mais Max a 760Mo sous Win2000, toi t'as peut-être 2Go sous Vista/Seven
[/running-gag de Marcel]

Pas de bol, sur les 2 PCs de boulot là c'était du XP...


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Sep-22-2010 15:55  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by maxxyme
Pas de bol, sur les 2 PCs de boulot là c'était du XP...

Donc pas besoin de mettre des guillemets autour de que 760Mo, je compatis ^^


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Sep-22-2010 17:58  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by chasis.fan
Donc pas besoin de mettre des guillemets autour de que 760Mo, je compatis ^^

oué mais soit-disant qu'avec XP on peut tourner avec encore moins de RAM (genre 256 )


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Sep-23-2010 16:31  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by maxxyme
oué mais soit-disant qu'avec XP on peut tourner avec encore moins de RAM (genre 256 )

XP je dis pas ca doit lui aller, mais pas les applis modernes qu'on installe à coté (genre navigateur récent avec beaucoup plus de sites ouverts simultanément que par le passé par exemple )


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Sep-23-2010 17:15  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

XP SP3 avec toutes les updates, il consomme moins de 150 Mo tout nu.
Par contre, rien que de lui coller un antivirus actuel, et il tape déjà dans les 300-400 Mo ! Je comprends pas pourquoi c'est devenu si gourmand ces conneries.


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Sep-23-2010 19:43 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Firefox : mozilla-europe.org
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTHEE-O's DREAMS UNFOLDED track ID needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Johnston - Superstar (Magik Muzik Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!