Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [17-11-07] Luminosity pres. Phynn & Friends (Mark Norman, Bolier etc) @ Poema [NL]
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by d&b
pensez vous que moi, avec ma veine légendaire, j'aurais une chance de pouvoir prendre ces trains dimanche après midi ?
ou alors vous pensez que c'est même pas la peine d'y songer, il y a 0 chances pour que ces 2 trains circulent ce jour là et donc que si je persiste dans ma démarche je vais être bloqué comme un crétin à metz jusqu'à ce que ce grèves finissent ?


Ce qui est sûr c'est que si tu te retrouves coincé à Metz, tu mourras pas de faim car laloutre gère en toutes circonstances

Donc tu t'en fous, y a pas de raison de s'inquiéter du moment que les soirées furent bonnes!


___________________
.

Old Post Nov-15-2007 20:03 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die



Registered: Feb 2005
Location: trance nation

quote:
Originally posted by MindP
Watch out... this is me

Ps, we've changed the opening time from 22:00 to 21:30 o'clock.

We've received a great demo from fresh talent "Myunc" so we've decided to add him to this event and give him the chance to do the opening, before Leon Bolier.

Be sure to be there at 21:30 o'clock cause he's spinning amazing sets!


ah nu weten we wie je bent !
heb je net een pm gestuurd
tot zaterdag bo
ciao
ps wat voor stijl draait myunc ?

Old Post Nov-15-2007 20:05 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'



Registered: Feb 2004
Location: Paris

quote:
Originally posted by dja-lex
ah nu weten we wie je bent !
heb je net een pm gestuurd
tot zaterdag bo
ciao
ps wat voor stijl draait myunc ?


à tes souhaits!


___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-15-2007 20:23  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by anne348
Ce qui est sûr c'est que si tu te retrouves coincé à Metz, tu mourras pas de faim car laloutre gère en toutes circonstances

Donc tu t'en fous, y a pas de raison de s'inquiéter du moment que les soirées furent bonnes!



ouai enfin bon là c'est cool mais je dois prendre 2 billets, metz strasbourg et strasbourg besancon. 21€50 le 1er et 30€40 le second, ce qui fait au total selon la sncf 108€70


même leur site faut qu'il fasse chier à ces connards


edit : ah non excuses, après avoir passé une page de plus c'est 191€10


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Last edited by d&b on Nov-15-2007 at 21:03

Old Post Nov-15-2007 20:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by d&b
edbdm


enculés de batards de merde

quote:
Originally posted by d&b
ouai enfin bon là c'est cool mais je dois prendre 2 billets, metz strasbourg et strasbourg besancon. 21€50 le 1er et 30€40 le second, ce qui fait au total selon la sncf 108€70


même leur site faut qu'il fasse chier à ces connards


edit : ah non excuses, après avoir passé une page de plus c'est 191€10



___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-15-2007 21:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

après quelques nouveaux essaies sur le site merveilleux de la sncf, j'ai terminé avec 2 billets me menant de metz à besançon pour la modique somme de 245.30€

devant cette augmentation soudaine des prix et des très prévisibles grève de la sncf, j'ai décidé de faire le trajet en voiture

si vous avez besoin de bouffe, de lingette ou d'outils ou tout genre je suis là

edit : stan, oui bien joué


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Nov-16-2007 16:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands

quote:
Originally posted by dja-lex
ah nu weten we wie je bent !
heb je net een pm gestuurd
tot zaterdag bo
ciao
ps wat voor stijl draait myunc ?


Myunc draait een beetje "proggy trance", gaat een beetje richting Markus Schulz, veel vocals in een vrij lage bpm.

Ps,
Our website is just "finnished" and online: www.luminosity-events.nl
Demo's pics, videos and all other related discussions are very welcome on the forum there!
We also love to hear which DJs you people would love to see at our future editions aswell!

Old Post Nov-16-2007 19:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

bon ouais...
C'était pas la soirée de l'année bien sur mais c'était une bonne petite soirée.

Apéro sur le parking, normal suivi de la soirée où on est arrivés pendant le set de Galen Behr, assurément le meileur moment de la nuit pour ma part. Je fais jamais ça d'habitude mais là je lui ai demandé Carabella ^^ qu'il a mis direct. wou ouuhh ouuh !!


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-18-2007 11:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

bon comme vous pouvez le constater, hein, ouai, non mais !

je vais dormir !

edit : j'ai le genou mort


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Nov-18-2007 13:08  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

Clairement pas la soirée de l'année. Bon set de Galen Behr, Phynn j'veux plus le voir

Après avoir fait tant d'events. Un seul truc les rassembles tous : le meilleur moment est sans aucun doute celui où l'on arrive chez soi et que l'on peut poser une pêche sur son trône


___________________
NikklassTeam trip blog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Nov-18-2007 16:18  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?



Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans

Pourquoi c'était pas super bien?

Ca m'intrigue parceque ces derniers temps, j'ai aussi été blasé des soirées, je me demande d'où ca vient...

Trop de soirées, musique pas comme on l'aime, endroit ou public pas top?


___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***

Old Post Nov-18-2007 16:49  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Tous des blasés moi j'dis

Bon moi j'ai passé une bien bonne soirée. Before dans la voiture puis dans la rue, un beau panel de Ta-fr présents pour l'occas! Et c'est clair que ça a joué beaucoup sur l'appréciation de la soirée en fin de compte. Peu de monde dans le club, mais ambiance très intimiste, Galen Behr qui a bien assuré et puis Phynn que j'ai bien aimé pour ma part. Fin il me semble vu comme j'avais mal aux jambes ce matin!

Le son, ok pas top niveau acoustique, pas assez de basses oui oui Kart ^^

Mais de la bien bonne petite trance, avec, merci alex, le fameux Arctic Quest - Strings And Guitars qui m'a fait monter au plafond

Bien la pêche jusqu'au départ, assez tôt certes, mais je crois qu'après 3h de Phynn, on avait eu notre dose quand même! Merci Stan pour le trajet du retour, pas évident vu l'ampleur de la before

C'est bon ces soirées, y a pas à dire, je m'en lasse pas!! Surtout pour le côté humain, les sourires et l'émotion que ça apporte

Mes photos en prime --> LIEN


___________________
.

Old Post Nov-18-2007 17:07 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [17-11-07] Luminosity pres. Phynn & Friends (Mark Norman, Bolier etc) @ Poema [NL]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTom Novy - Live @ Mayday Hungary [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 - "Ibiza Dreams" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:42.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!